sersicoh Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Na poczatku chcialem zaznaczyc ze to moj pierwszy motor i jestem troche zielony, dlatego jak bedziecie pisac co moze byc nie tak to piszcie tez w jakim miejscu to jest i jak to naprawic. Gdy pewnego dnia jechalem sobie motorem nagle silnik mi zgasl, (prawie spadlem) po wielokrotnej probie odpalenia nie bylo zadnych rezultatow. Od razu sprawdzilem swiece i jest taka ze mogloby konia zabic, pozniej sprawdzilem czy paliwo dochodzi, i jest ok (swieca mokra). Nastepnie rozkrecilem gaznik, wyszyscilem caly i nadal nic. Przyjechalo paru kumpli i wkoncu udalo mi sie odpalic na pych, ale musialem go trzymac na wysokich obrotach bo inaczej gasl. Udalo mi sie dojechac do domu (i tu wykluczam zatarcie silnika) ale byl bardzo slaby to mu gazu do oporu a on sie rozpedzal jakby chcial a nie mogl, takze nie bylo mowy o jezdzie na ostatnim biegu (byl za slaby zeby wkrecic sie na obroty). W domu wpadlem na pomysl ze moze wydech jest zapchany ale droznosc ma dobra caly uklad wydechody. Sprawdzilem tez zaplon i jest ok. Nie wiem co mam dalej robic bo juz 2 tygodnie motor stoi a ja nie mam pomyslow. Jak bedziecie miec jakies propozycje co to moze byc, to dajcie znac, a ja w tym czasie wymienie swiece na nowa i zobaczymy co dalej bo skoro odpala na pych to nie mam pojecia o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 stawiam na co najmniej pęknięty pierścień Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Zdejmij głowicę i zobacz w jakim stanie jest denko tłoka. Jeśli jest poobijane i pocięte to znaczy, że Korsaż ma rację i pierścień powiedział papa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 A może by tak w pierwszej kolejności zmierzyć sprężanie? Po kiego od razu rozkręcać silnik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sersicoh Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 A może by tak w pierwszej kolejności zmierzyć sprężanie? Po kiego od razu rozkręcać silnik?? Sprężenie jest bo kopalem go bez świecy zatykając palcem cylinder, ale to pewnie nie wystarczy żeby stwierdzić czy jest dobre czy nie. Czym to zmierzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Manometrem z końcówką którą wkręcisz zamiast świecy,pewnie nie masz,powinni Ci zmierzyć na stacji diagnostycznej(manetka otwarta na max. i kopiesz,sprawdzasz pomiar,wlewasz olej do cylindra(kielon),znowu maneta na max i mierzysz,na zdrowym silniku nie powinno być dużej różnicy między pomiarami ciśnienia) tak czy siak bym zdjął przynajmniej głowice Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.