orzeszek999 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam Potrzebuję pomocy technicznej przy Ducati 999. Mianowicie-motor odpala i wszystko jest ok, jednak kiedy tylko wrzucam bieg odrazu gaśnie i odcina dopływ paliwa. To są takie objawy jakby była stopka rozłożona jednak sprawdziłem czujnik i wszystko działa poprawnie. Jakie inne przyczyny mogą powodować tego typu objawy?? Za każdą pomoc wielkie wielkie dzięki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 sam czujnik moze dobry ale obwód czujnika :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 dioda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 odcina dopływ paliwa Chyba zaplon. Jesli nie stopki bocznej to moze sprzegla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Sprawdź miernikiem czy wyłacznik przy bocznej nóżce ma zasilanie i czy zamyka obwód po złożeniu. Wyłacznik przy klamce sprzęgła jedynie uniemozliwia "kręcenie" rozrusznikiem na biegu przy nie wciśnietej klamce. Nawet uszkodzony nie powinien powodować gasnięcia przy wrzucaniu biegu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Napisz na naszym forum klubowym, teoretycznie powinno byc tam wiecej uzytkownikow Ducati ;) . Jest tam tez taki jeden wariat od 999- Theodor, Ty wiesz! :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 99,9% to czujnik przy stopce :) sprawdz jak pisali koledzy obwod :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taquito Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Spróbuj całkowicie może go wyczepić lub coś pokombinować tak jakby by go nie było, wtedy może będzie miał jakiś obieg i nie będzie go odcinać :icon_biggrin:. Podejrzewam, że to jest to zresztą nie tylko ja tak uważam ... walcz z tym i informuj nas co było przyczyna ... jak Ci się uda to rada zawsze się jakaś przyda :bigrazz:. Jak nie to będzie, będziemy myśleć co to może być innego. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzeszek999 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Sprawdziłem czujnik, zamyka obwód i przepuszcza prąd, wymontowałem go i bezpośrednio podłączyłem kable zamykając obwód i nic, stopka napewno nie jest przyczyną mimo że wszystko na to wskazuje. Myślcie prosze nad innymi możliwościami !!! Dzięki Jedyne co to od czujnika przy stopce odchodzą trzy kable i wchodzą dalej do kostki gdzie są dwa kable, ale przez te dwa jest tak jak powinno być, czyli przy rozłożonej nie płynie prąd, a przy złożonej jest przepływale jak ktoś ma 999 prośba o sprawdzenie czy tez tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taquito Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Dziwna sprawa :icon_eek: orzeszek999 zazwyczaj to jest przyczyna, że moto gaśnie przy włożeniu biegu ale skoro napisałeś, ze sprawdzałeś i że to nie jest to na bank to co to może być ... Czujnik przy sprzęgle tez nie :banghead: tak jak napisali koledzy wcześniej jest to do tego żeby moto odpalić na biegu zresztą ja mam to u siebie w gixerze ale u mnie to już pełni funkcje potrzebna przy odpalaniu spytam się kolegi on trochę ma szersze pojecie od mnie może coś dopomoże ale mówisz wszystkiego próbowałeś z tym czujnikiem i nici z tego bo to nie trzeba byc mechanikiem żeby stwierdzić, że jemu coś odcina zapłon pytanie tylko co ... :icon_question: Jak tylko coś będę wiedział więcej to odpisze jak na na razie moja gówniana wiedza na tym się kończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 DIODA - sprawdź sobie to, względnie chwilowo możesz zmasować czujnik luzu (w Duce też chyba luz masuje czujnik, ale to musisz sprawdzić). Załątw sobie schemat i lecisz. Dla ułatwienia Ci dodam że do diody idą kabelki z cz. luzu i stopki - oba dają luz - chyba że u Ciebie to innaczej jest rozwiązane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 (w Duce też chyba luz masuje czujnik, ale to musisz sprawdzić). Tak, tylna "ściana" skrzyni biegów powyżej osi wachacza. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzeszek999 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Jeśli chodzi o czujnik luzu to jest ok świeci się zielona dioda, a po wrzuceniu biegu gaśnie, wię tak jakby było ok, chyba że inaczej mam jeszcze to spprawdzić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Podałem Ci na priva... a ja muszę lecieć...Daj znać jak coś wyczaisz...Pozdr. J-999 N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzeszek999 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udało się !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dziękuję wszystkim za pomoc !!! Ps. Sprawdziłem wszystkie prawdopodobne przyczyny takich objawów ale wszystko było ok, postanowiłem więc jeszcze raz bardzo bardzo dokładnie sprawdzić całą instalację elektryczną i okazało się że w ducati są dwie kostki identyczne, jedna jest do stopki, druga bliżej silnika nie wiadomo do czego i ktoś przemienił kostki, ale pod miernikiem wszystko było ok jednak impuls szedł gdzie indziej (nie wiem gdzie), przemieniłem kostki i jest ok. Jeszcze raz wielkie dzięki !! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.