sabre1100 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Witam czy ktoś może podać jakie wymiary powinny mieć stelaże pod sakwy do hondy vt 1100 sabre z 2004, normalnie w sklepie to wydatek 250zl a to przecież wygiety odpowiednio pręt można go zrobic sobie samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 (edytowane) Wystarczy przecież pomierzyć i będziesz miał wymiary.Taki pręt nie za bardzo sprawdza się w praktyce.Lepsze są stelaże z podporą pod sakwami. Np. takie http://moto.allegro.pl/item907650033_stela...roadstyler.html . Edytowane 1 Lutego 2010 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho800 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Tak jak kolega wyżej dał ci przykład jak mają wyglądać ,a samemu można zrobić i troche kasy zaoszczędzić. A jak zrobisz to i tak nie będzie tego widać bo sakfy zakryją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabre1100 Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Tak jak kolega wyżej dał ci przykład jak mają wyglądać ,a samemu można zrobić i troche kasy zaoszczędzić. A jak zrobisz to i tak nie będzie tego widać bo sakfy zakryją. dokladnie bym tak zrobil ale nie mam dobrego wzoru, z motocykla moge zdjąć tylko wymiar rozstawu śrub mocujących a reszta to juz domysły jak to powinno wyglądac ale nie koniecznie później bedzie pasowało stad moje pytanie o pomoc z wymiarami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adacho6 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 dokladnie bym tak zrobil ale nie mam dobrego wzoru, z motocykla moge zdjąć tylko wymiar rozstawu śrub mocujących a reszta to juz domysły jak to powinno wyglądac ale nie koniecznie później bedzie pasowało stad moje pytanie o pomoc z wymiarami Witaj. Idź do sklepu, zdejmij wymiary z oryginalnych stelaży lub dedykowanych. Powiedź, że robisz wydumkę na bazie hondy. Ja tak zrobiłem. Poszedłem zdjąłem wymiary, kupiłem pręta Fi 8 oraz płaskownik potem udałem sie na złomowisko szukać pręta Fi 28 z którego zrobilem mocowania. Potem wszystko wygiąłem w imadle, dospawałem uchwyty oraz wspornik z płaskownika i zawiozłem do chromowania. Stelaż kosztuje do VTX-a jakieś 300 zł mnie wszystko wyniosło 80 zł. Rób sobie sam. Opłaca się ;) Pozdrawiam. Cytuj Od lat najmłodszych, lat dziecinnych, Żyć, ani patrzeć tak jak inni nie mogłem. E.A.POE Moja bromba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostell Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Panowie!! czy ktoś posiadający vtx 1.3 custom i duże sakwy (np takie jak z tarboru) montował ten system http://www.ghostbrackets.com/content/view/403/96/ i może sie podzielić wnioskami i zdjęciami? kwestia ominięcia amora, albo przesunięcia do tyłu sakwy (a jak z kierunkami i estetyką?) dochodzę już do tego że pała mi dymi :banghead: i już bawię się w grafika, nakładam zdjęcia sakw na zdjęcia motoru. Sami rozumiecie, nie sztuką jest zamówić wszystko i zastanawiać się wtedy jak to zamontować do kupy żeby pasiło a nie lubię sztuki.... z góry dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adacho6 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Panowie!! czy ktoś posiadający vtx 1.3 custom i duże sakwy (np takie jak z tarboru) montował ten system http://www.ghostbrackets.com/content/view/403/96/ i może sie podzielić wnioskami i zdjęciami? kwestia ominięcia amora, albo przesunięcia do tyłu sakwy (a jak z kierunkami i estetyką?) dochodzę już do tego że pała mi dymi :banghead: i już bawię się w grafika, nakładam zdjęcia sakw na zdjęcia motoru. Sami rozumiecie, nie sztuką jest zamówić wszystko i zastanawiać się wtedy jak to zamontować do kupy żeby pasiło a nie lubię sztuki.... z góry dzięki ! Zobacz sobie ofertę Patryka. http://www.centrumskorzane.pl/p.p/sakwy-s-b01t-s21.cga.html Ich sakwy są dedykowane do hondy i problem amortyzatora jest im znany. Ja u nich kupowałem i wszytko pasuje, tylko że ja mam retro. Zadzwoń do nich, na pewno podpowiedzą lub podjedź. Pozdrawiam Cytuj Od lat najmłodszych, lat dziecinnych, Żyć, ani patrzeć tak jak inni nie mogłem. E.A.POE Moja bromba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostell Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 (edytowane) Zobacz sobie ofertę Patryka. http://www.centrumskorzane.pl/p.p/sakwy-s-b01t-s21.cga.html Ich sakwy są dedykowane do hondy i problem amortyzatora jest im znany. Ja u nich kupowałem i wszytko pasuje, tylko że ja mam retro. Zadzwoń do nich, na pewno podpowiedzą lub podjedź. Pozdrawiam właśnie o to chodzi że jest różnica miedzy retro a custom (nie wiedziałem o tym) i potrzebuje system wypinania ,oni tego nie mają, myślałem o klik fix-ie ale chłopaki mi polecaja (w innym temacie) ten system amerykański a polak to robi u siebie jeszcze lepiej (ma oferte na allegro) i ten właśnie jest konkret.... do 12 kg na jedna sakwę, tyle że nie da sie ominąć amora, a nie bede przesuwał kierunków ( żeby cofnąć sakwę do tyłu) - jestem zwolennikiem nieprzerabiania oryginału... Edytowane 5 Lutego 2010 przez ostell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adacho6 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 właśnie o to chodzi że jest różnica miedzy retro a custom (nie wiedziałem o tym) i potrzebuje system wypinania ,oni tego nie mają, myślałem o klik fix-ie ale chłopaki mi polecaja (w innym temacie) ten system amerykański a polak to robi u siebie jeszcze lepiej (ma oferte na allegro) i ten właśnie jest konkret.... do 12 kg na jedna sakwę, tyle że nie da sie ominąć amora, a nie bede przesuwał kierunków ( żeby cofnąć sakwę do tyłu) - jestem zwolennikiem nieprzerabiania oryginału... Źle mnie zrozumiałeś. Ich sakwy są produkowane pod błotnik i amortyzatory customa, są wówczas krótsze niż do retro. Zamawiając u nich sakwy, mógłbyś zastosować zwykłe stelaże. Zadzwoń i wypytaj się osobiście. Cytuj Od lat najmłodszych, lat dziecinnych, Żyć, ani patrzeć tak jak inni nie mogłem. E.A.POE Moja bromba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostell Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Źle mnie zrozumiałeś. Ich sakwy są produkowane pod błotnik i amortyzatory customa, są wówczas krótsze niż do retro. Zamawiając u nich sakwy, mógłbyś zastosować zwykłe stelaże. Zadzwoń i wypytaj się osobiście. aaa, zakumałem. :banghead: dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.