Skocz do zawartości

APRILIA DORSODURO czy DUCATI HYPERMOTARD?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

Interesuje mnie wasze zdanie na ten temat.Być może w najbliższym czasie stanę przed tym wyborem i chciał bym poznać jak najwięcej opinii, jakie wady, jakie zalety.Narazie skłaniam się bardziej do Aprili ze względu (moim zdaniem) na wykonanie - bardziej podoba mi się w aprili rama, zresztą cały motocykl jest bardzo dobrze dopracowany, no i cena - za ducati trzeba dać o 10 tys więcej.Pomóżcie bo nigdy nie miałem bezpośredniego kontaktu z włoskimi sprzętami.

 

Pozdro

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zebym ja miał takie dylematy :P

 

Osobiscie to w tym zestawieniu tez bym wybrał Aprilie. Jednak 10k to kupa kasy (przynajmniej dla mnie), stylizacje ma bardzo ładną.

 

Co do włoszczyzny to nie pomoge bo też nigdy osobiscie nie mialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co Wy z tą aprilią? pomijając kwestie ceny to hyper bije ją w każdej dziedzinie a stylistyki w pierwszej kolejności. tylko oryginalne kominy trzeba wywalić :buttrock:

no ale ja nie jestem obiektywny :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:

http://www.youtube.com/watch?v=yL9pV0TMa2Q

Pozd Th.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Proszę Cię w takim razie żebyś mi podpowiedział w kwestii technicznej w czym Ducati jest lepsze od Aprlili, bo z tego co ja się orientuje to Aprilia ma silnik 750 i coś kolo 93 KM a Ducati ma 1l. i 90KM. Wiadomo że momentem obrotowym Ducat bije Aprilie ale co poza tym? Jeśli chodzi o wygląd to jestem innego zdania i Aprilia moim zdaniem jest bardziej atrakcyjna i lepiej wykonana, i stwierdzam to nie ze zdjęć tylko i na jednym i na drugim miałem parę razy okazję posiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to ładne co ładne ale co sie komu podoba, więc kwestie związane z designem zostawmy w spokoju. uważam że w motocyklu tego typu nie wazna jest moc a moment i sposób jego oddawania. zbliżona moc ale większy moment i to z większej pojemności inna kultura oddawania momentu z tego wynikająca. o własnościach trakcyjnych nie mogę sie wypowiedzieć z braku porównania. oba maja świetne zawiasy i radialne heble. za ducatem przemawia silnik i bardzo precyzyjny w dozowaniu układ wtryskowy. plusem też jest duży wybór na rynku akcesoryjnych "pierdół" do hypera. nie wiem tez jak wygląda w Polsce kwesita serwisu aprilii. Obawiam sie że musisz zrobić pare kilometrów i jednym i drugim.

Pozd.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym jak Hypermotard wygrał w swej klasie wyscig Pike Pik, chyba nie ma wątpliwości co wybrać...ja oczywiście brałbym Hajpera, ale jak Teoś wspomniał oryginalny komin oddać do firmy Złom i s-ka..., a wstawić Termis-a...

Jesli chodzi o zaawansowanie techniczne to Aprilka jest bardziej techno od Hajpera, a nie odwrotnie, z tym że chyba z servisem Ducati jest lepiej niż Aprili ( chyba w Zakliki z Mydlnik- Kraków), a Ducata masz i w Warszawie( Ducatistore, Caferacer), i w Poznaniu( Motorex) i chyba Kraków sie szykuje...

Pamietaj że Ducat jest jednak wymagajocy serwisowo- tu nie ma mowy o zaniedbaniu( a jeszcze pojezdzi), jak trzeba skontrolować luzy- to trza to zrobić, tak samo paski i inne pierdoły, na dodatek rzeba pamętać,że w motocyklu traktowanym "torowo" wszystkie wymiany, serwisy, regulacje trzeba przeprowadzac częściej, nawet co 1500 km. Na dodatek pozostaje sprawa suchego sprzegla, dasz radę wytrzymać szuranie i klekoty?

Pozdr. Janek Desmoatrraciak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym jak Hypermotard wygrał w swej klasie wyscig Pike Pik, chyba nie ma wątpliwości co wybrać...ja oczywiście brałbym Hajpera, ale jak Teoś wspomniał oryginalny komin oddać do firmy Złom i s-ka..., a wstawić Termis-a...

Jesli chodzi o zaawansowanie techniczne to Aprilka jest bardziej techno od Hajpera, a nie odwrotnie, z tym że chyba z servisem Ducati jest lepiej niż Aprili ( chyba w Zakliki z Mydlnik- Kraków), a Ducata masz i w Warszawie( Ducatistore, Caferacer), i w Poznaniu( Motorex) i chyba Kraków sie szykuje...

Pamietaj że Ducat jest jednak wymagajocy serwisowo- tu nie ma mowy o zaniedbaniu( a jeszcze pojezdzi), jak trzeba skontrolować luzy- to trza to zrobić, tak samo paski i inne pierdoły, na dodatek rzeba pamętać,że w motocyklu traktowanym "torowo" wszystkie wymiany, serwisy, regulacje trzeba przeprowadzac częściej, nawet co 1500 km. Na dodatek pozostaje sprawa suchego sprzegla, dasz radę wytrzymać szuranie i klekoty?

Pozdr. Janek Desmoatrraciak.

 

 

nie wie czy widzieliście:

 

Pozatym jeżeli chodzi o serwis Aprili to może to was zdziwi ale warszawski Scooterland na ul. Modlińskiej 103a jest autoryzowanym serwisem :banghead: - taki nius, i to od kilku lat :icon_rolleyes:, oczywiście inne maszyny jak sie zjawią też się serwisuje. A tak w ogóle też bym wolał Hipcia :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...