Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam ten temat ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć szczegółowych informacji na temat tego modelu.

 

Wszędzie można natrafić tylko na same dane techniczne.

 

Stałem się szczęśliwym posiadaczem Rocketa i chętnie poznał bym opinie i uwagi innych właścicieli.

 

Na początek może ktoś kto dysponuje oryginalną instrukcją,podzieli się wiedzą np.

- jaki olej do silnika (syntetyk,czy półsyntetyk)?

- ile oleju?

- ciśnienie w kołach?

- ile płynu wchodzi do układu chłodzenia?

- obsługa oryginalnego alarmu

itd,itd

 

Kapiszon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładam ten temat ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć szczegółowych informacji na temat tego modelu.

 

Wszędzie można natrafić tylko na same dane techniczne.

 

Stałem się szczęśliwym posiadaczem Rocketa i chętnie poznał bym opinie i uwagi innych właścicieli.

 

Na początek może ktoś kto dysponuje oryginalną instrukcją,podzieli się wiedzą np.

- jaki olej do silnika (syntetyk,czy półsyntetyk)?

- ile oleju?

- ciśnienie w kołach?

- ile płynu wchodzi do układu chłodzenia?

- obsługa oryginalnego alarmu

itd,itd

 

Kapiszon

Witam.Wlasnie odebralem twoja wiadomosc.Teraz nie bardzo czasowy jestem,ale poznym wieczorkiem,najpozniej jutro przesle ci wszystkie dane.Pozdrawiam.

 

Olej moze byc 10W/40 albo 15W/50.Polsyntetyk lub pelen.Wchodzi go na zupelnie suchy silnik 5,9 L.Przy wymianie filtra i oleju powinno wejsc 5,4 L.Bez ruszania filtra,tylko olej 5,1 L.Ja bede przed sezonem zalewal MOTUL 10W/40 300V.To taki troche wyczynowy,do wiekszych obciazen i taki jest zalecany. Co do plynu chlodniczego,jest go 3,2 L.Termostat otwiera sie przy 85 stopniach. Cisnienie przy zimnych oponach przod 2,34 bar.tyl 2,90 bar. Opony przod METZELER ME880 MARATHON 150/80 R17.tyl 240/50 R16. tej samej firmy oczywiscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za tą odrobinę wiedzy.

 

Chyba zacznę od zrobienia przeglądu,i może uda mi się przed śniegami zarejestrować motocykl.

Następny etap to zamówienie wkładów do lamp,bo mam moto sprowadzone z GB.

 

Wydechy mam tuningowe głośne,i takie zostają.Dodatkowo dam tylko filtr powietrza K&N.

Mam całą zimę żeby motocykl przygotować do sezonu.

Moto będzie używane głównie do turystyki,i trochę trzeba go doposażyć.

 

Boom a ty swojego Rocketa nie kupiłeś z okolic Krakowa?

 

Kapiszon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za tą odrobinę wiedzy.

 

Chyba zacznę od zrobienia przeglądu,i może uda mi się przed śniegami zarejestrować motocykl.

Następny etap to zamówienie wkładów do lamp,bo mam moto sprowadzone z GB.

 

Wydechy mam tuningowe głośne,i takie zostają.Dodatkowo dam tylko filtr powietrza K&N.

Mam całą zimę żeby motocykl przygotować do sezonu.

Moto będzie używane głównie do turystyki,i trochę trzeba go doposażyć.

 

Boom a ty swojego Rocketa nie kupiłeś z okolic Krakowa?

 

Kapiszon.

Mam oryginalna instrukcje obslugi,wiec jezeli potrzebujesz jakies dodatkowe info...to sluze.VTX-a mialem ze Stanow i lampy ze swiatlem punktowym do czego przyczepiali sie na przegladach-czy rowniez o to chodzi ze sprzetami z GB?Mialbym i ja prosbe.Mam na mysli wydechy.Posiadam oryginalne i silnik 2,3 chodzi jak MELEX, :evil: -nic go nie slychac :banghead: Wiem ze dzwieku V-ki nie uzyskam(do czego bylem przyzwyczajony),ale musze go uwolnic.Pytanie jest,czy calkowicie wymiana,czy te przerabiac.Jak to wyglada to u Ciebie?Moze przejdziemy na priva,coby nas tu sie nie czepiali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może zaczniemy od wydechu'

 

Mam założony cały układ wydechowy akcesoryjny.

Kolanka zostają fabryczny,następnie w miejsce centralnej puszki (tej pod wachaczem)jest założony taki rosgałęźnik oryginał Triumph.(silencer upgrade kit cena 330 funtów )

Wchodzi jedna rura od kolanek - a wychodzą 3 na tłumiki.

 

I tłumiki mam założone akcesoryjne Triumpha (accesory silencers cena 350 funtów).

 

Motocykl ma chyba najładniejszy wydech jaki kiedykolwiek miałem w motocyklu,

Nawet Honda Valkyrie na Cobrach 6 w 6 wymięka.

 

http://www.triumph.co.uk/uk/clothingAccess...opup.aspx?GID=2

 

po wybraniu tego adresu,po prawej stronie PLEASE SELECT wybierasz ROCKET III

Następnie zaznaczasz SILENCERS,a następnie VIEW THE PRODUCT

I tam znajdziesz fotki i opis wydechów.

 

A wracając do instrukcji,to masz po polsku czy angielsku.

Chętnie kupię xero.

 

Kapiszon

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boom bardzo,bardzo proszę o xero instrukcji.Na PW podam Ci adres.

 

Jeżeli padło pytanie o zużycie paliwa,to musi paść kolejne-

 

Ile robisz kilometrów na tylnej oponie?

W moim moto mam przejechane 8000 km na pierwszej oryginalnej oponie.Jest do wymiany.

Ale jestem lekko zaskoczony że aż tyle wytrzymała.

 

Kapiszon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boom bardzo,bardzo proszę o xero instrukcji.Na PW podam Ci adres.

 

Jeżeli padło pytanie o zużycie paliwa,to musi paść kolejne-

 

Ile robisz kilometrów na tylnej oponie?

W moim moto mam przejechane 8000 km na pierwszej oryginalnej oponie.Jest do wymiany.

Ale jestem lekko zaskoczony że aż tyle wytrzymała.

 

Kapiszon

Ogolnie krece sporo kiloskow w kazdym sezonie,ale tak jak pisalem na poczatku-rocket pojawil sie u mnie w drugiej polowie tego lata.Z tego powodu przejechalem nim tylko ok 5000km.W czasie zakupu opony byly w dobrym stanie (ale nie nowe) i wyglada na to ze jeszcze zaczne na nich sezon(glownie zwracam uwage na tylna.oczywiscie)Jak widzisz,na pytanie na ile starcza opona tyl narazie nie moge sie wypowiedziec.Jedynie dodam ze moto stoi cala zime na podnosniku(mam dosc wymieniania opon po zimie,tylko dlatego ze sie odgniotly,zwlaszcza ze podnosnik nowy na 680kg kosztowal troche ponad polowe ceny tylne opony,ha)Co do xero instrukcji-no problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zastanawiałem się czy można ten motocykl podnosić na podnośniku podkładając pod sam silnik.

W Harleyu pod silnikiem biegły podłużnice ramy,i motocykl podnosiłem za ramę.

A tu bezpośrednio za silnik?

A właściwie za miskę olejową?

To wytrzyma?

 

Kapiszon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zastanawiałem się czy można ten motocykl podnosić na podnośniku podkładając pod sam silnik.

W Harleyu pod silnikiem biegły podłużnice ramy,i motocykl podnosiłem za ramę.

A tu bezpośrednio za silnik?

A właściwie za miskę olejową?

To wytrzyma?

 

Kapiszon

Spoko.To jest tak uzebrowane ze wytrzyma.Moj podnosnik ma dwie szyny z paskami gumy.Po wsunieciu go pod maksymalnie tyl silnika motor buja sie wlasnie na tej tylnej szynie jak dziecinna hustawka.Wlasnie odkrylem srodek ciezkosci :icon_idea: Trzeba go wtedy pasami z przodu dociagnac i jest ok.Chodzi o to,ze jezeli wytrzymuje na 2 zeberkach,to pod calym silnikiem tymbardziej.Oczywiscie mozna cos dokombinowac w postaci dystansu z jakis deseczek,ale nie wydaje mi sie aby to bylo konieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby się nie męczyć z podnośnikiem to najchętniej kupił bym podstawkę centralną.

W ramie są specjalne uszy do mocowania.

Motocykl nie jest podparty na silniku tylko na ramie.

 

Można to kupić na Ebayu,ale cena 1400 zł jest chora!!!

 

Kapiszon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...