Skocz do zawartości

Hypercharger


pin head
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko,czy warto kupic do road stara 1600,hypercharger którego można obejżeć na allegro aukcja

(numer 893843686).Chodzi mi o to,czy poprawi się charakterystyka pracy silnika,czy zużycie paliwa się zmieni,no i najważniejsza sprawa,jazda w deszczu,czy nie utopi się w wodzie..

PS.w planie jest zmiana wydechów na VANCE,lub Road Burnery,żeby miały około 3"... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem z hyperhargerem trzy sezony.Maszyna miała już go założonego w stanach.I tam też była zrobiona regulacja.W deszczu nie ma żadnego problemu,nic się nie topi.Ale szczerze nie kupił bym sobie tego.Wystarczy wkład K&N do oryginalnej puszki.Sam wkład w hypku jest bardzo mały i dość szybko się brudzi.Uważam że to bajer wizualny.Raczej żadnego pożytku dla osiągów.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem z hyperhargerem trzy sezony.Maszyna miała już go założonego w stanach.I tam też była zrobiona regulacja.W deszczu nie ma żadnego problemu,nic się nie topi.Ale szczerze nie kupił bym sobie tego.Wystarczy wkład K&N do oryginalnej puszki.Sam wkład w hypku jest bardzo mały i dość szybko się brudzi.Uważam że to bajer wizualny.Raczej żadnego pożytku dla osiągów.

No i chyba dam sobie z nim spokój,widziałem nie raz na zdjęciach maszyny z okrągłymi filtrami,które mają na bocznej ściance nacięcia(wloty powietrza) szukałem takiego dla siebie ale nie znalazłem.. :evil:

Jeżeli chodzi o pompkę paliwową,to wypiąłem ją z nowego miejsca,położyłem na gażniku i na krótko podpiąłem.....no i ku mojemu zdziwieniu cykanie ustało..Teraz cyknie 2-3 razy i dośc,i to nie za kazdym razem,jednak droga była za długa do pokonania...Teraz pora na zaadoptowanie jej w okolicy gaznika.. :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można spróbować umieścić ją pod bakiem.Tylko czy jej tam nie będzie za gorąco?

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można spróbować umieścić ją pod bakiem.Tylko czy jej tam nie będzie za gorąco?

widziałem,i nawet mam gdzieś fotki pompki umieszczonej nad samym gażnikiem,znalazłem to na niemieckim forum http://www.wildstar-fan.de/wildhome.html Spróbuję ją tam umieścić,ale tam jest bardzo ciasno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaz bardzo mi się podoba ten wynalazek,to bym go nie kupił.Nabyłem moto już z hyperchargerem.Jechałem w burzy ok 50 km i nic sie złego nie działo.Poza tym wciąz dotykam kolanem obudowy ,co jest irytujące.Nie zmienie już zapewne na oryginał,jesli to na coś innego,bo wciąz mam mieszane uczucia co to funkcjonalności tego w naszym klimacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaz bardzo mi się podoba ten wynalazek,to bym go nie kupił.Nabyłem moto już z hyperchargerem.Jechałem w burzy ok 50 km i nic sie złego nie działo.Poza tym wciąz dotykam kolanem obudowy ,co jest irytujące.Nie zmienie już zapewne na oryginał,jesli to na coś innego,bo wciąz mam mieszane uczucia co to funkcjonalności tego w naszym klimacie.

Brałem pod uwagę opcję dotykania kolanem,napewno nie jest to fajne,raczej z tego zrezygnuję,będę szukał innego akcesoryjnego,mniejszego od oryginału,lub wymienię wkład na K&N i posłucham rady Pitera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak z każdym bajerem w moto musisz rozważyć po co chcesz zrobić zmianę.

Jeżeli chcesz zwiększyć moc, to chyba nie warto, mam to ustrosjstwo, zmieniłem też tłumiki i bebechy w gaźniku by wszystko grało, stąd trudno ocenić co mialo jaki wpływ na zachowanie sie mocy w silniku. Jak zdecydujesz się na zmianę filtra to i tak czekają Cię zmiany w ustawieniach w gaźniku. Do każdego filtra załączona jest informacja (przynajmniej ja je odnalazłem w odniesieniu do swojego) co należy zmienić w ustawieniach w gaźniku. Układ jest złożony i każda zmiana oddziaływuje na pozostałe elementy, chyba że stosujesz zamiennik elementu. W twoim modelu można, ale nie wiem czy na pewno pobawic się ustawieniami w elektronice.

Powracając do hypka, po kilku godzinach jazdy w warunkach ciąglego deszczu mój hypek nabrał wody co było czuć po silniku, worek z folii załatwił sprawę i jechałem dalej :crossy: .

Jeżeli chcesz uzyskać efekt wizualny to sprawa gustu o którym sie nie dyskutuje. Wiekszość przeróbek związanych z jakimiś chromami, plastikami itp, czy idąc dalej czasami wymianą motorka, to tylko lans.

Z hypkiem bywa podobnie, przynajmniej dla mnie. Czy warto? dla mnie tak.

Baw sie motorem i tyle :biggrin: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...