Skocz do zawartości

CBR 600 F2


Nico
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam w f2 wyciety System wtrysku powietrza do spalin {?} (o ile dobrze tlumacze) - chodzi mi o urzadzenie nad filtrem oleju tuz pod kolankami wydechu.(kanały wylotowe zaslepione)

I pytanie: po co to jest i czy wpływa to na prace silnika?

I czy bez tego silnik bedzie pracowal poprawnie ??

Edytowane przez Nico
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to praktycznie wplywu na prace silnika.

 

Dziala to w nastepujacy sposob,podczas pewnych stanow pracy silnika elektromagnes w tym ukladzie umozliwie zasysanie swiezego powietrza z puszki powietrznej do kanalow wylotowych w glowicy.Ma to na celu "dopalenie " i oczyszczenie spalin.Wykorzystany jest effekt pulsacji,chwilowego podcisnienia w ukladzie wydechowym.Dodatkowo w tym ukladzie,przewaznie w pokrywie glowicy,sa zawory jednostronne,reed valves,tzn uklad moze tylko przepuszczac od puszki do wydechu,a nie odwrotnie.

 

Z ciekawostek,jezeli ktos ma silnik z tym ukladem i wybiera sie na hamownie w celu przeregulowania ukladu wtryskowego,nalezy to odlaczyc,zablokowac,itd.Powietrze dodatkowo naplywajace do ukladu wydechowego powoduje falszywy odczyt skladu mieszanki przez sonde szerokozakresowa.

Najlepiej w takim przypadku sie spytac czy odlaczaj PAIR do tej operacji.Jezeli ujrzysz zdziwione miny to idz gdzie indziej jako ze ci kolesie nie wiedza co robia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam pytanie co do F2 troche z innej bajki ale ,żeby śmietnika nie robić...

 

Jeśli obluzowałaby mi się 1 sróba od kolektora. I kolektor nie przylegałby do końca. Mogłoby to powodować strzały z tłumika prz schodzeniu z wysoki obrotów? Nie zawsze ale czasami...

Troche ogólnikowo wytłumaczyłem ale nie jestem specem i się nie znam za bardzo :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn. że nie dam rady tego wkręcić spowrotem żeby było ok? sorry za banalne pytania ale zielony jestem...

 

a więc próbowałem kręcić tą szpilką... i się nie da ani odkręcić ani dokręcić... Czy jest to poważna usterka? I czy amator da radę sam to naprawić? Ew. Jaki jest koszt takiej szpilki i ile może kosztować wymiana? I czy da się z tym jeździć? Bo oprócz strzałów z tłumika od czasu do czasu przy schodzeniu z wysokich obrotów nic niepokojącego nie zauważyłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trauma jak masz pytanie z innej bajki to zakladaj osobny post (co zreszta uczyniles) a nie mieszasz mi w moim !

 

Obiecuje ,że to się więcej nie powtórzy... :icon_eek:

uznałem,że jak już otrzymałeś odopowiedź to się podczepię sorry :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...