zelmerro Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 mam taki problemik, a mianowicie od paru dni tak sobie przepalam swoja kawe ( niech pochodzi sobie przed sezonem), ale cos zaczeła nie zawsze palic na garnek jeden, wiec pomyslałem swiece wymienie i zak juz dostałem sie do swiec odpaliłem sprzęta i sie zdziwiłem, w drugim gazniku w gardzieli nad przepustnicą pojawia sie od czasu do czasu nie mała iskra i w tedy sie jak sie ona pojawia nie pali na garnek, i czasami w gaznik ten strzeli. no to sie Was pytam o co chodzi, czy moze gazniki maja byc połączone z blokiem silkima jakąś masą? Bardzo prosze o zweryfikowanie tego problemu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 mam taki problemik, a mianowicie od paru dni tak sobie przepalam swoja kawe ( niech pochodzi sobie przed sezonem), ale cos zaczeła nie zawsze palic na garnek jeden, wiec pomyslałem swiece wymienie i zak juz dostałem sie do swiec odpaliłem sprzęta i sie zdziwiłem, w drugim gazniku w gardzieli nad przepustnicą pojawia sie od czasu do czasu nie mała iskra i w tedy sie jak sie ona pojawia nie pali na garnek, i czasami w gaznik ten strzeli. no to sie Was pytam o co chodzi, czy moze gazniki maja byc połączone z blokiem silkima jakąś masą? Bardzo prosze o zweryfikowanie tego problemu! Iskra?... a moze to efekt niedomykania sie zaworu ssacego na tym cylindrze pozdr Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 A nie masz gdzies przebicia z przewodu od swiecy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelmerro Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Iskra?... a moze to efekt niedomykania sie zaworu ssacego na tym cylindrze pozdr tak Kolego iskra i to nie mała! A nie masz gdzies przebicia z przewodu od swiecy? sprawdzałem miernikiem i nie ma skoków napięcia, i nawet takie same napiecie ma jak na innych przewodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Musisz podłączyć tylną oponę do masy w garażu, najlepiej do kranu z ciepłą wodą. A jak już jesteś tak daleko że widzisz iskrę w gaźniku drugiego cylindra to sprawdź sobie luzy zaworowe. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg65 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Musisz podłączyć tylną oponę do masy w garażu, najlepiej do kranu z ciepłą wodą. A jak już jesteś tak daleko że widzisz iskrę w gaźniku drugiego cylindra to sprawdź sobie luzy zaworowe. kolejna nic nie nie wnoszaca 'porada"mistrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Greg65-jak nie potrafisz wyciągnąć wniosków z wypowiedzi Piotra, to nie komentuj. :icon_evil: Dla jasności: to sprawdź sobie luzy zaworowe A to, że Piotr komentuje coś w taki, a nie inny sposób wynika tylko z faktu, że ludzie najpierw swoimi cudownymi metodami psują motocykle, a potem na forum wojają o pomoc. :banghead: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 kolejna nic nie nie wnoszaca 'porada"mistrza Spamerów synu się usuwa jak wrzody ze zdrowego ciała ale Twój post jest tek idiotyczny że postanowiłem zostawić ten kwiatek. Następny spam będzie jednak usuwany. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Greg65-jak nie potrafisz wyciągnąć wniosków z wypowiedzi Piotra, to nie komentuj. :icon_evil: Dla jasności: A to, że Piotr komentuje coś w taki, a nie inny sposób wynika tylko z faktu, że ludzie najpierw swoimi cudownymi metodami psują motocykle, a potem na forum wojają o pomoc. :banghead: Witam Niektórzy jak widzisz nie potrafią pomyśleć Kolega sobie przepala przed sezonem :) wypala fajke i gasi moto :) bardzo rozsądne a puźnie pisze że mu iskrzy :) A może zamiast przepalania polatał byś chwile np 100km dał w palnik i obeschlo by to wszystko a nie zalewał moto parą i kwasami które się skraplają w wydechu?? Może warto było by poszukać tematu "zimowanie motocykla" i zapoznać sie z tym co pisze zamiast katowac moto? To że żyjesz po sprawdzaniu miernikiem WN na swiecach to cud poza tym niewiem co za sprzęta masz do pomiaru skoro to pomierzyłeś i stwierdzasz że nie masz żadnych skoków napięć :) ale pewnie nie masz pojęcia oczym piszesz Pozdrawiam i życze szczęścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelmerro Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Witam Niektórzy jak widzisz nie potrafią pomyśleć Kolega sobie przepala przed sezonem :) wypala fajke i gasi moto :) bardzo rozsądne a puźnie pisze że mu iskrzy :) A może zamiast przepalania polatał byś chwile np 100km dał w palnik i obeschlo by to wszystko a nie zalewał moto parą i kwasami które się skraplają w wydechu?? Może warto było by poszukać tematu "zimowanie motocykla" i zapoznać sie z tym co pisze zamiast katowac moto? To że żyjesz po sprawdzaniu miernikiem WN na swiecach to cud poza tym niewiem co za sprzęta masz do pomiaru skoro to pomierzyłeś i stwierdzasz że nie masz żadnych skoków napięć :) ale pewnie nie masz pojęcia oczym piszesz Pozdrawiam i życze szczęścia Kolego chyba nie myslis ze sprawdzałem napiecie podczas pracy silnika hehehe, chodzi o przepływ prądu wysyłany przez miernik czy czasem nie ucieka. nie rób ze mnie kolego bajkopisarza, bo to mnie nie bawi, po drugie ja co to znaczy ''wypala fajke'' kolego nie rozpisywałem sie jak przepalam motor wiec nie komentuj, jak to robie, ok? pisze o problemie i chciałbym znac jakies podpowiedzi, i jakies fakty, i prosze darowac sobie zarty z podłaczaniem opony do kranu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Kolego chyba nie myslis ze sprawdzałem napiecie podczas pracy silnika hehehe, chodzi o przepływ prądu wysyłany przez miernik czy czasem nie ucieka. nie rób ze mnie kolego bajkopisarza, bo to mnie nie bawi, po drugie ja co to znaczy ''wypala fajke'' kolego nie rozpisywałem sie jak przepalam motor wiec nie komentuj, jak to robie, ok? pisze o problemie i chciałbym znac jakies podpowiedzi, i jakies fakty, i prosze darowac sobie zarty z podłaczaniem opony do kranu Piszesz o iskrzeniu w gaźniku i teraz się obrażasz o drobne żarty ? Kim Ty jesteś z zawodu ? Zostaw kompa w spokoju i dymaj do garażu sprawdzić luzy zaworowe. Wiesz jak się to robi? Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelmerro Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Piszesz o iskrzeniu w gaźniku i teraz się obrażasz o drobne żarty ? Kim Ty jesteś z zawodu ? Zostaw kompa w spokoju i dymaj do garażu sprawdzić luzy zaworowe. Wiesz jak się to robi? Nie kolego ja sie nie obrazam , Baby sie obrazają, Kim jestem? a czy to wazne? Geodetą i instukruktorem nauki jazdy, mechaniką sie zajmuje ale samochodową, Luzy były regulowane 2 miesiace przed zakończeniem przezemnie sezonu, przez znajomego który prawdopodobnie sie zna na tym, miałem za duzy luz na wydechu i strzelał mi w komin, po ustawieniu luzow juz było ok, jak wyciagnełem silnik z ramy w celu jej pomalowania i po złozeniu jeszcze przejechałem sie z 15 km, i było cacy, ostatnio cos mi prychał i nie palił jak to napisałem ostatnio w głównym temacie. Zastanawiam sie czy to moze byc uszkodzona porcelanka na swiecy i iskra ma przebicie na gaznik, co sadzisz o tym, juto sprawdze to. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Nie kolego ja sie nie obrazam , Baby sie obrazają, Kim jestem? a czy to wazne? Geodetą i instukruktorem nauki jazdy, mechaniką sie zajmuje ale samochodową, Luzy były regulowane 2 miesiace przed zakończeniem przezemnie sezonu, przez znajomego który prawdopodobnie sie zna na tym, miałem za duzy luz na wydechu i strzelał mi w komin, po ustawieniu luzow juz było ok, jak wyciagnełem silnik z ramy w celu jej pomalowania i po złozeniu jeszcze przejechałem sie z 15 km, i było cacy, ostatnio cos mi prychał i nie palił jak to napisałem ostatnio w głównym temacie. Zastanawiam sie czy to moze byc uszkodzona porcelanka na swiecy i iskra ma przebicie na gaznik, co sadzisz o tym, juto sprawdze to. Pozdrawiam gdzie swieca a gdzie gaznik... uwazasz, ze iskra ktora generuje cewka wysokiego napiecia moze wywolac luk elektryczny jak przy spawaniu? Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelmerro Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 gdzie swieca a gdzie gaznik... uwazasz, ze iskra ktora generuje cewka wysokiego napiecia moze wywolac luk elektryczny jak przy spawaniu? no własnie kolego tego do końca nie wiem, i dlatego tak jak w temacie jest '' przeczytaj'' pytam sie tez czty gazniki maja połączenie z blokiem silnika masą, bo one są połaczone cylindrami gumowymi reszta silnika tylko. moze jednak to tez ma jakis wpływ. Jak myslisz? piszcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 :icon_mrgreen: Jakieś tam połączenie z masą gaźniki mają. Przez linke do rolgazu, nastepnie do kierownicy.. Może sprawdź, czy tam coś nie łączy? :icon_mrgreen: Stary, gaźniki nie iskrzą. Możesz co najwyżej widzieć efekt "strzelania w gaźnik". Sprawdź luzy, jak koledzy grzecznie podpowiadają. Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi