Skocz do zawartości

Gaznik od mz 250 w mz 251...


SizeeR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jaki masz gaźnik? Silniki od 250 i 251 są prawie identyczne, więc różnice mogą wynikać tylko z rodzaju zastosowanego gaźnika. Od 1987 roku w etkach 250 i 251 montowano identyczne gaźniki 30N3-1, tak więc jeśli masz właśnie taki to spokojnie zamieniaj. Starsze etki miały inne gaźniki, ale nie mam pojęcia jakie dokładnie były róznice. W każdym razie silnik na pewno będzie chodził także na takim starszym gaźniku, o to nie ma obaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam....

Coś mi sie zdaje że ja mam ten sam problem tylko u mnie jest własnie zamontowany gaźnik od 250 a mam 251..oznaczenie moje gaźnika to 30N2-5 a ztego co sie orientuje to taki był w mz 250:P co w związku z tym..a i znalazłem rónież info an etmat dysz w obu gaźnikach i wynika z tego że sie róźnia:P moze by sie udał taki bajer żeby zmienić tylko dysze dać od 251 i bedzie wszysko oki...Co o tym myslicie:)

 

Pozdrawiam

 

Hubert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam w ETZ 250 zainstalowany gaznik z TSki (30N2-4) i motor chodzi jak zegarek .

 

masz gaznik z TS 250/1 czyli z mojego modelu. skoro na tym Ci chodzi w porzadku to ciekawe czy TS by chodziła na gazniku z ETZ. Probował kiedyś ktoś tego ?

 

Zbyhu - jak ze spalaniem - ile pali Tobie maszyna ??

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Wlasciwie, to jeszcze do konca nie wiem, ale chyba oscyluje cos kolo 5l na setke. Przy czym musze zaznaczyc, ze nie jezdze zbyt grzecznie :roll:.

Musze to jeszcze pomierzyc. Poki co, to za krotko mam motor :).

I nie wiem jak to w miare dokladnie pomierzyc :D.

W najblizszym czasie, jak tylko wlaczy mi sie rezerwa zatankuje 5l i zobacze ile na tym przejade znowu do rezerwy... :D

Pozdrawiam

 

PS

Gaznik mam z TSki, ale po zakupie motocykla kupilem zestaw naprawczy do gaznika MZ 250 i wszystko wymienilem poza plywakiem...

Sruby regulacyjne powkrecalem na oko i motor chodzi jak zegarek - az sie zdziwilem. Zapala zawsze od drugiego, kreci 6 tys obrotow na pewno - wyzej nie ciagne, poleci 130 km/h... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to do zbycha.

Czyli powimieniałeś także dysze(włożyłeś od etz). Bo ja się kidyś pytałem gościa co pracował w fabryce co produkowali gaźniki do MZ(także) i on mówił, że jakby włożyć gaźnik od ts to będą kłopoty z obrotami i w ogóle (ale zaznaczył że mogłoby być dobrze jakby się włożyło właśnie dysze od etz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 18 lat później...
  • 3 tygodnie później...

Dziękuję,wiadomo, co fabryka, to fabryka.   Nowe oryginały na necie chodzą za zaporowe pieniądze, a jaki gaźnik jest lepszy, współczesny PWK, czy tajwański MZ? Przy czym będzie pracował w innym motocyklu.

Edytowane przez m07m10
Korekta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...