Skocz do zawartości

Zmiana przełożenia.


Kazek72
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witka.

 

Z racji tego, że wymiana napędu zbliża się szybkimi krokami zastanawiam się nad zmianą przełożenia. Tylko nie wiem czy zakupić przednią zębatkę z jednym zębem mniej, czy tylnią z trzema więcej? I czy to ma w ogóle sens, czy zmiana w przyspieszeniu będzie zauważalna? Motocykl to SV650N K8, seryjnie 15/45.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sugeruję skorzystanie z wyszukiwarki, odpowiedzi nt. zmiany przełożeń mogą być albo w tym dziale, albo w co, jak kupić - dla motocykla. znajdziesz też stronkę z przelicznikiem, co na co zmienić i jaki do tego łańcuch

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

jesli dla 15/51 masz vmax powiedzmy 100km/h,

to dla 14/47 bedziesz mial 101,4km/h,

a dla 13/47 bedzie 94,0km/h.

 

obliczenia czysto teoretyczne, nie wnikajac czy zebatki sie zmieszcza, jaki lancuch dopasujesz, czy nie bedzie gdzies ocieral, czy moto bedzie mialo wystarczajaca moc zeby sie wkrecic na te same obroty itd..., choc tu zmiana raczej symboliczna (15/51> 14/47)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...