kornik Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Witam wszystkich serdecznie. Zastanawiam się od dłuższego czasu nad zmianą mojej GPZ 1100 na inny sprzet cruiser/chopper ze wskazaniem na cruiser :wink: Okazjonalnie pojeździłem tego typu sprzętami znajomych i troche się waham. Wizualnie i pod względem pozycji jest OK, ale hamulce i osiągi gorzej (choć nie jestem jakim super ścigantem) Boje się troche,że moc w tego typu sprzetach będzie dla mnie niewystarczająca ( mam jednocześnie świadomość innego harakteru tych sprzętów) Jest może ktoś kto przesiadł sie z turystyka bądz pokrewnej maszyny na cruisera/ choppera? Jakie wrażenia, nie chcecie powrotu? Z tego co zauważyłem wielu przesiada sie odwrotnie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 (edytowane) Rozejrzyj się za Hondą VF750C (Magna). Zawsze była najszybsza w swojej klasie. Silnik jakby z VFR750. Ostro zasuwa, ma chrom, wygodną pozycję, git hamulce czyli wszystko co Ci potrzebne. Chyba że coś świeżego szukasz to Honda VTX1800, Yamaha Warrior, Suzuki M109R lub ich pochodne. Ostro zapindalają a własności jezdne niczego sobie. Latasz GPZ więc własności jezdne na początku będą wymagały przyzwyczajenia, to całkiem inny typ moto. Ale się przyzwyczaisz. Ja latam Harley`em który nie hamuje wcale ale pomimo tego jest bezpieczny bo też nie przyspiesza. :biggrin: Tu jest Magna: http://brzesko-bochnia.pl/files/brzesko-bo...l/a-magna-4.jpg Edytowane 25 Lutego 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Rozejrzyj się za Hondą VF750 (Magna) ... git hamulce No tutaj to się żeś chłopie rozpędził :icon_mrgreen: Jak jedna tarcza z przodu i bęben z tyłu, plus masa 250 kg może hamować ? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 VTX nawet 1300 był by git ale cenowo niedostępny a mniejsze troche słabe :( Może magna dobra myśl lecz nie znam tego sprzęta i nie wiem jak z awaryjnością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 zacznij od określenia, czego Ci brakuje w gpz-cie jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Znajomi tez mnie pytają a ja nie potrafie odpowiedziec :wink: Chyba czas na zmiane i zakochałem się w urodzie cruiserów, tylko obawiam się ze mogę się zawieść. Dodam że trochę lubię popodróżowac z żonką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Przelatałem Yamahą Road Star 1600 trzy sezony.Zrobiłem ponad 50tyś.km.Co roku wyjazd do Chorwacji,albo w podobne miejsce.Jeżdżę przeważnie z żoną.Da sie takim sprzętem fajnie podróżować,a duże przeloty są realne choć może dłużej trwają.Ostatnio wracaliśmy z okolic Dubrownika do kraju i zrobiliśmy jednym ciągiem 1250km.Zajęło to ok 17 godzin ale nic nas nie goniło i dojechaliśmy w dobrej kondycji.Teraz przesiadłem się na HD Road Kinga więc podobną maszynę i w tym roku jedziemy zwiedzać Włochy. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Jeśli chcesz trochę przyspieszenia to unikaj Drag Star`ów. DS1100 jedzie gorzej niż Intruder 800. :biggrin: Albo Intruz 800 jedzie lepiej niż DS1100. Jak wolisz. Różnica w przyspieszeniu jest ogromna, chociaż Intruz jest dość mały, dla mnie niewygodny. Może Suzuki VZ800 Marauder? Nawet fajnie to jeździ, robiony jest a`la szybkie cruiser`y czyli koła alu, dobry zawias typu USD i hamulce spoczko. Te nowsze modele nawet kozacko wyglądają w czarnym, ale starsze też są niczego sobie. Chyba że VL1500 czyli duży Intruz zwany "Grubasem". Ale masa już większa i nie jest stworzony do takiej żwawej jazdy na 800-tka, ale jednak się odpycha jakoś. A ceny spoko są. http://www.osmc.se/Medlemshojar/peckas%20suzuki%20vl1500.gif Długo rozważałem kupno VL1500, ale wyrwałem Harrego w git cenie. Chociaż nawet teraz czasami przechodzi mi przez myśl zeby pozbyć się go i wziąć Grubasa. Opcji jest wiele, musisz określić mniej-więcej czego chcesz - ciężki cruiser, plastikowy chopper czy coś innego. I w jakim zakresie cenowym. Bo bez tego to możemy Ci wymienić wszystkie motocykle tych gatunków, dostaniesz oczopląsu i przesiądziesz się na Motorynkę. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Zaszokowałes mnie z tym Drag Starem 1100 myślałem ze jest wmiare dynamiczny i o takim myślałem. Jestem wdzięczny za odpowiedzi i nie chodzi mi tak do końca na podpowiedz jaki ale jak wrażenia po przesiadce :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Każdy cruiser jest ciężki i w porównaniu do GPZ-ty nie będzie dynamiczny.Więc albo dynamika albo wygląd.Chyba że pójdziesz w stronę power cruiserów.Suzuki VZ 800 jest ok,jeździłem jeden sezon ale hamulce już nie bardzo:jedna tarcza i bęben z tyłu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Chyba będę skłaniał się raczej ku wyglądowi ale może jeszcze nie w tym sezonie :wink: NIe chodzi mi o dynamikę GPZ-y ale żeby trochę się odpychał podczas jazdy we dwoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Zostan przy kawasaki, bo taki VN 800 jest najszybszy w swojej klasie tzn tak do 1100 cm3:crossy: Tylko ten łancuch :rolleyes: ale VZ tez go ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 żeby trochę się odpychał podczas jazdy we dwoje Nie wiem co rozumiesz pod tym pojęciem.Yamaha RS 1600 ważyła załadowana ponad 500kg.Ma tylko 65kM,a moment obr 134Nm.Pusta do setki ma katalogowo 5,5s a można ją rozbujać do prawie 200km/h.Średnia prędkość podróżna wynosiła ok.120km/h. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Co do Drag Stara 1100,to w najnowszym ŚM jest jego opis w dziale motocykl używany :lalag: :) Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Średnia prędkość podróżna wynosiła ok.120km/h. Eeeee tam, daj spokoj, spokojnie 140 mozesz trzymac w trasie :crossy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.