krisss1987 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam Mam taki mały problem z Kawasaki GPZ, otóż na wolnych obrotach i podczas jazdy z górnej części silnika wydobywa się dzwięk bardzo podobny do dzwieku jaki daje stukający zawór ( np samoregulatory w golfach II czasem tak stukają) to wlasnie taki charakter ma ten dzwięk. wraz ze wzrostem obrotów silnika stuka coraz szybciej i zanika lub ja poprostu nie slysze tego powyzej 4...5 tys obrotów. Dodatkowo zauważyłem że na gorącym silniku stuk ustepuje miedzy 2000 i 2500 obrotów - wtedy jest idealnie cicho, Zimny silnik stuka w całym zakresie obrotów. Odrzuciłem winę niewyregulowanych zaworów bo były regulowane przed miesiącem. Czy taki halas moze powodować zuzyty lancuszek napedzający rozrząd?? Edytowane 10 Kwietnia 2009 przez krisss1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awilom Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam, przychylam się do pytania, bo silniki, zdaje się identyczne mamy, Podobne objawy występują u mnie. Motocykl to Kawasaki ER-5 1997r, także po regulacji zaworów (Motorista w warszawie) pozdrawiam, Artur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Witam Ja również przyłączam się do pytania mam ten sam problem w mojej gpz 500 '95 i na szczescie po przejechaniu 1200 km nic się złego jeszcze nie dzieje.. z wywiadu wynika ze to rozrząd albo łancuszek sprzęgła (ale wtedy chyba dzwiek byl by z pod kartera) osobiscie zastanawiałem się czy to nie napinacz widze ze kolega z okolic wiec podpowiem ze w Dzierżoniowie jest ponoc dobry serwis jak starczy czasu i wypłaty to postaram się to sprawdzic :) a do tego czasu będe wdzięczny za każdą podpowiedź pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 A może delikatna nieszczelność na wydechu? Może wtedy łudząco przypominać zawory :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Jak zawory byly dopiero co robione to trzeba wrocic do serwisu i zadac to pytanie - niech sprawdza co to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Najtańszy stetoskop 25zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Eeee...GPZ`y tak mają. I tak już zostanie. Tak samo ER-5 i mini Vulcany czyli EN500. Biją ostro z głowicy. Dlatego ich nie lubię. Niejedną GPZ robiłem i każda stukała, jedna mniej, inna więcej ale żadna nie milczała. :banghead: A w ogóle dostać się do zaworów w GPZ to ból w doopie jest. Najgorzej akurat w EN500 bo trzeba pół moto rozgrzebać. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 (edytowane) z perspektywy czasu patrząc zaniechanie jednego i drugiego skończy sie tym samym czyli destrukcją silnika, zrób tak jak Adam radzi Edytowane 2 Lipca 2009 przez hz10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.