Skocz do zawartości

Duży ścigacz dla dużego (wysokiego) faceta


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałem poradzić się wyższych użytkowników sportowych motocykli o wyborze motocykla o sportowych aspiracjach. Mam 191 cm wzrostu, max 12 tys zł do wydania :D Bardzo interesuję mnie T-Cat, z powodu niskiego zużycia paliwa, wygodnej pozycji za sterami i dobrej ochrony przed wiatrem i komfotu jazdy na dłuższych trasach.

 

Chciałbym się dowiedzieć jak wypadają pod tym względem motocykle o bardziej sportowym charekterze. Głównie interesuję mnie ZX6R, GSXR, CBR.

 

Jestem bliski kupna T-cata, ale równocześnie ciągnie mnie do ZX6R. Z powodu moich gabarytów nie wiem jednak jak będę się czuł na tym motocyklu a zależy mi na względnym chociaż komforcie.

 

Bardzo proszę o rzetelne opinie na ten temat.

 

Serdecznie pozdrawiam

Maciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się dowiedzieć jak wypadają pod tym względem motocykle o bardziej sportowym charekterze. Głównie interesuję mnie ZX6R, GSXR, CBR.

CBR600RR - odpada :D (mowa o roczniku 2005-2006, niestety nie wiem jak to jest z < 2005)

Chyba, ze pokombinujesz cos z szyba, bo standardowe ustawienie uniemozliwi ci odbycie komfortowej jazdy :(

 

Ja mam 186 i "jako tako" udalo mi sie wpasowac, ale jadac 160-180 km/h stwierdzilem, ze ludkowie mierzacy 190 cm i wiecej nie dadza rady sie dobrze "ulozyc". :icon_razz:

 

Wczesniej przymierzalem sie (i zasiegalem informacji nt) 600F4i :icon_razz: szyba wyzej, wiec mniejszy problem dla wysokich. :biggrin:

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma być sportowo i wygodnie, to ZX-6R.

Jeśli ma być troszkę mniej sportowo, a jeszcze bardziej wygodnie, to CBR 600 F.

Jeśli ma być najmniej sportowo, a najbardziej wygodnie, to Thundercat.

 

Najlepiej to się przymierz do każdego z tych sprzętów, bo przez net nikt ci nie powie, na czym będziesz się dobrze czuł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiecie może jak wygląda wielkościowo, pod względem osiągów i eksploatacji ZX7R ? Nigdzie nie mogę znaleźć o tym modelu rzetelnych informacji...

 

 

A wiecie może jak wygląda wielkościowo, pod względem osiągów i eksploatacji ZX7R ? Nigdzie nie mogę znaleźć o tym modelu rzetelnych informacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiecie może jak wygląda wielkościowo, pod względem osiągów i eksploatacji ZX7R ? Nigdzie nie mogę znaleźć o tym modelu rzetelnych informacji...

A wiecie może jak wygląda wielkościowo, pod względem osiągów i eksploatacji ZX7R ? Nigdzie nie mogę znaleźć o tym modelu rzetelnych informacji...

 

 

Napisz PW do użytkownika olej-bc.

To jest chyba najbardziej wiarygodny informator na temat ZX7R w Polsce :biggrin:

 

http://olejolso.prv.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

191cm wzrostu to jeszcze wcale nie tak dużo, ja mam 188 i nigdy nie brałem tego czynnika pod uwage wybierajac motocykl bo to głupota a mam wyższych kumpli(i to sporo) którzy tez lataja świerzymi ultrazwartymi supersportami i nie narzekają...

 

jesli pod tym kątem głwonie oceniasz sportowy motocylkl to raczej celuj w turystyka bo to chyba nie dla ciebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wspomnieli wczesniej koledzy dla wysokiego ktory lubi niewygody dluzszych podrozy 600-ka jest OK

sam mam 191cm, jestem jak mowia duzy (120kg wagi) :lalag: latam 1000F-ka i to jest jak dla mnie dopasowana maszynka

- duza jak ja

- wygodna bo pozycja embrionalna jej nie dotyczy

- szybka a nawet szybsza od 600 (probowalem sie z kumplem z jego RR '03), no chyba ze zawazyly umiejetnosci

jest ciezka lecz ja sobie z nia doskonale radze podczas manewrow parkingowych(jak mawiaja to jej minus)

 

Przy naszym wzroscie i checi wygodnej oraz szybkiej jazdy proponuje rozejzec sie za sportowym turystykiem.

 

Pozdrawiam i zycze udanego zakupu oraz zadowolenia z eksploatacji.

81620200.jpg

Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...

... aż ciężko ich wyprzedzić!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie!

 

Dzięki za wszystkie rady!

 

Zakupiłem w końcu YAMAHE THUNDERCAT i póki co jestem bardzo zadowolony. Przejechałem nią dopiero co prawda 400 km , z tymże jedna trasa miała 300 km :banghead: i bardzo dobrze ją zniosłem.

 

SPIDI: Brałem bardzo różne czynniki przy wyborze maszyny. Ultrasportowość akurat mnie najmniej interesowała jak już napisałem w samym temacie najbardziej interesowało mnie :

 

---niskie zużycia paliwa, wygodna pozycja za sterami, dobra ochrona przed wiatrem i komfot jazdy na dłuższych trasach.---

 

Wiem, że wybrałem w końcu motocykl turystyczno-sportowy, ale póki co, on będzie chyba dla mnie najodpowiedniejszy.

 

Zapas mocy w moim T-cacie mam ogromny (przesiadka z XJ600N). Póki co próbuje ją okiełznać, na większe motocykle, tudzież typowo sportowe jeszcze będę miał czas... :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK :D

 

A więc, rocznik 1999, sportowe dysze dynojet, sportowy wydech, przebieg 42 tys km (Istnieje podejrzenie, że jest nawet prawdziwy :D ), linki w oplocie stalowym, inne migacze z tyłu ---> To tyle z tych tuningowych gadżetów :D Cena: 9800 zł.

 

Jadąc tą Yamahą z Warszawy zrobiłem 312 km (pełny bak zatankowany). Jak dojechałem do swojej miejscowości nie zapaliła się nawet kontrolka rezerwy! a więc wyszło rewelacyjne spalanie poniżej 5 l /100 km. Muszę jednak przyznać, że była to jazda typowo turystyczna, za samochodem, prędkość na trasie ok. 110/120 km/h.

 

Wizualnie jak wygląda, to pokaże Wam film:

 

http://www.wrzuta.pl/film/q29RQSg7cu/thund...t_120_-_200km_h

 

Bez szaleństw film, w końcu pierwsza moja jazda na tym moto była.

 

Zdjęcia dorzuce potem.

 

Co myślicie o tym sprzęcie? Warto było?

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Całkiem ładne moto, oby bezawaryjnie się sprawowała.

 

Do tych 5l/100km dorzuć jeszcze ok 1-1,5 litra, jak się oswoisz z maszynką. W poprzednim moim moto(kawa er5) pierwsze obliczenia oscylowały w okolicy 3,7l/100km, a potem tylko rosło i tak do ok 5,5/100km.

A z samochodem jedzie się dość oszczędnie.

 

pozdrawiam

654

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

 

Chciałem poradzić się wyższych użytkowników sportowych motocykli o wyborze motocykla o sportowych aspiracjach. Mam 191 cm wzrostu, max 12 tys zł do wydania :) Bardzo interesuję mnie T-Cat, z powodu niskiego zużycia paliwa, wygodnej pozycji za sterami i dobrej ochrony przed wiatrem i komfotu jazdy na dłuższych trasach.

 

Chciałbym się dowiedzieć jak wypadają pod tym względem motocykle o bardziej sportowym charekterze. Głównie interesuję mnie ZX6R, GSXR, CBR.

 

Jestem bliski kupna T-cata, ale równocześnie ciągnie mnie do ZX6R. Z powodu moich gabarytów nie wiem jednak jak będę się czuł na tym motocyklu a zależy mi na względnym chociaż komforcie.

 

Bardzo proszę o rzetelne opinie na ten temat.

 

Serdecznie pozdrawiam

Maciej

 

Przy swoich 198cm wybrałem diversion 900. Trasy rzędu 700km pokonuje z uśmiechem na ustach <z małum bulem siedzenia>i choć osiągi nie powalają - trochę brakuje to wolę żyć jak człowiek niż przyjmować pozycję sra*****o kota z kaskiem za owiewką. Jeśli starczy Ci sałaty to proponuję fjr 1300 tu już jest się czym pobawić i pozostaję BEZOBSŁUGOWY KARDAN!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ze swoim 190 cm wzrostu wybrałem Thunderaca, jest to duży i wygodny motocykl który można wziąc na tor i pośmigac gdzieś dalej. Jestem zakochany w tym motocyklu i jak na razie widzę w nim same plusy. Od momentu zapalenia do zgaszenia silnika banan mi z twarzy nie schodzi :)

Edytowane przez Sylwester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...