Jump to content
Marek_Ad

Naszywki na kamizelce

Recommended Posts

Witam wszystkich fanów motocykli - interesuje mnie Wasza opinia na poniższy temat.

Jeżdżę motocyklem od 1986 roku, na początku była WSK po niej długa przerwa (żona, dom, dzieci) po stabilizacji przyszedł powrót do pasji. Był GS 550L, VN 750, VT 600, Drag star 650 a obecnie Honda VT C4. W zasadzie jeżdżę tylko do pracy oraz na dłuższe lub krótsze wyprawy z żoną lub sam. Myślałem o przynależności do jakiegoś klubu motocyklowego lecz doszedłem do wniosku że w zależności od klubu nie mam na to czasu, zdrowia lub pieniędzy. Chciałem się jednak wyróżniać z tłumu ludzi w kamizelkach i kupiłem na allegro naszywki. Z przodu flag polski oraz grupa krwi, z tyłu koło z napisem CHOPPER RIDER i na dole napis POLSKA. Wpadłem na pomysł że pojadę na pobliski zlot motocyklowy - podchodzi do mnie jeden jegomość i pyta czy należę do jakiegoś klubu motocyklowego, jeśli nie to nie powinienem nosić tej kamizeli. Oczywiście On do mnie nic nie ma ale jeśli na drodze spotkałbym członków klubu o naszywkach w podobnych barwach to miałbym nieprzyjemności a nawet straciłbym zęby a napisu POLSKA mogą używać tylko kluby MC. Przed kupnem oczywiście sprawdziłem czy jakiś klub nie używa podobnych symboli - są one ogólnodostępne na allegro.

Jakie jest wasze zdanie na ten temat - czy ludzie pozdrawiający się na drodze, życzliwi i pomocni w potrzebie mogą ograniczać wizerunek innych, który im nie uwłacza i nie koliduje z ich interesami? Wygląd mojej kamizelki ma świadczyć, że jestem motocyklistą i jakie motocykle preferuję.

Jeśli jestem w błędzie to mnie uświadomcie.

http://yfrog.com/13p1010001rprj

http://yfrog.com/7hp1010003puvj

Pozdrawiam - do zobaczenia na drodze - Marek

Ps. Myślę że jeśli są jakieś ograniczenia i regulacje w noszeniu naszywek powinna o tym napisać jakaś gazeta dla motocyklistów np. Świat Motocykli

Guest Lefthandy