Wiewiór81 Opublikowano 26 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 Witam, No więc, jak pewnie spora część z Was wie, mam zamiar kupić nowe moto. Przeznaczyłem sobie na ten cel sumkę 10 000 PLN. Chciałbym się w niej zamknąć z zakupem sprzęta, przerejestrowaniem, ubezpieczeniem i zakupem bardzo grubego węża do przypinania zakupu do czego się da.Problem tkwi w tym, że te 10 kawałków to akurat taka kwota, że poniżej są stare sztrucle, a powyżej... "powyżej" zaczyna się raczej od 12 - 13 kafli.W związku z tym mam problem: Co tu kupić?Skłaniam się w kierunku "turystyki" - myślałem więc o Yamaszce XJ600S, może o jakimś Transalpie... na pewno motocykl ma być młodszy niż 15 lat :) , a najlepiej ,gdyby był młodszy niż 10. Raczej nie chciałbym niczego powyżej 750 ccm, bo pewnie szybko trafiłbym na powązki. Nie interesują mnie raczej typowe plastiki - no, chyba, że mnie jakiś wyjątkowo urzeknie... Aha, obowiązkowo jakaś owiewka z przodu, i żadnego motocykla, który wymusza trzymanie stóp bardziej do przodu niż głowy. Nogami do przodu mam zamiar poruszać się tylko raz w ciągu całego mojego istnienia :-D Co moi współforumowicze by mi poradzili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obszarnik Opublikowano 26 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 Podobne pytanie gnębi mnie również od jakiegoś czasu, tylko nie posiadam na razie środków . Rozglądam się jednak i oglądałem ostatnio Suzuki GFS 600S Bandit, konstrukcja wiekowo i konstrukcyjnie zbliżona do Dywersji, a spełniająca twoje wymagania. 10.000 to bedzie koło rocznika 94 Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 26 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 XJ to bardzo dobre i niezawodne sprzęty. Jednak kupując moto nie zapominaj, że mieszkasz w W-wie, w mieście pełnym dziur, kolein wystających torów tramwajowych (a zresztą gdzie tych dziur nie ma). Tu lepiej było by się skłonić ku Transalpowi, jednak te ostatnie są droższe. Poza tym po mieście mnie osobiście lepiej jeździ się dwucylindrowcem niż czwórką. Najlepiej byłoby chyba, gdybyś się przymierzył do obu sprzętów i posłuchał "głosu serca". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 26 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 Wiewior bierz gsxr 750W :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 26 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 Podobne pytanie gnębi mnie również od jakiegoś czasu' date=' tylko nie posiadam na razie środków . Rozglądam się jednak i oglądałem ostatnio Suzuki GFS 600S Bandit, konstrukcja wiekowo i konstrukcyjnie zbliżona do Dywersji, a spełniająca twoje wymagania. 10.000 to bedzie koło rocznika 94 Paweł[/quote'] Mała uwaga GSF 600 robią od 1995 r a nie od 1994. Wersje z 1995 r nie były wyposarzone w centralną stopkę więc może być pewne utrudnienie przy czynnościach serwisowych ale to chyba nie jest na tyle istotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 26 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 a moze Kawa KLE500? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obszarnik Opublikowano 26 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 no tak nie sprawdziłem do końca i mi się słusznie dostało. przepraszam. Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 26 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 xj600s za słabe ,zephyra 750, cbr600f2,podjechanego gsf600moze tdm??? ,staraj sie niezejśc ponizej 70 koni bo to taka optymalna moc do normalnej ostrzejszej turystycznej jazdy Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 do 10K to ciezko cos znalesc, nawet ja za VX musialem wiecej dac, nie liczac kosztow dodatkowych :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 a moze yamaszka tenere???albo juz wspomniany TDM - chyba nie są takie brzydkie te sprzety :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 TDMki nie kupi za 10 tyś; ale może właśnie, jak podpowiada Kiki, Yamaha 660 Tenere lub 750 Supertenere. Tę pierwszą miałem -> super sprzęt, doskonała pozycja za kierownicą, tę drugą ma Pipcyk to spytaj jego o wrażenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SLIVER Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Rok temu przed zakupem miałem dylemat XJ czy Bandit... Czytałem gazetki opisy, znawcy wypowiadal sie że jednak Bandit. Wiesz co zrobiłem? kupiłem dwa na raz :) z tym , że suzuki 400N, jeżeli chodzi o zwrotność, przyśpeszenie, komfort jazdy to XJ jest o niebo lepsza. Pewnie można powiedzieć że 400 to nie 600 ale jednak 4 gary maja :ehz: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 ZZR 600.Superwygodny, szybki, dość popularny, i bardzo ładny.No i zawsze można powiedzieć, że się jeżdzi motocyklem sportowo-turystycznym a nie "ścigaczem" :) .Za mniej niż 10 koła będą roczniki około 93, raczej poniżej.Ale lepiej dołożyć z 500 zeta i kupić '93 bo wtedy model został poddany liftingowi.Jak się trafi to dałoby się zamknąć w 10 000 - 10 500 zł z przerejestrowaniem i grubym łańcuchem.Polecam.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SLIVER Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 ZZR 600.Superwygodny' date=' szybki, dość popularny, i bardzo ładny.No i zawsze można powiedzieć, że się jeżdzi motocyklem sportowo-turystycznym a nie "ścigaczem" :) .Za mniej niż 10 koła będą roczniki około 93, raczej poniżej.Ale lepiej dołożyć z 500 zeta i kupić '93 bo wtedy model został poddany liftingowi.Jak się trafi to dałoby się zamknąć w 10 000 - 10 500 zł z przerejestrowaniem i grubym łańcuchem.Polecam.Pzdr.[/quote'] Witam kolege, a jak sie ma sprawa ZXR600 do FZR600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Właśnie "dychę" chce mój Ojciec za VXa. Sprawdzona przeszłość itd. Tylko kwestia, czy model spełnia kryteria. Podstawowa zaleta:- taniość eksploatacji. Trudno kupić coś sensownego powyżej 500ccm i poniżej 10K. Ale trzeba próbować. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.