Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No niestety, moja opinia jest taka, a nie inna. To są spowalniacze a nie hamulce takiej torpedy. Jak zostanie u mnie na przyszły sezon, to wy*lę te zaciski i założę 6-cio tłoczkowe z R1, albo ZX-6 09r.

 

 

BTW> dzisiaj próbowałem z 2-biegu żeby wstała z gazu, efekt mizerny. Jest szarpnięcie lekkie do góry, a póżniej taki je*niecie że ręce w łokciach wyrywa. Dzik straszny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety, moja opinia jest taka, a nie inna. To są spowalniacze a nie hamulce takiej torpedy. Jak zostanie u mnie na przyszły sezon, to wy*lę te zaciski i założę 6-cio tłoczkowe z R1, albo ZX-6 09r.

 

 

BTW> dzisiaj próbowałem z 2-biegu żeby wstała z gazu, efekt mizerny. Jest szarpnięcie lekkie do góry, a póżniej taki je*niecie że ręce w łokciach wyrywa. Dzik straszny.

 

To my chyba inną dychą jeźdźiliśmy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz jeszcze : porównanie zx10r (04-05 i 06-07) vs Gixer K5/6 ...

Jak zwykle zbieram info o motocyklu (tak samo z autami mam) dużo wcześniej niż 2 dni przed jazdą po konkretną sztukę, tymbardziej, że o zx10r ażtak wiele się nie pisze, mniej ich niż pozostałych litrów... Pzdr.

Szramer licze na Ciebie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gixie K5 była fabryczna lipa w postaci spawu przy główce ramy i tam pękały - Suzuki zrobiło akcję serwisową (wiem, że np. właściciele w Polsce dostawali pisma nawołujące do pojawienia się w serwisie) i ramy były wzmacniane. "Dzięki" tej wtopie model K6 (który z zewnątrz nie różni się niczym od K5) ma właśnie pancerną ramę w tym miejscu i problem nie występuje.

 

Natomiast co do pęknięć ram podczas dzwonów - no jak mają nie pękać, skoro zostały odchudzone do minimum? Poza tym gdzieś słyszałem, że w przypadku dzwona działa zasada obowiązująca w łodziach podwodnych: ogólnie cała łódź jest bardzo wytrzymała na ciśnienie wody, jak żarówka, którą się poddaje jednakowym naprężeniom ze wszystkich stron. Jednak punktowe uderzenie momentalnie potrafi "zachwiać" równowagą sił i materiał się gnie jak plastik.

 

Jeżeli chodzi o gixery, to ostatnim modelem z "pancerną" ramą był K4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Sherman , ale k4 raczej mało mnie interesuje, od k5 widać wyraźny powiew świeżości, większa moc itd - poprostu większy skok.

O pękających ramach przy dzwonie wiem, chodzi mi o całą reszte podczas użytkowania, z przebiegami na baku włącznie, SP-1 jednak często gości na paliwiarni, a na trasie jest to dosć upierdliwe, przebieg większy choć o 50km to już coś. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...