BUSH Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 (edytowane) BIG pali z pierwszego przycisku. Po uruchomieniu potrzebuje ~5 minut na "polowie" ssania, zeby na neutralu pracowac rowno i stabilnie. Na ruch manetka reaguje natychmiastowo... Mimo to, podczas ostrego palowania motocykl slabnie. Jezeli przyspieszam "delikatnie" ten problem nie wystepuje natomiast ujawnia sie wtedy gdy mocno odkrece gaz. Wiem, ze pompy podcisnieniowe nie sa najlepszym rozwiazaniem a dodatkowo sa podatne na uszkodzenia. Czy uwazacie, ze przyczyny problemu powinienem szukac w pompie (np. nadwyrezona membrana) czy moze macie inne sugestie? Pozdro, BUSH Edytowane 10 Czerwca 2010 przez BUSH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Wygląda to na nadmiar powietrza, może gdzieś lewe sobie zaciąga, albo dysze się już zasyfiły. Przy czyszczeniu gaźnika i tak byś musiał rozebrać gaźnik to odrazu oceniłbyś membrany. U mnie w DT (wiem, że słaby przykład ale tam mam gaźnik) mułowata reakcja na gaz to był problem iglicy, wystarczyło podnieść tak żeby więcej wahy pobrał i gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Wygląda to na nadmiar powietrza, może gdzieś lewe sobie zaciąga, albo dysze się już zasyfiły. Przy czyszczeniu gaźnika i tak byś musiał rozebrać gaźnik to odrazu oceniłbyś membrany. Dzieki za odpowiedz. Kwestia powietrza tez wpadla mi do glowy ale wydala mi sie zbyt banalna aby byla mozliwa ; ) Jezeli chodzi o gazniki (w BIGu jest ich dwoch ; ) ) to bardzo niedawno byly wymieniane membrany i zaworki iglicowe, regulacja tez byla robiona. Raczej wykluczam by problem tkwil w samych gaznikach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 (edytowane) A jak wygląda temat filtra powietrza ? Może się jednak dusi. Wiem, że teoria sprzeczna ale warto zapytać :) EDIT Teraz mnie oświeciło, że jak na ssaniu jest ok to problem siedzi w niedoborze paliwa. Edytowane 10 Czerwca 2010 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 EDIT Teraz mnie oświeciło, że jak na ssaniu jest ok to problem siedzi w niedoborze paliwa. Tym EDITem potwierdzasz moje przemyslenia dotyczace sypiacej sie pompy... : / Tak czy inaczej jutro sprawdze air box i droge filtr-gazniki. Inne sugestie? : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GPRK Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 paliwo z wodą i spadek sprężania Cytuj Smiert Szpionom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 paliwo z wodą i spadek sprężania Wilgoc w paliwie jest mozliwa o tyle, ze motocykl dlugo stal... Koncze wlasnie drugi zbiornik "swiezej" benzyny (okej - wiem, ze teoretycznie woda nie miesza sie z benzyna) i nie widze poprawy. Jak w takim razie pozbyc sie wilgoci/wody z baku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Jak masz świeżą wahe to powinno być ok, ale dla pewności jak już będą takie resztki benzyny jakiś Ci nie żal to wylej wszystko tak żeby na pewno nic nie było w baku. Zostaw otwarty korek żeby sobie wszystko ładnie zwietrzało i gitara. Tylko nie wietrz zbiornika w pomieszczeniu zamkniętym :wink: A sprężanie to wiadomo. Warsztat, manometr i sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Czy gazniki byly czyszczone ? zasyfione przeloty ukladu wolnych i przejscia dadza taki objaw bosrednica kanalow paliwowych sie zmniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Adam M. - W DT czyściłem gaźnik kilka razy ale metodą domową. Niestety nadal miewam problemy z mocą i dławieniem przy pełnym odkręceniu manety na jałowych. Czy ma to związek z niedokładnym oczyszczeniem kanałów o których piszesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Jak w takim razie pozbyc sie wilgoci/wody z baku? Dodać trochę denaturatu do paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Tak podstawowa sprawa to wsadzic korpus gaznika do pralki i pokrecic godzine, a z braku pralki powinien postac zanurzony w carb cleanerze chociaz przez noc. Ja tez mialem cuda z zacinajacymi sie zaworkami iglicowymi, czy brakiem przejscia z wolnych, gdy upralem gazniki wszystko zniklo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 A ja dzisiaj podskoczyłem DeTą na warsztat i tak Czyszczenie gaźnika niewiele dało, wszystkie dysze czyste z wyraźnym przelotem. Nawet gołym okiem widać. Nadal coś dławi przy przejściu z jałowych i pomaga na to tylko przestawienie iglicy w górę, chyba będę musiał ponownie sprawdzić kompresję i poziom paliwa. Nadal nie wiem dlaczego śruba spustowa nie zamyka wylotu. Wcześniej w ogóle nic nie dawało wykręcenie jej a teraz ciągle się leje wężykiem. Odstawiając sprzęt do garażu zauważyłem drugą przyczynę słabych osiągów....hamulec trzyma tarczę :banghead: ale luz, klocki są tak gówniane, że nie przegrzały tarczy :) Ciągle mi się rozwala stojan a jak na złość dzisiaj zabrakło pneumata :icon_rolleyes: @BUSH, jakiś postęp ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Ale jesli DT to 2 suw to troszke inaczej tam dziala wszystko niz w 4 suwie. To ze dysze w gazniku sa czyste nie swiadczy o czystosci kanalow je laczacych. Nie znam sie na 2 suwach ale wydaje mia sie ze wazna sprawa jest tam wypelnienie skrzyni korbowej i jego szczelnosc na wale. Najlepiej zapytac o to w dziala 2 suwow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.