Skocz do zawartości

Paliwo iskra swiece luks -cbr-ka nie pali czemu??


kapcon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

co to moze byc?? czy miał ktos podobny problem jaka ja?? paliwo w baku jest :D, swiece w sumer stanie (dzis nawet je "czysciłem") iskra jest, a moja Cbr-ka stoii:( kreci rozrusznik nawet czasem jak by chaiła zalapac ale nie, myslalem, ze ją zalałem ale nie. Moze pompka? a moze wy mi cos doradzicie? brdzo bym był wdzieczny.

Dodam, ze zrobiło mi sie to podczas jazdy myslałem ze juz paliwa jest mało, przełączyłem na rezerwe i lipa, niewiem zabardzo od czego zacząc sprawdzac.

 

no panowie prosiłbym o pomoc, niewierze , ze niema tu takiego co by cos wiedzial

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwilą sprawdziłem kranik czysty paliwo sie leje :D, do pompy dochodzi przez filterek a w pommie jak by nie, myslalem ze pompa siedzi, odpiołem pompke i podpoilem na "krótko" do akumulatora pompa działa. musze posprawdzac kable te co wychodza od pompy moze gdzies są przerwane albo jakis bezpiecznik niewiem, sprawdzalem bezpieczniki niby są OK. trzeba bedzie chyba po kablach sprawdzac, niewiem ;|

co do swiec własnie sie zdziwiłem swiece w super stanie idealnie wypalone i wcale nie było mokre dziwne ;|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przeczytalem caly temat - na moje "łoko" gaźniki ;-) nie mozesz ich zalac "recznie"? - tj. wlac benzyne przez przewod od paliwa omijajac bak i pompe...

Ps. zrob stary patent ktory radze w wiekszosci postow - wykrec swiece, wlej 1-2ml benzyny, zakrec swiece i zakrec rozrusznikiem. Jesli odpali na chwile i zgasnie, to znaczy ze gazniki. Tym sposobem wylaczasz z diagnozy caly uklad poza paliwowym.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlaczenie pompy bezposrednio do akumulatora prawie nic Ci nie wniesie.

 

pompy w tym przypadku sprawdza sie niemal tylko i wylacznie pod obciazeniem. podyktowane jest to tym ze bez obciazenia styki sa w stanie sie jeszcze rozkleic. w momencie paliwa w pompie juz moze to nie byc takie proste. mam kilka takich pomp na stanie, oczywiscie wszystkie popsute w ten sam sposob, a przylaczenie zwyklych stykow, chociazby nawet wzmacnianych powierzchniowo i tak nie przyniesie skutku, bo zrobisz tysiac km i szlag to trafi.

 

 

druga sprawa to wadliwy modul od sterowania pompa. w niektorych modelach lubil siadacz pewnym przebiegiem. mala kosteczka Shindengen podlaczona prawie tuz za pompa.

 

 

na poczatek proponuje Ci delikatnie wyczyscic styki pompy jakims pilniczkiem,np. do paznokci.

 

 

dzieki awarii tego typu malo ze kupilem swoje moto za pol ceny to jeszcze odwiedzilem kilku klientow;)

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ta strzykawka nie próbowałem no ale mysle ze by fura odpaliła. Ona juz tak prawie ze prawie załapała no ale nie odpali jak wyciagałem pompe, sciagajac wąz ktory doprowadza paliwo do gaznikow jak juz go sciaglem to dosc duza ilosc paliwa wyciekła, wydaje mi sie ze do gaznikow paliwo jest chyba doprowadzone z tym ze w miejszej ilosci. Moze byc tez tak sprawa jesli chodzi o gazniki; jakies zaworki czy cos w tym stylu moga byc przytkane ?? nieorientujecie sie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...