Dr.Artur Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 witam motor tl 1000r postanowilem ustawic zawory wymienic filtr powietrza, po zmontowaniu motor odpalil ale dziwnie chodzil na jeden gar po jakis 2 min zgasl i przestala chodzic pompa paliwa, blad jaki wyskakuje to c21 na dole na zimnym silniku chodzi dziwnie i sie zamula w okoloicach 3 tys juz jest wszytsko dobrze jak temp silnika sie podniesie troszke to chodzi na jalowych obrotach i nagle gasnie. w ktorym miejscu szukac usterki iat ( intake air temp. sensor ) ? czy blad ten moze wynikac z powodu niedokladnego spiecia kostek itp i czy aby sprawdzic czy jest dobrze trzeba wszystko zmontowac i odpalic i czekac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 sprawdził bym jeszcze raz połączenia elektryki, mógł się naderwać przewód. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 masz do motocykla instrukcje serwisowa? jesli znasz znaczenie bledu to pewnie masz - no to w niej szukaj miejsca umieszczenia czujnika - z pewnoscia bedzie gdzies w okolicach airboxu lub nieco 'dalej' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
George954rr Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Witam. Może TO ci pomoże. Jeżeli nie masz serwisówki mogę udostępnic , tylko ktoś musi mi podpowiedziec jak wysłac taki plik. Tak przy okazji jak w praktyce wygląda dostęp do zaworków, bo mam zamiar u siebie posprawdzac luzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 serisowke mam zeby sie dostac do zaworow to do tylnego bak i siedzenie do przedniego to owiewki i chlodnice jest roboty troche sprawdze polaczenia jeszcze tego gowna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Zacznij od sprawdzenia wszystkiego, przy czym grzebałeś - wszelkie połączenia, kabelki itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 IAT sensor uszkodzony wpływa na pracę silnika w niezauważalnym stopniu i według DATA - engine operates normaly. Najczęściej błąd właścicieli mechanizatorów polega na zrzuceniu podciśnienia z MAP-sensora a potem cyrk ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Witam jeśli jesteś kapujący w języku Angielskim to polecam te strony. Tam TLS i TLR rozłożyli chyba już na części pierwsze. Wiem bo TLS'a miałem ale niestety sprzedałem... :( A i tak sobie kupię raz jeszcze... Steve's TL1000 strona entuzjasty TL'a Jiffypark skarbnica wiedzy :D TL Forum Forum pasjonatów TL miłej zabawy :) Na pierwszej stronie jak poszukasz, to znajdziesz "Faults codes" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 W manualu masz opisane krok po kroku jak sprawdzić czy jest uszkodzony czujnik temperatury czy instalacja. Z tego co pamiętam jest w obudowie filtra powietrza po prawej stronie, od spodu. rozdział 4-42. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.