Skocz do zawartości

Kawasaki ZR7S nie pali na 2 gary


yamaszir1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! moje kawasaki nie pali na 2 gary, tzn na 3 i 4 patrząc od lewej strony motocykla... Co może być powodem?? niema prądu na przewodach od tych świec. W tamtym roku moto miało ten sam problem, mechanik rozebrał wszystko i zmontował z powrotem mówiąc że niema problemu, że prąd jest i żeczywiście zaczęło wszystko działać... teraz problem ponownie się pojawił....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieco dziwny objaw zwaZywszy ze układ zapłonowy jest wspólny dla 1 i 4 cylindra oraz 2 i 3. Brak zapłonu na prawej parze cylindrów jest w dej sytuacji nieco dziwny.

Fizycznie nie ma prądu na tych przewodach zapłonowych czy poprostu na nich nie pracuje?

Moze przewody sa miejscami z jakiegos powodu zamienione.

Posprawdzaj stan końcówek przewodów montowanych w gniazda cewek zpłonowych.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe że są poprzestawiane, bo mechanik w tamtym roku zmieniał twierdząc że były źle ustawione, ale jakoś bez problemów jeździł w tamtym roku i po wizycie u mechanika także latał.... do teraz... co prawda stał jakiś czas (2 tygodnie)... ale to nie powinno mieć większego wpływu... muszę znaleźć schemat w jakiej kolejności powinny być podłączone te przewody...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli pracuje na skrajnym lewym cylindrze to przewód od "pary" z tej samej cewki powinien iść na 4 cylinder. I analogicznie dla wewnętrzej pary cylindrów.

Inaczej mówiąc jedna cewka zasila 1 i 4 cylinder a druga cewka 2 i 3. Z kazdej cewki wychodza dwa przewody wysokiego napięcia.

Edytowane przez theodor.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jest podłączone patrząc od lewej strony 1 cewka podzielona na 2 części, 1 na 1 cylinder, 2 na czwarty, 2 cewka: 1 część na 2 cylinder, 2 część na 3 cylinder, więc dobrze jest. Tylko teraz porządnie sprawdziłem i okazuje się że jest prąd bynajmniej na 4 cylindrze, wykręciłem świecę i w fajce przyłożyłem do gwintu i odpaliłem iskra była... porównywalna do tej która jest na 1 sprawnym cylindrze. Moto nie odpaliło oczywiście. dla ułatwienia zapłonu zalałem go samostartem, przez kilkanaście sekund popracował, ale kolektor 3 i 4 zimniutkie, 1 i 2 gorące.... żaden za mnie mechanik więc nie mam pojęcia co się dzieje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sytuacji podwyzszonego ciśnienia jest utrudnione wyładowanie na elektrodach świecy.

Wymień świece na nowe lub na sprawne w 100%. w ostateczności zamień miejscami ze świeca ze "sprawnego" cylindra.

Wyeliminujesz najprawdopodobniejszą przyczynę.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...