grebur Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Dzisiaj pokonałem problem z płynem chłodniczym w całym silniku, sprężarką to co mogłem wydmuchałem, dałem nową uszczelke pod cylinder, pozakładałem wszystko i motor odpalił na zapych (wymieniany był tłok i robiony był szlif - husqvarna sm 125), na wolnych obrotach ładnie chodzi, jedzie ale jak wejdzie na ciut wyzsze obroty np. 5,5tys to gaśnie, tak samo na 5biegu - do szóstego niedoszłem, na 5'tce nawet mam małe obroty to gaśnie, co to może być ? mieszanka jest dobra, wszystko podłączone, zdejmowałem gaźnik aby wydmuchać z niego płyn chłodniczy, zdjołem pokrywe pływaka i tam też dmuchałem, może coś sie przestawiło ? .. hmm tak jakby sie zalewał.. ale po tym wszystkich jak mi zgaśnie to opali od pierwszego kopa.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Jaki masz kolor swiecy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Jak to gasnie? Powyzej tych 5,5 tys zaplon odcina i musisz sie zatrzymac czy poprostu sie dlawi i nie chce wkrecac powyzej 5,5k obrotow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 świeca nowiutka, nie sprawdzalem jeszcze koloru.. słuchaj.. Jade na dwójce dam mu w pizde do 10tys, potem chce to samo na trojce i gaśnie jakby paliwa juz niedostawał, motor postoi chwile i znów moge mu tak samo zrobic ale znow zgaśnie, a jak gasnie i wezme go na zapych odrazu podczas jazdy to załapie i wogole nichce sie wkrecic, myśle że to coś z pływakiem, mogłem coś przestawić czyszcząc sprężarką.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 mogłeś obniżyc poziom paliwa w komorze i przez to zaworek teraz nie nadąża z podawaniem paliwa do gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 świeca nowiutka, nie sprawdzalem jeszcze koloru.. słuchaj.. Jade na dwójce dam mu w pizde do 10tys, potem chce to samo na trojce i gaśnie jakby paliwa juz niedostawał, motor postoi chwile i znów moge mu tak samo zrobic ale znow zgaśnie, a jak gasnie i wezme go na zapych odrazu podczas jazdy to załapie i wogole nichce sie wkrecic, myśle że to coś z pływakiem, mogłem coś przestawić czyszcząc sprężarką.. Pierwsze sprawdż gażnik:poziom paliwa oraz ustawienie iglicy w przepustnicy(odpowiednia wysokość) jeżeli to nic nie da sprawdż uszczelninia,czy nie łapie gdzieś powietrza(na króćcu dolotowym ewentualnie przed filtrem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 dzisiaj pobawiłem sie pływakiem, odchyliłem to gówienko na maxa i jest juz fajnie, w sam raz na dotarcie, jednak jak jade na szóstce 1/2 manetki to gaśnie, ale póki co do jazdy po lesie jest ok.. to że mi gaśnie na szóstce to może być spowodowane tym że mam wyprany filtr powietrza, jeszcze nie nasączony olejem, w dodatku troche podarty, może łapie za dużo powietrza, zauważyłem ze podczas jazdy jak wezme go na sprzeglo to niechce zejsc na male obroty, ma w miare duże, ale wątpie żeby gaśnięcie było spowodowane dziurawą gąbką filtra.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 dzisiaj pobawiłem sie pływakiem, odchyliłem to gówienko na maxa i jest juz fajnie, w sam raz na dotarcie, jednak jak jade na szóstce 1/2 manetki to gaśnie, ale póki co do jazdy po lesie jest ok.. to że mi gaśnie na szóstce to może być spowodowane tym że mam wyprany filtr powietrza, jeszcze nie nasączony olejem, w dodatku troche podarty, może łapie za dużo powietrza, zauważyłem ze podczas jazdy jak wezme go na sprzeglo to niechce zejsc na male obroty, ma w miare duże, ale wątpie żeby gaśnięcie było spowodowane dziurawą gąbką filtra.. Ano jest spowodowane. Lapie Ci lewe powietrze. Dlatego jak zwiekszyles poziom paliwa to od razu polepszylo sie. Podniesienie poziomu paliwa w komorze plywakowej wzbogaca mieszanke. A obroty wzrastaja wlasnie przez lapanie lewego powietrza. Zmien filtr powietrza na dobry, nasacz gąbke, i wroc do poprzedniego poziomu paliwa. Chcesz to nie zmieniaj poziomu, zmien filtr i zobaczysz ze swiece po wykreceniu beda czarne. Ps. Wykrec swiece i zobacz po kolorze swiecy jaka jest mieszanka. Powinny byc koloru ceglanego/ kawy z mlekiem. Jesli jest za uboga mieszanka beda mialy bialy nalot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Ano jest spowodowane. Lapie Ci lewe powietrze. Dlatego jak zwiekszyles poziom paliwa to od razu polepszylo sie. Podniesienie poziomu paliwa w komorze plywakowej wzbogaca mieszanke. A obroty wzrastaja wlasnie przez lapanie lewego powietrza. Zmien filtr powietrza na dobry, nasacz gąbke, i wroc do poprzedniego poziomu paliwa. Chcesz to nie zmieniaj poziomu, zmien filtr i zobaczysz ze swiece po wykreceniu beda czarne. Ps. Wykrec swiece i zobacz po kolorze swiecy jaka jest mieszanka. Powinny byc koloru ceglanego/ kawy z mlekiem. Jesli jest za uboga mieszanka beda mialy bialy nalot. mówisz w l. mnogiej, ja mam tylko jedną świece, jutro sprawdze ten kolorek a na nowy filter mnie niestać póki co, wkońcu to 60zł.. a mogę samemu taką gąbke zrobić lub tą jakoś podreperować, jest podarta w kilku miejscach, moze jakos to hmm załatać ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 z tego co napisales moge wnioskowac ze podarty filtr paliwa dziala jak ssanie.tzn.zatyka dolot powietrza /bo go wessie/ i zalewa świeczke.po prostu wzbogaca mieszanke.załóż nowy nasacz troche zadymi ale powinno sie poprawic.to tak na szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocks Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Filtr powietrza do zmiany. Obejrzyj koniecznie gaźniki, w KTMie miałem to samo, tyle że już 3ki nie mogłem wrzucić. Filtr był w strasznym stanie, a w gaźnikach była Wisła. Żab nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 w sam raz na dotarcie A nie za bardzo mu wstawiasz skoro jest na dotarciu? Jakiej firmy zamontowałeś tłok? Może jest on słaby jakościowo + zwiększone tarcie po remoncie powoduję że puchnie i przyłapuje? Ale to tylko hipoteza :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Cięzko tu cokolwiek doradzić skoro mówimy o jeździe z podartym filtrem powietrza. Według mnie takie coś nie ma prawa bytu. Po drugie sprawa wygladu swiecy przewijala się setki razy - od tego wypada zacząc jeżeli są jakiekolwiek problemy z praca silnika. To, że jest nowa o niczym nie świadczy - nie zwalnia z obowiazku zapewnienia odpowiedniej mieszanki. W/w przez Ciebie praca silnika to prawdopodobnie wlasnie zly sklad mieszanki paliwo - powietrze. Ponadto na dotarcie nie jest zapewne to " w sam raz". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 (edytowane) mówisz w l. mnogiej, ja mam tylko jedną świece, jutro sprawdze ten kolorek a na nowy filter mnie niestać póki co, wkońcu to 60zł.. a mogę samemu taką gąbke zrobić lub tą jakoś podreperować, jest podarta w kilku miejscach, moze jakos to hmm załatać ? Mowie w liczbie mnogiej z przyzwyczajenia z robótek w innych motocyklach ;) Podarty filtr bedzie przepuszczac za duzo powietrza. Jesli Cie nie stac to chociaz przyslon troche dolot. A najpierw sprawdz kolor swiecy. Jesli jest biala to obecny stan nie jest zdrowy dla silnika, tym bardziej na dotarciu. Juz lepsza bedzie bogatsza mieszanka niz za uboga. Jerzyk7 - z tego co ja zrozumialem to poprostu gąbka jest podarta, czyli dziura w filtrze. :) Ps. Grebur, zaciagnij ssanie i zobacz czy nie jezdzi lepiej.. Edytowane 28 Sierpnia 2009 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 świeca jest czarna, bez żadnego białego nalotu, na ssaniu robi to samo i obłożyłem dziurawy filtr powietrza szmatami nasączonymi troche olejem i robi itak to samo.. i podkreśle że silnik mocno słychać jakoś dziwnie.. ale niewiem czy na dotarciu tak zawsze słychać.. mam przejechane 80km na nowym tloku.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.