Skocz do zawartości

yamaha dt 80 lc2 obroty pomocy


kalin26
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Posiadam Yamahę DT 80 lc2 V53, rok 1987.

Ma zdjęte wszystkie blokady, tzn. z tłumika, dyfuzora i dci. Na pierwszych dwóch biegach wkręca się z ledwością do 10 000 obrotów. A na pozostałych max 8 000. Na 5 jedzie tyle samo, co na 6, czyli 80 km/h max. Na luzie wkręca się do 12 000, ale z trudnością. Kombinowałem z mieszanką, ale to nie dało rezultatów. Co zrobić, żeby wkręcała się do 12 000 i jechała szybciej niż te 80 km/h.

P.S. Ważę 75 kg, jeśli to ma jakieś znaczenie <lol>

Proszę o szybką odpowiedź, jeśli ktoś wie, co robić lub kontakt kogoś z Warszawy, kto się orientuje, o co może chodzić, to mogę podjechać do tej osoby.POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie obroty masz na 6 przy 80km/h ??

 

filtr powietrza czysty ?? jaki kolor ma świeca ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje, że ten sprzęt po prostu nigdy nie mógł osiągnąć więcej niż te 80 :D Chociaż kiedyś gdy miałem RD80 to potrafiła zrobić 90-110 km/h :icon_rolleyes:

 

Sprawdź sobie stopień sprężania manometrem, powinno wyjść ok 9 jeśli silnik jest w dobrym stanie. Zakręć kołami i zobacz czy mogą się swobodnie obracać bez oporów tzn czy z przodu hamulec nie trzyma a z tyłu bez łańcucha żeby sprawdzić łożyska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje, że ten sprzęt po prostu nigdy nie mógł osiągnąć więcej niż te 80 D.gif

 

ale ty tą biedną dt atakujesz :D trafił ci sie kiepski egzemplarz i wszystkie równasz z dnem :D

 

na przełożeniu 15/51 (tak jak ja mam ) złotówke powinna iść przy ok 10tys obr

 

moja przy 6 tys obr na 6 biegu jeszcze szatańsko przyśpiesza niczym na 2 czy 3 biegu, blokuje ją tylko odcięcie zapłonu przy 7 tys :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ty tą biedną dt atakujesz :D trafił ci sie kiepski egzemplarz i wszystkie równasz z dnem :D

 

na przełożeniu 15/51 (tak jak ja mam ) złotówke powinna iść przy ok 10tys obr

 

moja przy 6 tys obr na 6 biegu jeszcze szatańsko przyśpiesza niczym na 2 czy 3 biegu, blokuje ją tylko odcięcie zapłonu przy 7 tys :D

 

Stary to już mój drugi taki sprzęt, wiem co mówię :icon_razz:

 

Tłok 100-250 zł.

Szlif 80-100

Uszczelki 20-50 zł

Ale pamiętaj że tanie mięso psy jedzą.

 

Z tym szlifem to przesadziłeś. Autoszlif Olszewski na parowcowej 6 (mają 3 stacje, wszystko opisane na ich stronie http://www.moto-market.pl/autoszlif-olszewski/ robi mi szlif profesjonalnie za 50zł uwzględniając luz montażowy jakiego zarządam (zazwyczaj wymagam 0.03mm :wink: chociaż Yamaha zaleca chyba 0.05mm ). Przynosisz im cylek z tłokiem oraz pierścieniami i jeszcze tego samego dnia odbierasz po honowaniu.

Tłok to kwestia tego jaki kupisz, najtańszy to tajwański za 70zł, najdroższy to około 200-300zł fabryczny w Yamaha.

Uszczelki nie wiem, poszukaj w KLASA motocykle, baner na górze strony.

Edytowane przez shiningami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...