Kros24 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 (edytowane) Niedawno zakupiłem motor na początek - chiński TMS Offroad (bardzo podobny, a można by powiedzieć, że taki sam jak Romet CRX) z 2007 roku. Kwota, za jaką go kupiłem bardzo mi odpowiadała, mianowicie 1700zł, a jako, że jestem początkujący 50cmm wystarcza. Teraz do rzeczy: nie wiem czy tak powinno być, choć raczej na pewno nie, motor ma bardzo duże trudności zapalania po nocy stojąc w zimnym garażu. Trochę trzeba się pomęczyć rozrusznikiem, a jak już zapali to muszę męczyć ssanie, i pomęczyć go na dużych obrotach, bo jak próbuje dodać od razu gazu to gaśnie. Jak się już nagrzeje to pali bez problemu. Co mu dolega? Czy może tak w tym modelu ma być (chłodzenie powietrzem, nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego) Bawić się w to sam, pomału naprawić, czy oddać do mechanika? Jaki będzie tego koszt? Z góry dzięki za wszystkie rady. edit. Jeśli nikt nie będzie znał modelu to podaje link do allegro ;) KLIK Edytowane 22 Października 2009 przez Kros24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Trochę trzeba się pomęczyć rozrusznikiem, a jak już zapali to muszę męczyć ssanie, i pomęczyć go na dużych obrotach, bo jak próbuje dodać od razu gazu to gaśnie. ale kiedy zaciagasz to ssanie? z tego co napisałes wynika ze dopiero po odpaleniu, a powinieneś przed...to normalne ze motor musi pochodzic trochę na ssaniu i nie katuj go na zimno wysokimi obrotami bo szkodzisz silnikowi jesli nie pali mimo ze robisz to poprawnie to zajmij się świecą, gaznikiem i filtrem powietrza, ale musisz wiedziec ze jest to sprzęt bardzo słabo wykonany i mimo ze wszystko będzie ok problem moze trwać<ja bym sie cieszył ze to w ogóle odpala...> czy cena okazyjna to tez bym dyskutował... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kros24 Opublikowano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 tyle, że to ssanie to nie jest jakiś przycisk, że się włącza i jest, tylko taka wajcha, którą trzeba poruszać w tą i z powrotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 To pociągnij tą wajche do siebie na maxa i próbuj odpalać. Masz całkiem normalne ssanie jak w innych motocyklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Moglbys wrzucic zdjecie tego gaznika tutaj? Wyglada ze wina gaznika Ps. google o tym czyms milczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kros24 Opublikowano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Z lewej: KLIK Tutaj właśnie widać już wcześniej omawiane ssanie, mianowicie jest to da złota wajcha z literą "N". Rusza się nią w górę i w dół, silnik dostaje dodatkowe paliwo. ;] Z prawej: KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 (edytowane) a kto ci powiedział ze tym trzeba ruszac 'góra-dół'? to nie jest zadna pompka - w jednym skrajnym połozeniu dzwigni ssanie jest pełne w drugim skrajnym połozeniu ssania nie ma i tyle przed zapalaniem zimnego włączasz ssanie, po zapaleniu gdy silnik jest na tyle ciepły ze nie zgasnie na wolnych obrotach powoli wyłączasz gazem wtedy nie operujesz aha ssanie jest włączone jesli przy danym połozeniu dzwigni gorący silnik gasnie Edytowane 23 Października 2009 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 ten system pseudossania jest często stosowany w chińskich pojazdach ze względu na łatwość wykonania, co jednakże wiąże się z niedoskonałością jego działania. Tak jak napisali przedmówcy, ssanie jest w jednym położeniu, wachlowanie nim nic nie daje. Co śmieszne niegdy tez nie wiadomo kiedy to ssanie działa a kiedy nie (w jakim położeniu wajchy), choć tu sensowne by było by działało podniesione. Dodam że każdy pojazd chiński inaczej reaguje na to ssanie, czasami trzeba je podnieść na maxa, czasami nawet to jest za mało, czasami 3/4 uchylenia wystarcza itd. Trzeba to wyczuć, czasami też trzeba wajchę podnieść na maksa i jeszcze dodać gazu. W sumie to prosta konstrukcja, mogłbyś to rozebrać sam, tylko że nie bardzo jest tam co poprawiać/reperować. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Sheng Wey :D to mowi samo za siebie. Tak jak wyzej - wajcha tylko w jednym polozeniu. Moze to rozwiaze problem. Najprostszy sposob na ssanie to przelanie gaznika. Jak w motorynce :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Ssanie masz włączone po podniesieniu dźwigienki do góry. Ja bym spróbował nie zakręcać kranika na noc... U kumpla w CRS, jak zakręcał to rano nie chciał nawet ze ssaniem palić. Jak zostawiał otwarty to bez ssania od kopa. I taką Ci dam rade. Nie tyraj go, nie pal gumy i uważaj na łańcuch... Bo Ci się rozleci. I uwierz wiem co mówie ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kros24 Opublikowano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 ok, dzięki za wszystkie rady ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.