tomek0930 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Witam, właśnie skończyłem docierać cylinder i tłok w kx 80 i tak z ciekawości odkręciłem głowice żeby zobaczyć czy wszystko jest w porządku. I tu moje pytanie jak powinien wyglądać cylinder po dotarciu ? Bo mam na cylindrze kilka takich przytarć a raczej takich przebarwień bo nawet nie zostały uszkodzone te ukośne ryski pomagające utrzymać film olejowy. I czy to są skutki dopasowania się pierścieni do cylindra czy jednak się trochę przytarł ? Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Nie rozumiem po co ściągałeś głowice, jak moto jeżdzilo dobrze, chyba że zrobiles z 20-30 godzin. A tak swoją drogą wstawiałes tuleje ze go docierałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek0930 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 tak, jest nowa tuleja i tłok i jest koło 10 mt/h zrobione. No a odkręciłem żeby się upewnić że nic się tam nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Jakby coś się działo to już by się rozkraczył. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 (edytowane) tak, jest nowa tuleja Współczuje, jeżeli wszystko było ok przed rozbiorka to teraz tylko nowa uszczelka pod głowice i można latac dalej Edytowane 15 Maja 2010 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 A tłok jakiej firmy wstawiłeś? Te ukośne kreski to jest pozostałość po honowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek0930 Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Tłok mam Proxa tylko się chciałem dowiedzieć czy te drobne przytarcia to jest normalne po dotarciu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Może zapodaj jakieś zdjęcie, ale skoro piszesz że są widoczne ślady honowania to nie powinno być źle, i jeżeli nie masz rys po długości cylindra. A gdzie go tulejowałeś i za ile?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 (edytowane) Mam pytanie, mogę tylko zrobić delikatne honowanie cylindra+ nowe pierścienie przy zachowaniu starego tłoka? http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C04%5C21...956897-full.jpg pierścienie dostały po d***. Właściwie to zrobiły się chropowate, zmieniły strukturę. Nie patrzcie na strzałki, dotyczą czego innego. Edytowane 17 Maja 2010 przez rejdzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 A ty nie szykujesz tego motonga czasem na sprzedaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 (edytowane) Piotrq...Jeżeli szykuję dla wujka i mama mi kazała żebym dla niego zrobił dobrze, to odpowiesz mi jakoś inaczej? :banghead: :biggrin: Jeżeli chcę kiedyś sprzedać to odpowiedź będzie inna ? :icon_rolleyes: Szkoda mi trochę pieniędzy na 3 markowy tłok(co już prawie przerośnie cenę motocykla, nie mówiąc o reszcie części...) łącznie po przejechaniu >2 tys km . Teraz wiem czego to była wina. Silnik stanął przez uszkodzone simmery na wale. 900 km zrobiłem po szlifie i o... Ogólny remont silnika jest już w trakcie. Myślałem zamówić nowe, większe pierścienie, bo stare się bardzo zmieniły :icon_razz: delikatnie honować cylinder i dopasować luz na zamku pierścienia i hulać dalej. Czemu akurat na siłę tak? Silnik pracował jeszcze po stanięciu tłoka i to całkiem nieźle. Planuję jeszcze usunąć miejscowe ślady po tłoku roztworem wodnym sody kaustycznej. Edytowane 17 Maja 2010 przez rejdzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 To w końcu jak ci stanął ten silnik? Tłok się zatarł i stanął czy z innego powodu. Z powodu simmeringów ale dokłądniej? Bo się pogubiłem po tej osatniej wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) Jak stanął silnik ? Gdy puszczają Ci simmery to zuboża się mieszanka i ciągnie syfy wraz z olejem ze skrzyni. Wracając do domu przy ok 120 km/h nagle tłok z 12 000 rpm "stanął w miejscu". Generalnie to złapało pierścienie przez zbyt wysoką temp (uboga mieszanka), tłok jest tylko lekko przytarty. Tak więc odsyłam do zdjęcia wyżej i proszę o podpowiedź. Jakieś opinie... btw zauważ że ja nie jestem autorem tematu, zadałem swoje pytanie po prostu w temacie podobnym do mojego problemu. Edytowane 18 Maja 2010 przez rejdzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Rejdzik, kto Ci tulejował cylinder? Widać że centralny boost port jest pod kątem prostym względem cylindra. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Jak stanął silnik ? Gdy puszczają Ci simmery to zuboża się mieszanka i ciągnie syfy wraz z olejem ze skrzyni. Wracając do domu przy ok 120 km/h nagle tłok z 12 000 rpm "stanął w miejscu". Generalnie to złapało pierścienie przez zbyt wysoką temp (uboga mieszanka), tłok jest tylko lekko przytarty. Tak więc odsyłam do zdjęcia wyżej i proszę o podpowiedź. Jakieś opinie... btw zauważ że ja nie jestem autorem tematu, zadałem swoje pytanie po prostu w temacie podobnym do mojego problemu. Jak dla mnie to szlif + nowy tłok. I powiele banana. Kto ci tulejował cylinder? Nie czasem ktoś w Krakowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.