Skocz do zawartości

Yamaha Royal Venture, wątek użytkowników


maciejka 750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może to głupie pytanie ale wytłumaczcie mi dlaczego w ogłoszeniach w opisie jedni piszą Royal Star Venture a inni Midnight Star Venture a jeszcze inni Royal Star Midnight Venture , nie mogę się w tym połapać :blush:

Czy to są dwie rózne opcje czy dobrze mniemam że Royal Star Venture nie ma kufra z oparciem z tyłu, jeżeli są jakieś różnice opiszcie proszę co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się znam na globusie Polski, to jedno, to jest zwykły chopper i sam go ubierasz w skóry, a drugi fabrycznie zrobiony turystyk – Venture. Jak się mylę, to niech mnie Ktoś poprawi ;)

Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyzio coś nie tak mówisz ,Każda Venture jest turystykiem z kuframi,a wersja Midnaight to tylko bogatsza wersja wykończeniowa .Zwykłym cruiserem a nie chopperem będzie natomiast Royal Star .

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to głupie pytanie ale wytłumaczcie mi dlaczego w ogłoszeniach w opisie jedni piszą Royal Star Venture a inni Midnight Star Venture a jeszcze inni Royal Star Midnight Venture , nie mogę się w tym połapać :blush:

Czy to są dwie rózne opcje czy dobrze mniemam że Royal Star Venture nie ma kufra z oparciem z tyłu, jeżeli są jakieś różnice opiszcie proszę co i jak

 

Witaj na forum :)

Yamaha stosowała różne wariacje nazewnictwa dla swoich modeli Royal Star w kolejnych latach, tym niemniej w zakresie dużych motocykli turystycznych pojawiły się dwie główne linie:

 

Yamaha Royal Star Venture: to najbardziej wyposażona i komfortowa wersja motocykla, od pozostałych wyróżnia ją m.in. przednia owiewka z dużą szybą, osłony na nogi, tylny kufer z oparciem dla pasażera, fabryczne głośniki, cb radio, interkom.

Odmianą Royal Star Venture jest Midnight Star Venture - jedyna różnica to malowanie (Midnight ma wyłącznie czarne lakierowanie) oraz kilka chromowanych dodatków.

 

Yamaha Royal Star (Tour Deluxe) to lżejsza wersja - ma jedynie dwa boczne kufry, zamiast owiewki z przodu jest duża szyba, nie ma systemu audio, cb i interkomu.

 

Pod względem mechanicznym oba motocykle są identyczne: te same silniki, ramy, zawieszenie. Zresztą konstrukcja motocykla praktycznie się nie zmieniła od wypuszczenia pierwszego modelu w 1999 roku, poprawiano jedynie w pierwszych latach drobne błędy konstrukcyjne.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja lat temu kilka zamieściłem na swojej stronie podział Royalstarów. Chętnych odsyłam http://www.ynox.com.pl/stventure/venture.htm

 

Według mojej wiedzy tak samo jak w przypadku Dragów i Wildów przydomek Midnight był określeniem dla wersji na rynek USA. Więcej chromu lub inne niz w europie i azji malowania. Zawsze można je poznać po innym logo na baku. W przypadku Ventury pociągnęli poprostu linię nazewnictwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj Dariow w gronie fanatyków fajnie, że w pobliżu będzie ktoś miał ventkę sam jestem z Chorzowa tak wiec po sąsiedzku co do kupna sprowadzanej maszyny bez przygód to tak jak pisze Dyzio77 cziężko będzie moja też miała przygody ale jak ktos ma sprawnego mechanika to poradzi sobie z naprawą niestety kwestia kasy na części no bo jak wiadomo cześci do moto troche kosztują a zwałaszcze gdy trzeba je sprowadzać ze stanów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyzio coś nie tak mówisz ,Każda Venture jest turystykiem z kuframi,a wersja Midnaight to tylko bogatsza wersja wykończeniowa .Zwykłym cruiserem a nie chopperem będzie natomiast Royal Star .

Witaj na forum :)

Yamaha stosowała różne wariacje nazewnictwa dla swoich modeli Royal Star w kolejnych latach, tym niemniej w zakresie dużych motocykli turystycznych pojawiły się dwie główne linie:

 

Yamaha Royal Star Venture: to najbardziej wyposażona i komfortowa wersja motocykla, od pozostałych wyróżnia ją m.in. przednia owiewka z dużą szybą, osłony na nogi, tylny kufer z oparciem dla pasażera, fabryczne głośniki, cb radio, interkom.

Odmianą Royal Star Venture jest Midnight Star Venture - jedyna różnica to malowanie (Midnight ma wyłącznie czarne lakierowanie) oraz kilka chromowanych dodatków.

 

Yamaha Royal Star (Tour Deluxe) to lżejsza wersja - ma jedynie dwa boczne kufry, zamiast owiewki z przodu jest duża szyba, nie ma systemu audio, cb i interkomu.

 

Pod względem mechanicznym oba motocykle są identyczne: te same silniki, ramy, zawieszenie. Zresztą konstrukcja motocykla praktycznie się nie zmieniła od wypuszczenia pierwszego modelu w 1999 roku, poprawiano jedynie w pierwszych latach drobne błędy konstrukcyjne.

 

Czyli jednak trochę pokręciłem...

Sam na początku miałem z tym WIELKI problem, ale jak widać nadal mi się to myli ;(

Dobrze, że Kolega nam podesłał link.

Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dyzio77, pamiętam o Tobie, tylko w dalszym ciągu nie mogę się wyrwać na Pocztę w godzinach jej pracy, dlatego proponowałem kuriera bo paczka już dawno spakowana :-)

 

Witam nowego kolegę Dariow :-)

 

Mam pytanko Panowie. Pomagam kupić Venturkę mojemu niedoszłemu kontrahentowi. Upatrzył sobie pewien motocykl, właściciel twierdzi że był malowany tylko jeden kufer. Zwróćcie uwagę na to że "banan' na podszybiu, chrom lampy głównej oraz listwy na czaszy nie są chromowane, i nie chcę mi się w to wierzyć. Spotkał się ktoś z Was z takim patentem? http://otomoto.pl/yamaha-venture-xvz-1300-M3404856.html Na pierwszej fotce widać jak listwa czaszy od niej odstaje co by mogło świadczyć o tym że były odklejane. Już ktoś oglądał ten motocykl i mówił że jest w świetnym stanie.

--

pozdrawiam

Artur Wojtkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyzio77, pamiętam o Tobie, tylko w dalszym ciągu nie mogę się wyrwać na Pocztę w godzinach jej pracy, dlatego proponowałem kuriera bo paczka już dawno spakowana :-)

 

Witam nowego kolegę Dariow :-)

 

Mam pytanko Panowie. Pomagam kupić Venturkę mojemu niedoszłemu kontrahentowi. Upatrzył sobie pewien motocykl, właściciel twierdzi że był malowany tylko jeden kufer. Zwróćcie uwagę na to że "banan' na podszybiu, chrom lampy głównej oraz listwy na czaszy nie są chromowane, i nie chcę mi się w to wierzyć. Spotkał się ktoś z Was z takim patentem? http://otomoto.pl/ya...0-M3404856.html Na pierwszej fotce widać jak listwa czaszy od niej odstaje co by mogło świadczyć o tym że były odklejane. Już ktoś oglądał ten motocykl i mówił że jest w świetnym stanie.

 

 

Jeżeli to rocznik 2001, to mamy dwie opcje kolorów producenta: (1) Cherry Red/Bordeaux i (2) Stardust Silver/Forest Green (zgodnie z tym zestawieniem: http://www.ventureri...ors%20by%20Year). Ten model z OtoMoto wygląda na Cherry Red/Bordeaux. Tak jak ja to oceniam porównując ze zdjęciami tych samych roczników z Internetu, to kolory są OK. Szparunki na tyle na ile to widać to też są zblizone do oryginalnych. Na tylnim kufrze jednak widzę płaską naklejkę "Yamaha", a ten rocznik powinien mieć w tym miejscu wypukły plastikowy element. No i poza tym - ramka reflektora, "łezki" obok ramki i podszybie w oryginale zawsze są chromowane - jak na zdjęciu poniżej. A ponieważ te elementy są drogie (sam kupowałem to wiem), więc częstym zabiegiem handlarzy-restauratorów jest ich lakierowanie w kolorze nadwozia.

 

post-59571-0-22786600-1349360325.jpg

 

No i teraz tylko powstaje pytanie po co ktoś włożył tyle wysiłku żeby odpicować ten motocykl i jednocześnie nie mówi kupującemu prawdy.

Byłbym w każdym razie ostrożny i bez dokładnego przeglądu, najlepiej w serwisie Yamahy, chyba nie wziąłbym tej maszyny.

W razie czego walcie na priv, może razem coś wydebatujemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyzio77, pamiętam o Tobie, tylko w dalszym ciągu nie mogę się wyrwać na Pocztę w godzinach jej pracy, dlatego proponowałem kuriera bo paczka już dawno spakowana :-)

 

Witam nowego kolegę Dariow :-)

 

Mam pytanko Panowie. Pomagam kupić Venturkę mojemu niedoszłemu kontrahentowi. Upatrzył sobie pewien motocykl, właściciel twierdzi że był malowany tylko jeden kufer. Zwróćcie uwagę na to że "banan' na podszybiu, chrom lampy głównej oraz listwy na czaszy nie są chromowane, i nie chcę mi się w to wierzyć. Spotkał się ktoś z Was z takim patentem? http://otomoto.pl/ya...0-M3404856.html Na pierwszej fotce widać jak listwa czaszy od niej odstaje co by mogło świadczyć o tym że były odklejane. Już ktoś oglądał ten motocykl i mówił że jest w świetnym stanie.

 

 

 

witam a a ja to bym sie zastanowił nad ta maszyną nieźle doinwestowana corbiny siedzenia, wydechy akcesoryjne i wiele inny fajnych dodatków chyba wszystkie możliwe z tego co sie orientuję moim zdaniem trzeba by było przyjżec sie plastikom

niestety uważam, że takiej maszyny bez przejść to ciężko będzie znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta venturka na zdjęciach wyglada ok jak na jedenastoletni sprzęt, tylko jakoś nie chce mi sie wierzyć w ten oryginalny przebieg 11lat i 12 000 mil. Przez trzy sezony zrobiłem Gwiazdą około 15 000 mil ( fakt ze były 3 długie wycieczki po 4-5 tys. km). Kolega mój kupił ventkę z 2007 i przebieg "oryginalny" to tylko 4700 mil - krótko po zakupie wymienił sprzęgło, oponki, regulację zaworów, i jeszcze pare innych drobiazgów. Elektroniczne liczydła można ustawiać na dowolny przebieg (handlarze samochodów wiedzą dużo na ten temat). Tylko po co oszukiwać potencjalnych klientów??? Przecież nasze Księżniczki są znane z dużej żywotności i przebieg 100 000 km to nic nadzwyczajnego. Natomist wiedza o faktycznym przebiegu pozwala nam prawidłowo podejśc do obsługi i zaplanowania wydatków. Kupiłem moto od P Wróbla z Rzeszowa i powiem że nic nie ukrywał przede mną na temat stanu Venturki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta venturka na zdjęciach wyglada ok jak na jedenastoletni sprzęt, tylko jakoś nie chce mi sie wierzyć w ten oryginalny przebieg 11lat i 12 000 mil.

 

To właśnie miałem na myśli sugerując żeby przed decyzją o zakupie zabrać moto do dobrego serwisu Yamahy na przegląd. Egzemplarz jest ładny i bardzo fajnie wyposażony, ale pomimo tego z taką ceną to nie jest jakaś mega okazja, zważywszy że ma 11 lat.

Jeżeli przebieg jest autentyczny, a lakier poza kufrem oryginalny, to po przeglądzie warto brać, bo powinien jeszcze bardzo długo pojeździć bez problemów.

Ale jeżeli tak naprawdę ma 100 tys. km przebiegu, kilo szpachli i rdzę przykrytą nowym lakierem, to satysfakcja z posiadania będzie niewielka.

 

Jeżeli kolega mocno napalił się na to moto to niech sprawdzi po numerze VIN jakie informacje są o tym egzemplarzu w bazie carfax lub autocheck, to może pomoc w potwierdzeniu przebiegu i stanu pojazdu. Bazy dostępne są za niewielką opłatą w internecie,

Edytowane przez sawtom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...