Skocz do zawartości

yamaha fazer 1000 - ilu nas jest


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałbym w swoim Fazerze 2008 rok z ABS-em zmienic przewody na w stalowym oplocie, i wiem że ze względu na ABS nie będzie to tanie i łatwe.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym tematem, kto to produkuje, gdzie można kupic w jakiej cenie.

 

Bede wdzięczny za konkretne wskazówki.

 

Pozdrawiam

Maniek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

interesuje mnie FZS 1000 roczniki 2001 do 2004

 

 

http://www.totalmotorcycle.com/photos/2005...-Yamaha-FZ1.htm

 

Tu jest 2005, ale to to samo :). Kolory w wersji USA i Europa są takie same.

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm no te były trochę inne z wcześniejszych lat chyba, ale dzięki, jakby ktoś miał te malowania z wcześniejszych lat to będę happy :wink:

 

W latach 2001-2004 były:

Czarne, srebrne, granatowe, niebieskie, czerwone (malinowe). Na samym początku ramy były szare, pózniej ramy były czarne, a w 2005 roku na europę dali czarny silnik. W 2003 lub 2004 roku był jeszcze żółty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie (bo Pań tu chyba nie ma a jeśli są to przepraszam) potrzebny mi jeszcze jakiś link albo fota ze wzorem oryginalnej naklejki na czachę fazera amerykańskiej wersji z lat jak wyżej, jak ktoś posiada tak owego ma oryginalną tą naklejkę to prosiłbym o przesłanie, lub ewentualnie jak ktoś ma linka nawet jakiegoś z allegro i może potwierdzić że ten ma oryginał, oglądałem sztukę i wszystko niby oki ale ta naklejka budzi u mnie jakieś podejrzenia, na Europe ogarniam już co jest oryginalne w większości a tutaj ten jeden szczegół budzi u mnie zwatpienie

dzięki z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie (bo Pań tu chyba nie ma a jeśli są to przepraszam) potrzebny mi jeszcze jakiś link albo fota ze wzorem oryginalnej naklejki na czachę fazera amerykańskiej wersji z lat jak wyżej, jak ktoś posiada tak owego ma oryginalną tą naklejkę to prosiłbym o przesłanie, lub ewentualnie jak ktoś ma linka nawet jakiegoś z allegro i może potwierdzić że ten ma oryginał, oglądałem sztukę i wszystko niby oki ale ta naklejka budzi u mnie jakieś podejrzenia, na Europe ogarniam już co jest oryginalne w większości a tutaj ten jeden szczegół budzi u mnie zwatpienie

dzięki z góry

 

jesli cala reszta ok tzn dekle, ciezarki, zadupki, bak, podnozki, klamki, jesli moto jedzie prosto bez trzymanki, nic nie bije, nie cieknie to czy naklejka decyduje o zakupie? moze cos spadlo z regalu podczas wprowadzania do garazu i byla malowana:) najlepiej gdybys podeslal foto motocykla ktory zamierzasz kupic, wtedy moze ktos podpowie. pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich posiadaczy litrówki! Tydzień temu zamieniłem kawe ZX6r na Fazera 1000 z 2003 roku śliczny kolorek bordowy czy jak to pisał kolega wyzej malinowy. Maszyna przednia, choć dopiero raz się przejechałem to jestem w szoku jesli chodzi o komfort jazdy i butaaa jakiego ma. Mam jednak pytanie czy ten rocznik(2003) miał już na baku tylko emblemat yamahy czy też może byly tez z napisem Yamaha. U mnie jest napis yamaha i nie wiem czy tak ma byc? Motorek byl wnikliwie sprawdzony i nie nosi śladów gleby czy malowania, chyba że poprzedni właściciel(Wloch) zmienil bak? Slyszałem też, że motory z Włoch mają czasami przeklamane daty produkcji wpisane w dowodach!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem kolejnym zadowolonym użytkownikiem FZS 1000, 2002 rocznik. Kupiłem go bodajże w czerwcu, do tej pory nawinąłem coś ponad 8kkm. Wszystko w nim jest piknie i ładnie tylko jedno bardzo mi nie pasuje i chciałbym to zmienić i zapytać czy u was też tak jest.

Mianowicie chodzi mi o kanapę i komfort z nią związany, a raczej jego brak. Jak się usiądzie to wszystko jest ok, dużo miejsca, wygodna i takie tam, ale...no właśnie.

Po dłuższej jeździe tj. po pierwszej 1,5 h w siodle boli mnie tyłek, muszę się zatrzymać i chcąc nie chcąc zrobić krótki postój, a następna przerwa już po godzinie. Troche mnie to wkurza, fazera kupiłem z myślą o jezdzie turystycznej i tak go traktuję, świadczą o tym 3 kufry i parę pie**ol ułatwiających jazdę.

Nie wiem, czy mam jakieś dupsko nietypowe, bo wytrzymałe jest na pewno. Zresztą pasażerka w postaci żony też narzeka na niewygodę.

Dodam jeszcze, że na starej xj i nawet jawie mogłem zrobić 300 km bez postoju.

Czy pomoże tutaj wysłanie siedzenia do przeróbki, wsadzenie jakichś wkładek silikonowych?? Teraz jest zima i chcę temu zaradzić, nie wyobrażam sobie kolejnego sezonu na tym siedzisku.

Proszę o jakieś rady i subiektywne odczucia waszych tyłków po jeździe.

pozrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o jakieś rady i subiektywne odczucia waszych tyłków po jeździe.

pozrawiam

Ja i tak co 1,5-2 godziny muszę robić przerwę-bo mi się bena kończy :P

Nigdy nie widziałem problemów w robieniu przerw w takich odstępach czasu. Ani na FZS ani na FZ1. To ma być przyjemność a nie walka "jak długo wytrzymam". Boli dupa/kończy się paliwo to się zatrzymuję i tyle .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...