dawidmoto Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 witam da się jakoś zrobić aby silnik u mz etz 250 kręcił więcej obrotów odchudzenie wału ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Da się. Jednak kosztem trwałości. Poczytaj sobie R. Dmowskiego. Poszukaj starych ŚM. Było tam krok po kroku opisane co i jak zrobić by dostać więcej KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 nie mogę znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Przepraszam. To były art. Tomasza Sałka. Tu masz próbki: http://bfurmanek.republika.pl/rasowanie_1.html http://www.jawskom.kgb.pl/war/moc.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 witam nie będę zakładał nowego tematu napisze w tym czemu jak dokręcę na max ta śrubę u dołu silnika od autowatu u mz to nie mam biegów a jak popuszczę to nie mam luzu aha i czemu 2 bieg wyskakuje i niechce wskakiwać a i co według was lepsze w teren mz 250 czy cross 200 chiński Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 a i co według was lepsze w teren mz 250 czy cross 200 chiński :banghead: :banghead: :banghead: Już ci przecież pisali że ENDURO JAPOŃSKIE albo EUROPEJSKIE, chłopie, Yamahę DT można już kupić za 3 tysie, ty jesteś jakiś zboczony na te złomy ??? :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 kur.. !!! jak sie niema kasy na taki sprzet to sie go nie kupi ja mam 1000 zł i albo mz 250 albo dirt bike 200 to co lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 ja bym te 1000 zł przepił z kumplami bo to by było dużo lepsze wyjście niż pakowanie się mz-ką w teren... zaraz poleci sprzęgło potem skrzynia i tak w kółko :banghead: jeśli już to bierz tego chińczyka skoro to jest niby cross ale nikt Ci nie zagwarantuje że to będzie dobrze służyło Ci w terenie Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 a jak by silnik mz 250 dać do ramy od dirt bike 150 ? tylko czy rama wytrzyma ze silnikem mz 150 wygląda tak http://aukcjewp.wp.pl/item1026658915_cross...ike_mz_150.html . jak bym do takiego dał silnik mz 250 doś by to szło szło by na koło z gazu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 a jak by silnik mz 250 dać do ramy od dirt bike 150 ? tylko czy rama wytrzyma ze silnikem mz 150 wygląda tak http://aukcjewp.wp.pl/item1026658915_cross...ike_mz_150.html . jak bym do takiego dał silnik mz 250 doś by to szło szło by na koło z gazu ? drz idzie na koło z gazu z 3 a w terenie to tak sie nadaje... w ogole co wy macie za poj**ane kryteria, że jak idzie z gazu to od razu super sprzęt ;/ amiast takiego kombinowania to juz bym wolal calego chinskiego crossa bez zadnych kombinacji, bo przynajmniej ładnie pracuje ;/ i potem rosną takie dzieci, jeżdzą po polach ludziom, niszcza uprawy lesne itp. , a potem ENDURO TO ZŁO i linki w lesie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 To kup sobie CZ wersje crossowa, jak cie nie bedzie stac potem na czesci do silnika to mozesz wlozyc silnik z mz a rama na pewno wytrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 np- http://aukcja.onet.pl/item1043271257_cz_12...oss_krakow.html http://aukcja.onet.pl/item1024406269_cz_125_516_cross.html http://aukcja.onet.pl/item1042113310_cz_125_ktm_okazja.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meydey Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Dawida chyba nie interesuje Cz Cross, sądząc po tym, że w jednym ze swoich wcześniejszych tematów poruszał wątek właśnie o tym motocyklu. Do 1000zł nic konkretnego w teren się nie kupi, nie ma co ukrywać. Silnik od MZ 250, albo lepiej od CZ 175 lub WSK 175 w ramie chociażby od cz cross, innej crossówki lub oryginalnej po drobnych przeróbkach, chyba nie byłby takim głupim rozwiązaniem w tym przypadku - napewno najtańszym. Wiadomo, że taki sprzęt użytkowany w taki, a nie inny sposób będzie się może i bardziej sypał, ale nie ma tam jakichś zaawansowanych technologi, żeby chłopak sobie z tym nie poradził. No chyba, że ma zamiar tylko jeździć - wtedy może się zrazić. Najlepiej taki silnik rozebrać i złożyć od początku solidnie bez zbędnych patentów - wtedy wiadomo, że może sezon w terenie wytrzyma :biggrin: . Jeśli ktoś ma mozliwość to można też poszukać u zachodnich sąsiadów, czasami można tam naprawdę okazyjnie dostać dobry sprzęt, niekoniecznie hard, ale jakieś lightowe enduro prędzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Dawida ...Wiadomo, że taki sprzęt użytkowany w taki, a nie inny sposób będzie się może i bardziej sypał, ale nie ma tam jakichś zaawansowanych technologi, żeby chłopak sobie z tym nie poradził. No chyba, że ma zamiar tylko jeździć - wtedy może się zrazić. Najlepiej taki silnik rozebrać i złożyć od początku solidnie bez zbędnych patentów - wtedy wiadomo, że może sezon w terenie wytrzyma... Masz rację. Dużo zabawy z tym będzie. Albo się zrazi albo będzie grzebał i jeździł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Albo znowu kupie zakatowany silnik do klasyka.... Ludzie MZ czy WSK na krosa się nadaje tak samo jak pieprz do kawy... Jedyna wspólna cecha to podobny kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.