tomhagen Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 witam, zastanawiam się nad zakupem jednego z w/w motocykli rocznik 1997. nie wiem tylko jakie wady/zalety posiadają. dodam że oba podobaja mnie się strasznie wizualnie, wiadomo ze vtr to silnik V i wszystko co z tego wynika, ale jak wyglądają sprawy wytrzymałości silników, koszty eksploatacji, ewentualne częste usterki obu. chciałbym motocykl wygodny ale też zeby szło tym też szybciej pojechać :) co proponujecie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 CBR 900rr :biggrin: więcej części, tańszy w eksploatacji i bardziej PRO-sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 tańszy w eksploatacji wziąłeś pod uwagę zużycie paliwa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damjan Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Mi SC33 pali zazwyczaj w granicach 10-11l, ale nigdy nie jezdze ponizej 7 tys. obrotow. Pragmatycznie rzecz ujmujac lepszy wybor to Blady bo jest faktycznie tanszy w eksploatacji, naped i opony powinny wystarczac na dluzej [tutaj i tak najwiecej zalezy od stylu jazdy], jest lepszy dostep do czesci. Wytrzymalosc silnika SC28-33 jest owiana legenda :). Powazna wada tego motocykla jest kolo 16' z przodu, a wiec utrudniony dostep do dobrych opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 (edytowane) I jeden i drugi sprzęt jest nie do za*eb***. Chcesz na sportowo i z dobrymi osiągami bierz 900rr. Jak turystycznie i bardziej spokojnie to vfr bo jest duzo wygodniejsza.Vfr leci 240 na max, gdyby Cie to tez interesowało ;) Generalnie to 2 zupełnie inne motocykle wiec troche dziwne porównanie, choc kazdy z nich bardzo dobry w swojej klasie. W vfr jest utrudniony dostęp serwisowy do silnika, trzeba rozbierać poł moto czasem zeby sie do czegoś dostać. W sc33 wyglada to duzo lepiej, choć opony i napęd to bedzie zjadac predzej niż vfr z racji wiekszej mocy. Ceny częsci....zaleyz jakich. Rozrząd w cbr jest na łancuchu, w vfr na kołach zebatych wiec koszty serwisu teoretycznie niższe w vfr bo odpada kupno łancucha...ale ma 2 rzedy cylindrów wiec 2x wiecej roboty przy regulacji, wiec wyzsza cena za serwis tego. Z kolei vfr ma wieksze przebiegi miedzyserwisowe. Najpierw niech sie kolega zdelaruje czy bardziej woli zapier*** a rzadziej podrozowac czy na odwrót, bo ma to zasadnicze znaczenie ;) Edytowane 15 Listopada 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 kolega deklaruje zapier*****ie. długie sentymentalne podróże nie wchodzą w rachubę/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 tańszy w eksploatacji wziąłeś pod uwagę zużycie paliwa ?? I jeden i drugi sprzęt jest nie do za*eb***. Chcesz na sportowo i z dobrymi osiągami bierz 900rr. Jak turystycznie i bardziej spokojnie to vfr bo jest duzo wygodniejsza.Vfr leci 240 na max, gdyby Cie to tez interesowało ;) Generalnie to 2 zupełnie inne motocykle wiec troche dziwne porównanie, choc kazdy z nich bardzo dobry w swojej klasie. W vfr jest utrudniony dostęp serwisowy do silnika, trzeba rozbierać poł moto czasem zeby sie do czegoś dostać. W sc33 wyglada to duzo lepiej, choć opony i napęd to bedzie zjadac predzej niż vfr z racji wiekszej mocy. Ceny częsci....zaleyz jakich. Rozrząd w cbr jest na łancuchu, w vfr na kołach zebatych wiec koszty serwisu teoretycznie niższe w vfr bo odpada kupno łancucha...ale ma 2 rzedy cylindrów wiec 2x wiecej roboty przy regulacji, wiec wyzsza cena za serwis tego. Z kolei vfr ma wieksze przebiegi miedzyserwisowe. Najpierw niech sie kolega zdelaruje czy bardziej woli zapier*** a rzadziej podrozowac czy na odwrót, bo ma to zasadnicze znaczenie ;) Arni dziękuję, nie chciało mi się pisać tego :bigrazz: kolega deklaruje zapier*****ie. długie sentymentalne podróże nie wchodzą w rachubę/ Kolega wie sam co lepsze to po co pyta :icon_question: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Hunter - nie ma za co :flesje: Więc kolego tomhagen :bigrazz: , sam sobie odpowiedziałes na pytanie ktory z tych sprzętów wybrac. Powiedz jeszcze, z czego bedziesz sie przesiadał? Czym jezdziłeś wczesniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Kolega wie sam co lepsze to po co pyta :icon_question: :biggrin: nie wiem co lepsze, odpowiadam jakie będzie mieć przeznaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damjan Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Koledze chyba chodzilo o VTR a nie VFR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 W tytule wyraźnie napisał VFR 750 rc36. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Powiedz jeszcze, z czego bedziesz sie przesiadał? Czym jezdziłeś wczesniej? xj550, zephyr750,gsxr750K4 i do wczoraj TT600E :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damjan Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 W tytule wyraźnie napisał VFR 750 rc36. W tresci pierwszego posta juz pisze ''vtr''. Tomhagen, jezeli chodzi o VFR i CBR to faktycznie dziwne porownanie. To sa motocykle o innym przeznaczeniu, chociaz na Bladym pozycja pozwala na szybkie przeloty po 500km lub wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 (edytowane) Hmm, po K4 chcesz stare 900rr? Jak wolisz, ale nie zdziw sie jak nie zauważysz wielkiej roznicy. Chyba , że kasa Cie trzyma to co innego, ale po tym gixerze to w 1000 jakiegos celuj bo sie możesz zawiesć. Edytowane 15 Listopada 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 (edytowane) Hunter - nie ma za co :flesje: Więc kolego tomhagen :bigrazz: , sam sobie odpowiedziałes na pytanie ktory z tych sprzętów wybrac. Powiedz jeszcze, z czego bedziesz sie przesiadał? Czym jezdziłeś wczesniej? Panowie przepraszam za czeski błąd chodzi oczywiscie o VFR. Generalnie chciałem spróbować silnika V ale wiecie jak jest - czasem trzeba przyj**ać . Będzie też lanserka po mieście z myślą o seksie obwoźnym (cos ala MGS :)) P.S a K4 jest ku**ewsko brzydki, kupiłem tanio jak dolar był po 2.2zł :) Edytowane 15 Listopada 2009 przez tomhagen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.