matys210 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Mam problem w mojej Dt. Gdy jade i dam jej troche w piec przez minutke (tzn wkrece wyzej niz 6 tys obr) to wtedy jak wiadomo włączają się wtryski jakieś tam i moto dostaje koppa. Po tym jak mu dam w piec i chce jechać spokojnie to do 6 tyś ma strasznego muła a od 4 tys do 5.5 tyś obrotów wogule nie ma mocy żeby się wkręcić tylko przystaje na tych obrotach a na wyzszych biegach predkosc spada powoli. Co jest przyczyną? Złe ustawienie? A i dodam jeszcze że gdy się zatrzymam wyłącze silnik kluczykiem(nie przyciskiem) i wlacze z powrotem motor to wszystko wraca do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Nie żadne wtryski tylko otwiera sie zawór wydechowy, posprawdzaj czy linki od zaworu masz nie postrzępione czy chodzą bez oporów , jak również sam zawór. Może jest zawalony nagarem i dlatego masz takie cyrki, lub trzeba go tylko wyregulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Aha. ja regulowalem go tak jak było na jakiejś stronce YAMAHADT także powinno być dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 (edytowane) No ok, wyregulowałeś , a czy wyczyściłem cały mechanizm z nagaru i reszty syfu który sie tam zbiera i utrudnia jego prace ? Edytowane 28 Lipca 2010 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 No niczym. Dałem tylko na linki WD-40. Zeby ten mechanizm wyczyscic to co trzeba zrobić? Cylinder ściągnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 (edytowane) Wie ktoś jak to wyciągnąć i wyczyścić bez ściągania cylindra? Bo próbowałem i po prawej stronie jest taka klapka i jej się nie da wyciągnąć. Edytowane 30 Lipca 2010 przez matys210 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus67 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 da się Odczepiasz linki i odkręcasz tą tarcze,z drugiej strony cylindra jest taka pokrywka i ją też odkręcasz,następnie za pokrywką musisz odkręcić jedną srube no i wyciągasz zawór.Sam robiłem to kilka razy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Dokładnie wyczyść papierem ściernym z nagaru i umarzaj jak będziesz go rozkładał tam sa takie bolce co centrują ten zawór żeby ich nie potracić albo żeby sie gdzieś do środka silnika dostały :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.