Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wejdź na stronę Tune ECU i sobie poczytaj. Generalnie mapy sa robione pod różne modyfikacje. Są mapy do seryjnego motocykla, do takiego co ma filtr KN, ma wywalony katalizator, inne wydechy np. Jardine, zdjęte podwójne przepustnice itd\itp Jest nawet inna mapa dla filtra KN pojedynczego a inna do trzech małych założonych na przepustnice. Im ostrzejsza mapa tym mniejszy pozostawia bufor bezpieczeństwa. Seryjne mapy mają spore rezerwy bo producent tak je kroi żeby motocykl sie nie uszkodził nawet kiedy mocno zaniedbasz serwis czy wlejesz marne paliwo. Tuningowane mapy wyciskają z motocykla więcej bo zmniejszają te rezerwy, trzeba jednak pilnować bardziej serwisu i jakości paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich posiadaczy motocykli .Posiadam rocketa 3 od 2 lat .Ostatnio pojawił się mały problem a mianowicie przy odpaleniu silnik wchodzi na ok 2000obr na jakieś 5 sekund a następnie spada do ok 800 i dalej  jest ok .Nie ma wpływu czy silnik zimny czy ciepły.Zachowuję się tak jakby odpalał na ssaniu.Może ktoś z kolegów miał podobną  sytuację i może pomóc .Pozdrawiam wszystkich .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam wszystkich mam pytanko czy ktoś moze mi powiedzieć co się dzieje z moim rocketem bo w czasie jazdy wchodzi na 2 000 obrotów i nie chce zejść dopiero po zgaszeniu motorku i odpaleniu zchodzi z obrotów,pomocy wku ....wia mnie to jaj byk .pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .Przy silniku krokowym sprawdz czy sprężynka nie jest za luzna.U mnie to było przyczyną ,rozciągnąłem ją i jest ok widok sprężynki jest na zdjęciu

IMG_20190717_212528.jpg

Edytowane przez karo05
brak zdjęcia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po krótkiej przerwie :)

Panowie do Was pytanie czy byście powiesili coś takiego jak kufry na swoich maszynach( z linku) . NIe chce uprawiać kryptoreklamy ale cena mnie zastanawia a do Poznania mam za daleko aby zobaczyć jak to wygląda na żywo.

W sumie do Roadstera bardziej sakwy pasują, ale na wyjazd wolę mieć coś bardziej szczelnego ;P

https://www.lidor.pl/hh-02-2905-czarne-pojemne-kufry-motocyklowe-ze-swiatlem.html

 

Mam nadzieję że Mod mnie nie usunie za linka :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2019‎-‎07‎-‎17 o 13:04, riczi 67 napisał:

witam wszystkich mam pytanko czy ktoś moze mi powiedzieć co się dzieje z moim rocketem bo w czasie jazdy wchodzi na 2 000 obrotów i nie chce zejść dopiero po zgaszeniu motorku i odpaleniu zchodzi z obrotów,pomocy wku ....wia mnie to jaj byk .pozdro.

Znalazłeś przyczynę (np. z tą sprężynką)?

Mam podobny objaw.

Rano odpalił normalnie i przejechał parę km. Na zamkniętym przejeździe zgasiłem i po odpaleniu obroty na luzie (N, albo po wciśnięciu klamki sprzęgła) 2.000-2.500 i nie spadają. Podczas jazdy ok, obroty na biegach rosną i spadają jak powinny (nawet poniżej 1.000). Silnik krokowy był wymieniany przy 20 paru tys. km. A teraz ma ponad 45 tys. km. Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wita .Moim zdaniem jeżeli przepustnice są zamyknięte to za wolne obroty odpowiada silnik krokowy nie chodzi o jego wymianę tylko sprawdzenie czy nie ma jakiegokolwiek luzu przy jego połączeniu z dżwignią za co odpowiada sprężynka i odpowiednio dokręcona nakrętka przy tej dżwigni .A może linka od gazu się przycina co też by mogło to tłumaczyć. .A z innej beczki czy ktoś z kolegów pozbywał się przepustnic tych od góry lub je otwierał przez program i mam pytanie jaki to odniosło skutek,ponieważ zauważyłem ostatnio że jest przy nich regulacja  i jeżeli się ją przesunie max. w prawo to Rocket traci na mocy stąd moje pytanie  może by je całkowicie wykręcić lub otworzyć.Dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich .Zdemontowałem w swoim rocecie przepustnice oczywiście te z wierzchu efekt .......do 4000tyś lepiej się zbiera następnie  go zamula oraz świeci się błąd  założyłem je na powrót będę je próbował podciągnąć czyli więcej otworzyć przez zmianę w mapie .Może ktoś z kolegów ma jakieś doświadczenia lub sugestie w tym temacie.Pozdrowienia dla tych co mają motocykle [nie tylko Rocety]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Moimi zdaniem jeśli chodzi o zmianę obrotów to odpowiada za to silnik krokowy - niestety to jedna z częstszych awarii występujących w rocket ( ja już też po wymianie ). Była podobno nawet akcja serwisowa wymiany tych silników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów, czy któryś z was wymieniał lagi tzn te chromowane rury z przodu w zawieszeniu oraz tulejki w lagach w rockecie...mam mały problem, bardzo proszę o kontakt znawców przedniego zawieszenia;)

Jakby ktoś miałby serwisówka po polsku do bardzo bym prosił o wysłanie [email protected] dziekuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam Kolegów mam taki problemik z moim krokietem.Może ktoś coś podpowie.Pali mi się lampka biegu jałowego bez względu na to czy jest bieg zapięty czy nie.Jest też tak że kontrolka nie zapala się wcale.Sprawdziłem czujnik biegów jest ok.Ale zauważyłem że wałek w którym jest sprężynka z bolczykiem stoi w miejscu mimo poruszania dżwignią zmiany biegów.Może miał ktoś podobny defekt.Dzięki za podpowiedzi jak to usunąć właśnie ten wałek stoi w miejscu

image.jpeg.1ede40a8146d848b46922e23cde453c6.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Chciałem się podzielić moją kosztowną przygodą z TRIII - jadę jakiś czas temu próbuje przerzucić z 1 na 2, a tu dźwignia zmiany biegów poleciała w górę. Pomyślałem że poluzowało się połączenie dźwigni z "bolcem" który wchodzi do skrzyni, ale nie "bolec" kręcił się razem z dźwignią. Jako że utknął na 1 wróciłem jakość do domu. Dodam, że nie było żadnych objawów, nic nie walnęło, chrupnęło, grzechotało itp. itd. moto jeździło normalnie przed i po (tylko po na 1), więc zdarzenie było zaskoczeniem dla mnie.

Niestety Triumph nie przewidział dojścia do "bolca", a po zdjęciu przedniej osłony silnika okazało się, że jest on za przegrodą i dojścia nie ma. Trzeba wyjąć silnik i go rozebrać, aby tam dojść.  Uszkodził się wybierak (kulka wałka i wałek wybieraka), ale do tego wymiana wszystkich uszczelek, oringów i podkładek. Masakra. Robi Booster w Katowicach, tj. były serwis Triumpha i mówią jeszcze tego nie przerabiali. Całoścowy koszt pare tysi. Masakra.

Miał ktoś podobna przygodę? Co mogło być przyczyna?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Forumowicze, potrzebna pilna burza mózgów!

Silnik złożony i moto złożone, ale zaginął prąd i nie odpala. Tj. moduł nie widzi obrotów silnika i nie podaje iskry więc moto milczy.

Dla jasności czujnik obrotów wymieniony na nowy, efekt ten sam. Podejrzenie pada na moduł, ale po podpięciu do kompa, pokazuje pozostałe parametry, dała się zaktualizować mapa, ale nie widzi nadal tego jednego parametru. Ponoć to trochę dziwne, bo powinien paść cały a nie jedna funkcja.

Ma ktoś jakiś pomysł, albo używany moduł nie za miliony (TR jest z 2006 z czarnym silnikiem)?

Z góry dzięki za pomysły (dla jasności moto jest w serwisie, który póki co nie ma pomysłu).  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...