Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Ta kostka to zasilanie pompy paliwa.Moto na wtrysku.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa i reszta "bebechów" wchodzi, przez ten duży otwór, chodzi mi o ten wężyk co jest odpinany dokładnie w 4.31min filmiku.

No i czemu w zbiorniku dedykowanym do tego modelu nie ma tego elementu za to po drugiej stronie widać jakiś otwór, którego oryginalnie nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada mi to na odsysanie oparów paliwa.Albo odpowietrzenie zbiornika.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć!

Mam problem z elektryką w Sportsterze 72 (rocznik 2012). Jak kupowałem moto to miał wyrwane przewody z czujnika temperatury głowicy silnika i wyświetlał błąd P0118, czyli chyba High właśnie na tym czujniku.

Wymontowałem go (trochę gimnastyki było), połączyłem przewody z powrotem, chyba tak jak powinno być (wydaje mi się, że nie ma różnicy bo oba przewody w tym samym kolorze), zalałem odpowiednim klejem, zamontowałem na miejsce i niestety pokazuje mi teraz i P0117 i P0118.

Pytanie - kupować nowy czujnik, czy szukać gdzieś indziej?

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

Potrzebuje małej podpowiedzi...czy da radę wymontować sam silnik (fat boy TC88 2001r) bez wyciągania skrzynki biegów? i czy rzeczona skrzynia ogarnie motorownię s&s-a 124ci??

Pozdrawiam.

 

Do tak fajnej jednostki ja bym zmienil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Mała gleba. Wydechy Vance & Hines. Myślicie, że ten lakier będzie okej? I jeszcze, jak to najsensowniej zrobić, żeby nie było widać. Zdjąć i prysnąć całe osłony, czy może tylko uszkodzone miejsce? Czy wystarczy tylko odtłuścić, czy jeszcze przetrzeć drobnym papierem ściernym?

 

Tu farbka, którą znalazłem:

http://allegro.pl/lakier-farba-vht-do-wydechow-czarny-harley-i6961243817.html

 

post-74679-0-26752900-1523175629_thumb.jpg

post-74679-0-14152000-1523175639_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaprawka bedzie wygladac ochydnie delikatnie mowiac, tym bardziej ze to nie jest ten sam kolor/lakier, a nawet gdyby byl na wydechach lakier plowieje, zmienia kolor z czasem wiec i tak dupa z zaprawka. Zaprawke lakiernicza mozna robic, ale to jest cala procedura ktora uczysz sie latami zeby nie bylo sladu, sa do tego rozpuszczalniki do przejsc itd ale to na samochodach czy innej powierzchni.

 

 

Zdjac, wymyc, zmatowac cale wydechy mozesz uzyc papieru 800-1200 na cale wydechy, lub duzo wygodniejsza do tego wloknine scierna np.3M czy inna. Miejsca przytarte zdjac rysy stosujac grubsza gradacje moze to byc np 400 potem poprawic to samo miejsce papierem 600-800, miejsca przytarte beda zeszlifowane do stali czyli do zera i to miejsce ma stopniowo i lagodnie przechodzic do pozostalego zmatowania, czyli nie szlifujemy tylko i wylacznie miesca uszkodzonego robiac dolek w lakierze tylko stopniowo dookola zdejmujemy lakier schodzac coraz glebiej do miejsc uszkodzonych.

 

Jesli po zeszlifowaniu lakieru zobaczysz ze masz uszkodzenia na stali w miejscu otarc, mozesz je delikatnie wygladzic czyms takim

http://narzedzia-merkury.pl/roloc-3m-dysk-fibrowy-fi-75-mm-wloknina-surface-conditioning.html

ja stosuje to to wygladzania stali, spawow itd. czerwony delikatnie zdejmuje stal, potem liznac niebieskim i na koniec papier 400 potem 800 zeby dolek w stali byl lagodny

 

Lakierowanie miejsce zeszlifowane/przetarte do golej stali powinienes prysnac najpierw podkladem do wydechow, poczekac az wyschnie, zmatowac i sypnac calosc, wtedy bedzie ok

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...