kalin26 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Posiadam Yamahę DT 80 lc2 V53, rok 1987. Ma zdjęte wszystkie blokady, tzn. z tłumika, dyfuzora i dci. Na pierwszych dwóch biegach wkręca się z ledwością do 10 000 obrotów. A na pozostałych max 8 000. Na 5 jedzie tyle samo, co na 6, czyli 80 km/h max. Na luzie wkręca się do 12 000, ale z trudnością. Kombinowałem z mieszanką, ale to nie dało rezultatów. Co zrobić, żeby wkręcała się do 12 000 i jechała szybciej niż te 80 km/h. P.S. Ważę 75 kg, jeśli to ma jakieś znaczenie <lol> Proszę o szybką odpowiedź, jeśli ktoś wie, co robić lub kontakt kogoś z Warszawy, kto się orientuje, o co może chodzić, to mogę podjechać do tej osoby.POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 jakie obroty masz na 6 przy 80km/h ?? filtr powietrza czysty ?? jaki kolor ma świeca ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Mi się wydaje, że ten sprzęt po prostu nigdy nie mógł osiągnąć więcej niż te 80 :D Chociaż kiedyś gdy miałem RD80 to potrafiła zrobić 90-110 km/h :icon_rolleyes: Sprawdź sobie stopień sprężania manometrem, powinno wyjść ok 9 jeśli silnik jest w dobrym stanie. Zakręć kołami i zobacz czy mogą się swobodnie obracać bez oporów tzn czy z przodu hamulec nie trzyma a z tyłu bez łańcucha żeby sprawdzić łożyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalin26 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 przy 80km/h mam ok 7tyś a świeca chyba brązowa nie jestem pewny. filtr czysty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Czyli tak jak ci radzi sziningami - pomiar ciśnienia sprężania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalin26 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 a jakby było słabe to jakie koszta poniosę brzy szlifie i wymianie tłoka ? WłODARZCYK MISTRZEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Mi się wydaje, że ten sprzęt po prostu nigdy nie mógł osiągnąć więcej niż te 80 D.gif ale ty tą biedną dt atakujesz :D trafił ci sie kiepski egzemplarz i wszystkie równasz z dnem :D na przełożeniu 15/51 (tak jak ja mam ) złotówke powinna iść przy ok 10tys obr moja przy 6 tys obr na 6 biegu jeszcze szatańsko przyśpiesza niczym na 2 czy 3 biegu, blokuje ją tylko odcięcie zapłonu przy 7 tys :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 a jakby było słabe to jakie koszta poniosę brzy szlifie i wymianie tłoka ? WłODARZCYK MISTRZEM Tłok 100-250 zł. Szlif 80-100 Uszczelki 20-50 zł Ale pamiętaj że tanie mięso psy jedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalin26 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 ale ja mam ją odblokowaną i lipa 80v-max a na 6 biegu muł leci tyle samo co na 5 dzięki za ceny a gdzie je dostane Moto land ,Larson a szlif na Targowej dobre mam namiary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 (edytowane) ale ty tą biedną dt atakujesz :D trafił ci sie kiepski egzemplarz i wszystkie równasz z dnem :D na przełożeniu 15/51 (tak jak ja mam ) złotówke powinna iść przy ok 10tys obr moja przy 6 tys obr na 6 biegu jeszcze szatańsko przyśpiesza niczym na 2 czy 3 biegu, blokuje ją tylko odcięcie zapłonu przy 7 tys :D Stary to już mój drugi taki sprzęt, wiem co mówię :icon_razz: Tłok 100-250 zł. Szlif 80-100 Uszczelki 20-50 zł Ale pamiętaj że tanie mięso psy jedzą. Z tym szlifem to przesadziłeś. Autoszlif Olszewski na parowcowej 6 (mają 3 stacje, wszystko opisane na ich stronie http://www.moto-market.pl/autoszlif-olszewski/ robi mi szlif profesjonalnie za 50zł uwzględniając luz montażowy jakiego zarządam (zazwyczaj wymagam 0.03mm :wink: chociaż Yamaha zaleca chyba 0.05mm ). Przynosisz im cylek z tłokiem oraz pierścieniami i jeszcze tego samego dnia odbierasz po honowaniu. Tłok to kwestia tego jaki kupisz, najtańszy to tajwański za 70zł, najdroższy to około 200-300zł fabryczny w Yamaha. Uszczelki nie wiem, poszukaj w KLASA motocykle, baner na górze strony. Edytowane 16 Maja 2010 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.