Skocz do zawartości

Tor kartingowy w Radomiu


cabaniero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chodzi tylko o olej ale też o asfalt. Jak go uszkodzisz przy glebie to niby sam masz płacić za naprawę, co dla mnie jest bzdurą, ale po co ryzykować a potem się kopać z koniem? Jimi11 wjechał z klatką "na własną odpowiedzialność". Parodia jakaś, widocznie nie mieli jeszcze prawnika na torze.

 

Klatke musialem zdjac, bo wole zgruzowac motocykl niz ten ich asfalt :D

To ze wjechalem wogole bez niczego to tylko dobra wola pana wpuszczajacego - powinien mnie odeslac z kwitkiem, a tak zrobil wyjatek i mnie wpuscil zebym nie robil tyle kilometrow na marne.

Teraz montuje slizgi do klatki zeby bylo wsjo ok. Nie ma co plakac nad tym tematem tylko zakladac crashpady. Nie bez powodu jest taki wymóg.

 

Crashpady są naprawdę tak kontrowersyjnym tematem?

 

No wlasnie nie wiem czemu... Jakbym ja jezdzil i ktos sie rozlal na tor to tez bym byl zly ze musze czekac az posprzataja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej no nie wiem. Kładłem moto po zamontowaniu klatki i bałbym się z nią jeździć na torze. Mam klatkę od szwajcara. No właśnie, tak przy okazji, przycieram stopką i nie wiem, czy to wina stopki czy czego. Wygląda na fabryczną.

Edytowane przez MarcMarc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Saul: no właśnie nie, zwróciłem uwagę, jest na sprężynie i ładnie odbija do wewnątrz. Będę następnym razem gdzieś na torze to ktoś to obejrzy. W sumie już się przyzwyczaiłem, ale w końcu się zetrze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, to mam nadzieję, że nic poważnego. Dla pocieszenia Ci powiem, że mi kilka dni temu moto spadło z najazdu podczas wyjeżdżania z busa i też mam ogon do wymiany. Z tym, że nie wymieniam, bo pewnie znów zaraz się coś stanie i szkoda roboty, a pod kościół nim nie jeżdżę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie klatki na tor to zły pomysł. Wiele gleb widziałem od zwykłych gumoli dobrych firm no GIVI gdzie byly fajnie po wywijane tak by min tylko wystawać za silnik. Przy dobrych złożeniach i brakach w technice bez problemu mozna przytrzeć a przytarcie sztwynym elementem to prawie napewno szlif...

Szlifować seryjnym motocyklem stopką w ogóle się nie powinno , bo jest to pierwsza oznaka max złożenia mocniejsze może spowodować tarcie tłumikiem ... Tak czy siak nie powinno się trzeć podnóżkami bo to już niebezpieczne się robi. Jeśli się chce składać moto bardziej trzeba troszkie podrasować moto pod tor :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...