MYCIOR Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Siemano. Dzis sie natknołem na taki ołkszyn który zawojuje świat :icon_mrgreen: Kolejna opcja jak tu sie nauczyć ŁILI w pół dnia i to 12 OKLOK. :icon_mrgreen: Rozwiaznie dosyć ciekawe, ale raczej chyba każdy kto by zaufał mu maxymalnie - to zaliczyłby "plecy". Moze ktoś z was to cuś zastosował i zapoda wrażenia na + i na - . W kazdym razie jak ktoś ma ochote to podaję na tacy: http://cgi.ebay.co.uk/Motorcycle-motorbike...A1%7C240%3A1318 pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Już widzę te tłumy gumujących na polskich drogach. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martian1 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) Ale, ze jak... podczas gumowania jesli przechylimy sie zbyt mocno to poprostu wylacza nam silnik? - Troche obciach jakby taki elo elo stunter chcial przyszpanowac przed przystankiem a tu nagle bach i motur zglasl :P Edytowane 25 Lutego 2009 przez martian1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Równie dobrze samemu można wyłączyć zapłon.... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 raczej odcina chwilowo zaplon a nie wylacza. do nauki moze byc to dobry patent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vassago Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 raczej odcina chwilowo zaplon a nie wylacza. do nauki moze byc to dobry patent chyba, żeby sobie zęby wybić. Raptowne przykrecenie manetki potrafi wywalic uszczelniacze, a co dopiero odciecie... Ja jakos tego nie widzę... Juz sam tytul aukcji nastawil mnie odpowiednio do tego wynalazku ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 moim zdanie to pooniony pomysł... Kiedys ktoś pisał na stuntlife że to jedna wielka porażka ten system. Czemu? Dosyć proste ale powdów jest wiele... Pierwsza sprawa- wszystko jedno czy taki patent wciskał by hebel czy tak jak w aukcji odcinał zapłon finał z reguły bedzie mało przyjemny bo będzie polegał na potęznym j*b...ciu na dwa koła. Jak bardzo nieprzyjemna to rzecz przekonał sie każdy kto tego zaznał. Bez trudu można połamać czache, zaczepy lampy, połamac stelaż, przydzwonić jajkami w zbiornik tak że przez cały dzień człek chodzi jak kowboj czacza, zaryć ryjem w zegary itp itd. Dalej- tak naprawde gumowanie mocno zależy od psychy. Jak ktoś nie jest gotów to nie podniesie koła wysoko bo pscyha mu nie pozwoli. Jak będzie robił to na siłe to efekty są łatwe do przewidzenia, ponadto takie odcięcie nie zrobi nic innego jak jeeszcze bardziej go przerazi. Kolejna rzecz to że zamknięcie gazu które jest naturalne i odruchowe pozwala wrócić na dwa koła naprawde "prawie" z pionu. ...mało? OK- myśle ze spokojnie 90% dzwonów przy gumach to nie strzały na plecy a na bok. Poprostu ludzie kied są naprawde wysoko wpadają w taką panike że albo spadają/zsiadają/zeskakują zmotocykli kładąc je przy tym na bok przy okazji waląc tyłem o glebe. Typowych strzałów na plecy jest stosunkowo mało. Można tak wymieniac jeszcze dłużej... Plusy? ja nie znam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Plusy? ja nie znam... radosc z posiadania i lans pod kolumna :icon_mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Pierwsza sprawa- wszystko jedno czy taki patent wciskał by hebel czy tak jak w aukcji odcinał zapłon finał z reguły bedzie mało przyjemny bo będzie polegał na potęznym j*b...ciu na dwa koła. Jak bardzo nieprzyjemna to rzecz przekonał sie każdy kto tego zaznał. Bez trudu można połamać czache, zaczepy lampy, połamac stelaż, przydzwonić jajkami w zbiornik tak że przez cały dzień człek chodzi jak kowboj czacza, zaryć ryjem w zegary itp itd. No dobra, ale jak już odetnie zapłon na chwile (ale nie zgasi silnika) to można dodać gazu żeby złagodzić upadek. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Najpierw wypadaloby chyba zobaczyc to w akcji zeby moc krytykowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Tu coś podobnego http://www.wheelysafe.co.uk/wheelysafe.html I jest nawet filmik DEMO :mrgreen: http://www.wheelysafe.co.uk/wheelies/WheelySafe_Demo.wmv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 No dobra, ale jak już odetnie zapłon na chwile (ale nie zgasi silnika) to można dodać gazu żeby złagodzić upadek. w teorii pewnie tak w praktyce jak ktoś jest ana tyle ogarnięty że potrafi dodać lekko gazu przed opadnięciem raczej już nie będzie potrzebował dziwnych czujników bo sam będzie czuł o co kaman. Pozatym to będzie taka szarpanina że szok. Na mocnych litrach może wyjśc z tego jeszcze większa kaszana bo jak delikwent teoretycznie odruchwo mocno szarpnie manete a silnik znowu zaskoczy to go katapultuje znowu na gume i znowu zgasi... Moim zdaniem może i ktoś chciał dobrze ale cała ta koncepcja jest raczej poroniona. Jazda na gumie to nie tylko utrzymywanie koło na żadanej wysokości. Trzeba cały czas kontrolowac moto bo chwieje sie na boki, szarpie itp. To wymaga wyczucia a tego nie zastapi żaden elektroniczny pomagier. Zresztą co to za frajde jechac na gumie nie umiejąc, będac zdanym na elektronike- równie dobrze można to zrobić na komputerze/konsoli albo w jakimś wesołym miasteczku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Moim zdaniem może i ktoś chciał dobrze ale cała ta koncepcja jest raczej poroniona. Jazda na gumie to nie tylko utrzymywanie koło na żadanej wysokości. Trzeba cały czas kontrolowac moto bo chwieje sie na boki, szarpie itp. To wymaga wyczucia a tego nie zastapi żaden elektroniczny pomagier. no, gdyby to była tylko kwestia utrzymania równowagi przód-tył, to pewnie dałoby się do tego zaprząc technologię z abs-u: zamiast czujnika obrotów koła byłby jakiś żyroskop, a zabezpieczenie przed przewrotką przez plecy realizowane byłoby na tylnym hamulcu... na szczęście bez punktów bocznego podparcia raczej żaden automat sobie z tym nie poradzi i ciągle człowiek musi "coś" umieć :icon_twisted: na razie patent z aukcji wygląda mniej więcej jak maszyna mentosa, z przednim kołem gixxera przywiązanym paskiem do budy żuka: przed przewrotką uchroni, ale chyba niczego nie nauczy :icon_rolleyes: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dwapro Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Tu coś podobnego http://www.wheelysafe.co.uk/wheelysafe.html I jest nawet filmik DEMO :mrgreen: http://www.wheelysafe.co.uk/wheelies/WheelySafe_Demo.wmv z tego demo to nie za bardzo widać na czym polega działanie tego urządzenia, ale rzeczywiście na pierwszy rzut oka skojarzyło mi się to z nyską mentosa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Pierwsza sprawa- wszystko jedno czy taki patent wciskał by hebel czy tak jak w aukcji odcinał zapłon finał z reguły bedzie mało przyjemny bo będzie polegał na potęznym j*b...ciu na dwa koła. jesli to bedzie odciecie chwilowe po dojsciu do danego kata to nie polecisz na ryj. Spidi rusz troche glowa :icon_razz: do nauki mysle ze moze byc to niezly patent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.