Skocz do zawartości

cylinder


tomek0930
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, właśnie skończyłem docierać cylinder i tłok w kx 80 i tak z ciekawości odkręciłem głowice żeby zobaczyć czy wszystko jest w porządku. I tu moje pytanie jak powinien wyglądać cylinder po dotarciu ? Bo mam na cylindrze kilka takich przytarć a raczej takich przebarwień bo nawet nie zostały uszkodzone te ukośne ryski pomagające utrzymać film olejowy. I czy to są skutki dopasowania się pierścieni do cylindra czy jednak się trochę przytarł ? Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby coś się działo to już by się rozkraczył. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, mogę tylko zrobić delikatne honowanie cylindra+ nowe pierścienie przy zachowaniu starego tłoka?

http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C04%5C21...956897-full.jpg

pierścienie dostały po d***. Właściwie to zrobiły się chropowate, zmieniły strukturę. Nie patrzcie na strzałki, dotyczą czego innego.

Edytowane przez rejdzik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrq...Jeżeli szykuję dla wujka i mama mi kazała żebym dla niego zrobił dobrze, to odpowiesz mi jakoś inaczej? :banghead: :biggrin: Jeżeli chcę kiedyś sprzedać to odpowiedź będzie inna ? :icon_rolleyes: Szkoda mi trochę pieniędzy na 3 markowy tłok(co już prawie przerośnie cenę motocykla, nie mówiąc o reszcie części...) łącznie po przejechaniu >2 tys km . Teraz wiem czego to była wina. Silnik stanął przez uszkodzone simmery na wale. 900 km zrobiłem po szlifie i o... Ogólny remont silnika jest już w trakcie. Myślałem zamówić nowe, większe pierścienie, bo stare się bardzo zmieniły :icon_razz: delikatnie honować cylinder i dopasować luz na zamku pierścienia i hulać dalej. Czemu akurat na siłę tak? Silnik pracował jeszcze po stanięciu tłoka i to całkiem nieźle. Planuję jeszcze usunąć miejscowe ślady po tłoku roztworem wodnym sody kaustycznej.

Edytowane przez rejdzik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak stanął silnik ? Gdy puszczają Ci simmery to zuboża się mieszanka i ciągnie syfy wraz z olejem ze skrzyni. Wracając do domu przy ok 120 km/h nagle tłok z 12 000 rpm "stanął w miejscu". Generalnie to złapało pierścienie przez zbyt wysoką temp (uboga mieszanka), tłok jest tylko lekko przytarty.

Tak więc odsyłam do zdjęcia wyżej i proszę o podpowiedź. Jakieś opinie...

 

btw zauważ że ja nie jestem autorem tematu, zadałem swoje pytanie po prostu w temacie podobnym do mojego problemu.

Edytowane przez rejdzik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak stanął silnik ? Gdy puszczają Ci simmery to zuboża się mieszanka i ciągnie syfy wraz z olejem ze skrzyni. Wracając do domu przy ok 120 km/h nagle tłok z 12 000 rpm "stanął w miejscu". Generalnie to złapało pierścienie przez zbyt wysoką temp (uboga mieszanka), tłok jest tylko lekko przytarty.

Tak więc odsyłam do zdjęcia wyżej i proszę o podpowiedź. Jakieś opinie...

 

btw zauważ że ja nie jestem autorem tematu, zadałem swoje pytanie po prostu w temacie podobnym do mojego problemu.

Jak dla mnie to szlif + nowy tłok.

I powiele banana. Kto ci tulejował cylinder? Nie czasem ktoś w Krakowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...