lionix Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) Jak luzy mi się kasują non stop po przejechaniu 50 km to muszę oddać na wymianę zaworów? Już się nie da większego luzu ustawić bo nie ma mniejszych płytek (ssący) A wydechowy już osiągnął swoją górną granicę (nie ma większych płytek żeby zmniejszyć luz) to też trzeba wymieniać ? Skąd pewność że po tym będą dobre? Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) Jeżeli luzy tak szybko Ci sie kasują?? to oprócz zaworu warto pomyśleć o wstawieniu nowego gniazda zaworowego. Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez Szymon_R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) No gniazda i sprężyny to wiem btw. dlaczego tak się dzieje że luzy się kasują ??? nie chciałbym teraz wydawać 1500 na remont głowicy i się okaże że to nic nie dało Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jak to możliwe, że po przejechaniu 50km luzy CI sie kasują? Nie jest to możliwe. PO 50km ściągasz pokrywę i mierzysz luzy zaworowe? Zazwyczaj luzy zaworowe kasują się, ponieważ zawór się wyklepuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) Nie miałem w ogóle luzów, to ustawiłem, przejechałem 50 km, luzy się zmniejszyły, , ustawiłem, przejechałem z 70, godzinę temu ściągnąłem profilaktycznie( na szczęście)i znowu są za małe (ale nie 0) płytki mniejsze jednak są, ale w zestawie za 400 zł to lepiej wymienić zawory jak 1 kosztuje 80 mierzę na 1000000000000000000000% dobrze więc proszę nie pisać mi tu :( Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 No gniazda i sprężyny to wiem btw. dlaczego tak się dzieje że luzy się kasują ??? nie chciałbym teraz wydawać 1500 na remont głowicy i się okaże że to nic nie dało A sąjeszcze w Łodzi warsztaty motocyklowe które biorą 1500 i na drugi dzień masz ten sam problem? Skąd w ogóle wziąłeś akurat taką kwotę? Zawory masz na pewno do wymiany na wczoraj. Jeżeli można kupić dealera gniazda zaworowe to też należy je wymienić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) Tą cenę wziąłem z tąd, że 4 zawory po 80 zł, gniazd i sprężyn na necie nie ma, więc u dilera cena kosmiczna, no i robocizna bo tego się samemu nie da no to zaczynam zbierać do skarbonki :( no i uszczelki, muszę też mostek wymienić, a właściwie to oba mostki Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Ps Gniazda są niewymienne. Tą cenę wziąłem z tąd, że 4 zawory po 80 zł, gniazd i sprężyn na necie nie ma, więc u dilera cena kosmiczna, no i robocizna bo tego się samemu nie da no to zaczynam zbierać do skarbonki :( no i uszczelki, muszę też mostek wymienić, a właściwie to oba mostki Gniazda są niewymienne. A mostki gdzie chcesz kupić? u dealera? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) No gniazda i sprężyny to wiem btw. dlaczego tak się dzieje że luzy się kasują ??? nie chciałbym teraz wydawać 1500 na remont głowicy i się okaże że to nic nie dało Co do sprężyn, to nie zamawiał bym nowych przed pomierzeniem starych. Zazwyczaj serwisówki podają jaki wymiar graniczny jest dla sprężyny bez obciążenia i pod obciążeniem. Pomierz to, bo sprężyny mogą okazać się w pełni sprawne. Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez stasiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) No to co w końcu z tymi gniazdami? Wymieniać czy nie? Bo najpierw że wymieniać a potem że się nie da :P Mostki u dealera, bo w necie to tego nie ma (mam nadzieje że są dostępne, ale raczej tak sprężyny w pełni sprawne, ale znając moje szczęście to po 100 km któraś pęknie, więc chcę to zrobić żeby po miesiącu znowu nie rozbierać (ale po dwóch i tak już będzie trzeba) wiem że tak same z siebie nie pękają, ale u mnie takie rzeczy się dzieją Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jeżeli luzy tak szybko Ci sie kasują?? to oprócz zaworu warto pomyśleć o wstawieniu nowego gniazda zaworowego. Wprowadzasz kolegę w błąd i siejesz zamęt. Skąd masz zamiar zdobyć gniazda do tego silnika jeżeli producent nie przewiduje wymiany? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerider Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 a czy luz mierzysz w krótkim po jeżdzie?, silnik musi ośiągnąc temperaturę otoczenia co w praktyce oznacza nawet do kilku godzin a w ciepłe dni nawet ok doby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Luz mierzę po 24h, przed każdym pomiarem kręcę pare razy wałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerider Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 zawory i prowadnice zaworowe [jeżeli są wymienne prowadnice] moim zdaniem oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 zawory i prowadnice zaworowe [jeżeli są wymienne prowadnice] moim zdaniem oczywiście. prowadnice też są niewymienne. Sprawdzaj a potem pisz kolego. Ta głowioca jest już i tak złomowa jeżeli ma uszkodzone mostki wałków rozrządu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.