DS73 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Mam pytanie do użytkowników motocykli Kawasaki vn 15, posiadam takowy z 1995r i chciałbym go delikatnie przebudować, min. Wymiana obudowy filtra na okrągły - między cylindrami z nowszych modeli, głęboki przedni błotnik, licznik na zbiornik itp. Chodzi mi o kontakt z osobami które takie przeróbki wprowadzali w swoich vn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 nie ma sensu - za droga sprawa dla samego błotnika musiał byś przerobić przód - szerokość półek, mocowanie błotnika do lag, co do filtra - to będzie jeszcze więcej kosztowało to nie tylko puszka w inne miejsce i jej mocowanie - do dojście do gaźnika - to sam gaźnik inaczej zamocowany )czytaj brak takich mocowań u ciebie na cylindrach) przerobienie licznika na zbiornik - to przedewszystkim jego zakup - i tutaj znowu natrafisz na problem - nie będzie pasować wycięcie na twoi zbiorniku - chcesz robić nowy zbiornik? elektryka do przerobienia jeśli sam tego sobie nie zrobisz to raczej sobie odpuść Pozdrawiam Klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DS73 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Dzięki za informacje zmiany wprowadził bym sam (prowadziłem przez parę lat warsztat samochodowy) chodzi mi głównie o koszty i możliwości samej przebudowy z uwagi na fakt braku możliwości przymierzania poszczególnych elementów np. przedni błotnik raczej na pewno nie pasował by z nowszego vn z uwagi na rozmiar koła 16 a 19 w moim ale np. z Hondy tam o ile wiem jest 18. Co do obudowy filtra samo zamocowanie nie było by raczej wielkim problemem gorzej może być z podłączeniem do gaźnika. Z uwagi na powyższe byłem ciekaw czy ktoś takie zmiany wprowadzał, lub ma wiedzę jak to zrobić. ( Ceny części na allegro nie są takie wygórowane np. dorabiane z tworzywa błotniki widziałem już za 70 zł) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 z rzeczy których widziałem to: 1. przerobiony przód jak najbardziej - ale były wymieniane półki a błotnik był dorobiony osobno - i to już nie było 70 zł tylko 130 + lakiernik oczywiście pamiętaj że błotnik z tyłu nie może być tak szeroki jak w Vn Classic - inny kąt główki ramy i to by było na tyle co widziałem kiedykolwiek w VN 15 najprościej by było poszukać kogoś z VN classickiem 800/ 1500 i porównać wzrokowo jak i pomierzyć drobiazgi Saluti Klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DS73 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Witaj nie bardzo rozumiem dlaczego wymieniać pułki w przednim zawieszeniu jeżeli nie będzie wymieniane koło, wg mnie zmieni się tylko mocowanie błotnika. Rozwiń temat jeżeli się mylę. Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek67 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Ja też zastanawiam się nad zmianą błotnika w moim Vn 800 na głębszy, w tej sprawie dzwoniłem do gościa ze Skarżyska-Kamiennej , który produkuje różne typy z tworzywa i do mojego typu pasuje bez problemów, tylko trzeba przewiercić w odpowiednich miejscach 4 otwory, co nie jest szczytem umiejętności technicznych :). Koszt rzeczywiście powyżej 100 zł. Firma nazywa się plastbike, tel. 607373688. W VN 800 są zegary na baku, które są izolowane za pomocą gumowej uszczelki, ale ona koryguje tylko drobne różnice pomiędzy bakiem a obudową licznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmongr Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam Dopisze się tutaj, bo w końcu, o jakąś tam przeróbkę chodzi :flesje: W zeszłym rocku, zahaczył mnie pewien kierowca i chcąc nie chcąc pokrzywił mi nieznacznie gmola. Problem jest taki, że trudno mi znaleźć nowy, albo kogoś, kto by się nim zajął z tego względu, iż posiadam model Drifter, a do niego cholernie ciężko cokolwiek w naszym pięknym kraju dostać ( byłem u dilera, ale zostałem odprawiony z kwitkiem). Dodatkowo chciałbym mu zmienić siedzisko na jednoosobowe, może znacie więc kogoś, kto się takimi rzeczami zajmuje? Z góry dzięki za pomoc i sorki jesli się nie wstrzeliłem z modelem hehe :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad-zielony Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam Dopisze się tutaj, bo w końcu, o jakąś tam przeróbkę chodzi :flesje: W zeszłym rocku, zahaczył mnie pewien kierowca i chcąc nie chcąc pokrzywił mi nieznacznie gmola. Problem jest taki, że trudno mi znaleźć nowy, albo kogoś, kto by się nim zajął z tego względu, iż posiadam model Drifter, a do niego cholernie ciężko cokolwiek w naszym pięknym kraju dostać ( byłem u dilera, ale zostałem odprawiony z kwitkiem). Dodatkowo chciałbym mu zmienić siedzisko na jednoosobowe, może znacie więc kogoś, kto się takimi rzeczami zajmuje? Z góry dzięki za pomoc i sorki jesli się nie wstrzeliłem z modelem hehe :flesje: Witam w bydgoszczy jest dobry warsztat robią wzzystko z k.o. do motocykli gmole, oparcia relingi itd . mozna wysłac im stary gmol zrobią ci nowy. http://www.rafmar.com.pl/ firma rafmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmongr Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Dzięki wielkie za pomoc. Zaraz do nich napiszę, albo zadzwonię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Witaj nie bardzo rozumiem dlaczego wymieniać pułki w przednim zawieszeniu jeżeli nie będzie wymieniane koło, wg mnie zmieni się tylko mocowanie błotnika. Rozwiń temat jeżeli się mylę. Dzięki i pozdrawiam. do jest dość proste kolega chciał błotnik głęboki jak od classica mają szersze koła przez to błotnik będzie wychodził poza lagę i albo szersze półki , koło i błotnik typu classic albo nici z tego Witam Dopisze się tutaj, bo w końcu, o jakąś tam przeróbkę chodzi flesje.gif W zeszłym rocku, zahaczył mnie pewien kierowca i chcąc nie chcąc pokrzywił mi nieznacznie gmola. Problem jest taki, że trudno mi znaleźć nowy, albo kogoś, kto by się nim zajął z tego względu, iż posiadam model Drifter, a do niego cholernie ciężko cokolwiek w naszym pięknym kraju dostać ( byłem u dilera, ale zostałem odprawiony z kwitkiem). Dodatkowo chciałbym mu zmienić siedzisko na jednoosobowe, może znacie więc kogoś, kto się takimi rzeczami zajmuje? Z góry dzięki za pomoc i sorki jesli się nie wstrzeliłem z modelem hehe flesje.gif http://www.tv-motocyklowa.pl/Drifter-1500 tutaj masz mojego byłego driftera zrobionego na cacy gmole wszelkie wraz z mocowanie dorabiał koleś z http://www.moto.duh.pl/ znajdzeisz go na każdym bazarze - będzie miał wzór do driftera - zostawił sobie siedzenie pod warszawą robiłem z podwójnego - i jest klika problemów z tym zagadnieniem - szparunki i inne takie w nowym mieście na wartą znalazł się magik Saluti Klaus kiedyś klaus drifter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.