cerber666 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Pytanie do posiadaczy sradów 96-99 jaki rozmiar felgi tylnej jest w sradzie?bo potrzebuję felge 6 cali.Jesli sie nie mylę to w 750 jest własnie 6 cali,tylko czy we wszystkich tych rocznikach?i czy w 600 takze jest felga 6 cali pod opone 190? ewentualnie czy na feldze jest podany rozmiar?pytam bo chce 6 cali wpakowac do cbr 900 i nie chce przez pomyłke zamówic takiej samej jak mam w cbr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Wiem, że wiele nie wniose do tematu ale nie mogę sie oprzeć i sie zapytam: czemu ma służyć ten zabieg ?? Chyba nie poprawie trakcji ?? Pzdr. Dobranoc ! http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerber666 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 ani nie poprawi ani nie zmieni na gorszą a mi sie bedzie bardziej podobał.Rzeczywiście za wiele nie wniosłes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 w 600 jest 5,5 pod kapec 180 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 (edytowane) Ja wiem czemu to ma sluzuc - lanserstwu :D Od dawna wiadomo ze na wezszej gumie moto GORZEJ WYGLADA, latwiej sie kladzie w zakrety ale powierzchnia styku z asfaltem jest mniejsza i moze wypywac w zlych warynkach drogowch (zimny, mokry asfalt) na uslizg kola przy przyspieszaniu. Na szerokiej gumie WYGLAD JEST KOZACKI tylko ze z zakrety moto juz tak chetnie sie nie kladzie ale po co komu taka wlasciwosc jak i tak sie jezdzi na kwadratowo. Producent dopuszcza zmiane opony +/- 10mm bez zmiany felgi. Takze kwestia wyboru panowie czy chcemy sie podobac pod dyskoteka czy zapier**lac. Edytowane 1 Lutego 2010 przez p A q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerber666 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 tak ale jesli bedzie felga 6 cali na nia zakłada się opone 190,czyli taka jaka jest przeznaczona do tej felgi.Wnioskujac moto bedzie jechało tak jak ma jechac,więc w czym problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLOSUZUKI Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 (edytowane) Ociec ma Gsx-r 600 rocznik 2000 Falga jest 5,5 założył ostatnio 190/50 i ładnie lata musisz się z tym liczyć ze jak założysz większą opone bedziesz miał wrażenie jakbyś walczył z moto na winklu ale po za tym ok :icon_biggrin:w sradzie 750 bedzie pewnie 6cali możesz spokojnie pakować 190 wygląd jest kozak od tylu wygląda jak haja The best Bo np;Winklowicze dajmy na to w takiej zx10 mają 190 to zakładają 180 lepiej w winkle idzie :bigrazz: Edytowane 1 Lutego 2010 przez OLOSUZUKI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Mysle ze konstruktorzy nie po to stosuja do 600 mniejsze gumy od lat zebys ty teraz sobie zmienil felge na szersza i bedzie rownie dobrze albo jeszcze lepiej. Do niedawna nawet zakladali 160 fabrycznie na tyl CBR 600 (f3 z tego co pamietam) a w SV 650 do dzisiaj. Wedlug mnie taki zabieg nie ma sensu i napewno sie dobrze nie odbije na wlasciwosciach jezdnych motocykla. Jesli juz bym mial cos kombinowac to w druga strone ale po co poprawiac cos co juz jest dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLOSUZUKI Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Do niedawna nawet zakladali 160 fabrycznie na tyl CBR 600 (f3 z tego co pamietam)ale po co poprawiac cos co juz jest dobre W F3 to fakt kumpel ma aż się dziwiłem za taka wąska oponka,jest dobre ale nie zajebiste :biggrin: :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Przepraszam że pytam, ale po co pakować do 600ki opone 190? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Przepraszam że pytam, ale po co pakować do 600ki opone 190? Ze zwykłej głupoty i dla większego szpanu. Ciągłe tłumaczenie że utrudnia to oraz pogarsza prowadzenie motocykla niestety nie trafia do takich mitomanów. ani nie poprawi ani nie zmieni na gorszą a mi sie bedzie bardziej podobał.Rzeczywiście za wiele nie wniosłes. Za to kolego Ty wnosisz sporo zamętu na tym forum poza zwykłym pozerstwem. Sprawdź dokładnie gdzie się zalogowałeś bo w/g mnie pomyliłeś forum. To jest Forum Motocyklistów a nie Forum Moto-lanserów. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 tak ale jesli bedzie felga 6 cali na nia zakłada się opone 190,czyli taka jaka jest przeznaczona do tej felgi.Wnioskujac moto bedzie jechało tak jak ma jechac,więc w czym problem? Moto będzie jechało tak jak ma jechać ale tylko na wprost. Jak rozpierdolisz się w zakręcie o przydrożne drzewo, a Twoi koledzy wstawią na Youtube Twoje zdjęcia z podkładem "Dżem - Do kołyski", to wtedy będzie już za późno. Próbując wstawić szerokiego kapcia do motocykla w którym on nie powinien być założony nie zyskasz nic oprócz gorszego prowadzenia i realnej groźby wypadku. Tak więc nie zachowuj się jak szympans z brzytwą w ręku, posłuchaj bardziej doświadczonych kolegów i odstąp od tego głupiego pomysłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 czyli nie tylko mi wydawało sie to dziwne, heh, sąsiad kiedyś miał fzs 600 i coś tami mi pierdoli razu pewnego , ze kupił pikną gumę (chyba 180 lub 190) za 50 złych i ma wielki plan upchać tego "flaka" zamiast seri tj 160tki zapytałem po co , dodałem , ze straci na prowadzeniu, odparł , ze będzie zajebiście wyglądał a po winklach on szybko nie jezdzi ... LOL, roz**bał mnie doszczętnie, nie chciało mi sie juz prowadzić tego tematu bo typ nie jest wart jakichkolwiek wskazówek, moto używał do lansu ... Pzdr. P.S. Sam miałem chęć do Hayki wpieprzyć 180tką zamiast seri 190, np w zx12r seria to 200 więc cerber666 może szarpnij sie na taką 200, respekt na dzielni minimum 37% w górę :)i własnie w tych 12stkach normą jest wymiana kapci na 190, 200 cieżej dostać , znacznie droższa i prowadzenie na 190 lepsze ... Pzdr i słusznych wyborów życzę. http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Też kiedyś widziałem znów speca z gumą 180 na feldze 190. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Też kiedyś widziałem znów speca z gumą 180 na feldze 190 i jak sobie radził ?? http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi