Skocz do zawartości

wl gaznik


mauser
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

chopaki potzrebna mi pomoc przy harasie (WL) jakies dane odnosnie gaznika (LINKERT) dane regulacyjne srednice dyszy iutp. cos jakby mo za duzo wciągał paliwa. ..złopie jak smok .. (dopiero odpalony po remoncie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chopaki potzrebna mi pomoc przy harasie (WL) jakies dane odnosnie gaznika (LINKERT) dane regulacyjne srednice dyszy iutp. cos jakby mo za duzo wciągał paliwa. ..złopie jak smok .. (dopiero odpalony po remoncie)

Dzięki koledze grzykrzy dostałem taki link http://www.eurooldtimers.com/manualy_photos.php?id=4186

Myślę, że się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

chopaki potzrebna mi pomoc przy harasie (WL) jakies dane odnosnie gaznika (LINKERT) dane regulacyjne srednice dyszy iutp. cos jakby mo za duzo wciągał paliwa. ..złopie jak smok .. (dopiero odpalony po remoncie)

pobaw się z pływakiem jeśli nie tonie kup wino, wypij , korek od dołu i ustaw do górnej krawędzi komory - w wiekszości przypadków pomaga - kłapek łańcuch w rolniczym agrolu - pozdro

 

pobaw się z pływakiem jeśli nie tonie kup wino, wypij , korek od dołu i ustaw do górnej krawędzi komory - w wiekszości przypadków pomaga - kłapek łańcuch w rolniczym agrolu - pozdro

poprawiam się - na szybkiego pisałem - do górnej krawędzi o wartość która jest w książeczce na którą kolega tu namiar podał i nie do kłapka o łańcuchach - jeśli chodzi o dwurzędówki to mam namair na gostka który fiatoskie starego rolona po 20 zeta sprzedaje nowe - dzięki za namiar na obsługe miałem to w strasznym ksero za komuny zrobione - pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylibysmy wszyscy wdzieczny gdyby kolega pisal swoje posty w zrozumialym jezyku.

Dziekujemy.

bardzo przepraszam za frywolną odpowiedż

jeżdże kolejną wla i zawsze problem z spalaniem miał związek z pływakiem

teraz paliwo jest bardzo agresywne i przetapia lakiery którymi korki starych pływaków były lakierowane i starość ect

przy pływaku dającym rade, replice należy wykręcić komore pływakową razem z odstojnikiem na zakręconym kraniku w otwór od dołu wepchać korek od wina / pasuje / po odkręceniu kranika i napełnieniu komory paliwem iglica zamyka dopływ i po przeciwnej stronie od iglicy między krawędzią pływaka a górną krawędzią komory powinno być 6,35 mm - miedzy krawędzią komory a korpusem nie powinno się wsadzać uszczelek

ustawianie iglic wolnych i powera przy - na odpaleniu wolne 3,5 obr - power 1,5 do 3,5 potem regulujesz wolne na niskie obroty przy rozgrzanym a power najlepiej na pół trójce na biegu w czasie jazdy - czuć jak ci znika albo się pojawia - zazwyczaj to rozwiązuje temat spalania i regulacji. potem szczelność iglicy

jeszcze raz przepraszam za zdawkową odpowiedż niestety nigdzie nie można na żadnym forum radzić się w temacie wl może tu

Edytowane przez william0000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kłapek łańcuch w rolniczym agrolu - pozdro

 

Nie jestem pewny czy pisałeś do mnie ale jeśli tak to przerabiałem dwa razy w życiu łańcuchy zakupione na składnicy maszyn i nikomu tego nie proponuję. Chcesz kupić coś bardzo rozciągliwego to kup gumę ;)

 

 

Pozdro all :flesje:

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałbym jeszcze pytanie odnosnie łancucha napedowego jaka ma byc rozmiar 5/8" tak mi podał sprzedawca z holandi. a w katalogu znów pisze 3/4" sam juz nie wiem wiec wole spytac przed zamówieniem. jak ktos mógłby pomóc to z góry dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

bardzo przepraszam za frywolną odpowiedż

jeżdże kolejną wla i zawsze problem z spalaniem miał związek z pływakiem

teraz paliwo jest bardzo agresywne i przetapia lakiery którymi korki starych pływaków były lakierowane i starość ect

przy pływaku dającym rade, replice należy wykręcić komore pływakową razem z odstojnikiem na zakręconym kraniku w otwór od dołu wepchać korek od wina / pasuje / po odkręceniu kranika i napełnieniu komory paliwem iglica zamyka dopływ i po przeciwnej stronie od iglicy między krawędzią pływaka a górną krawędzią komory powinno być 6,35 mm - miedzy krawędzią komory a korpusem nie powinno się wsadzać uszczelek

ustawianie iglic wolnych i powera przy - na odpaleniu wolne 3,5 obr - power 1,5 do 3,5 potem regulujesz wolne na niskie obroty przy rozgrzanym a power najlepiej na pół trójce na biegu w czasie jazdy - czuć jak ci znika albo się pojawia - zazwyczaj to rozwiązuje temat spalania i regulacji. potem szczelność iglicy

jeszcze raz przepraszam za zdawkową odpowiedż niestety nigdzie nie można na żadnym forum radzić się w temacie wl może tu

ok mam jeszcze teraz pytanie odnosnie co jest gdzie? sruba regulacyjna z lewej strony gaznik (kontrowana z góry srubką na wkrętak do czego służy ? ta jest od wolnych czy od powera ?? jak możesz opisz mi cały gaznik które sruby od czego i co regulowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

podaje tel 696800125

tyrknij damy rade

 

klapek dlaczego na necie pojawią sie się ludzie którzy poruszają temat łańcuchów do wl nie z znający się

czyli nie śmigający

mam już nakręcone 4 koła i posez nigdy kapy nie, rozerwało

Edytowane przez william0000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...