Skocz do zawartości

Co sądzicie o tej ofercie?


Rekomendowane odpowiedzi

To za 5 tys pójdzie??? :biggrin:

tak za 5 tyś sprzedam,Powiem jedno sprzedaję w lepszym stanie jak kupiłem.Co mogłem wymieniłem i jest po serwisie na co mam papiery.Szykowałem go do sezonu dla siebie ale kupiłem nowszy motocykl

 

No jak widać mam braki :icon_mrgreen: W każdym bądź razie czy to ważne? Ja śmigałem maszyną 91 r. i byłe przezadowolony. Nigdy nie zawiodła, ewentualnie kilka razy pchałem bo zabrakło wachy :biggrin:

VEKTOR jak SHD się obawia to możesz do mnie wlecieć i oblukać to moto bo jesteśmy z Poznania co prawda miałem przejścia w serwisie o których pisałem ale skończyło się jak w bajce

 

SHD pogadaj z VEKTOREM może do mnie wlecieć bo jesteśmy z Poznania i obluka si ten sprzęt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A odezwałem :)

Zapowiada się fajnie, ale kur*a boję się trochę :)

 

 

GSX600 taki straszny nie jest i bać się nie powinieneś. Co innego jakbyś się na R1 czaił :). Moim zdaniem GSX to fajny kompromis na pierwsze moto. Nie ma kosmicznej mocy a z drugiej strony nie znudzi się tak szybko. Rozsądek trzeba mieć w prawej ręce....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpisałem shd. Niestety rosa ja w tym tygodniu włącznei z weekendem nie mam czasu podjechać. Ewentualnie w przyszłym tygodniu czego również niestety nie gwarantuję bo mam bardzo gorący okres i jestem w ciągłych rozjazdach :(

 

Podeślij chłopakowi zdjęcia, żeby w ogóle zobaczył czy mu przypasuje :wink: Jeśli tak to wtedy jeszcze jako gwarant podjadę ja i wydam werdykt :flesje: Żartowałem :wink:

 

Shd, nie masz czego siębać, tak jak napisał Filip i w 100% się z nim zgadzam. Bardzo przyjemny motocykl, udany kompromis i konstrukcja według mnie lepsza niż w GPZ. Także jak będzie ładne moto to nawet nie ma nad czym się zastanawiać!

 

PS. Rosa - pamiętam tą akcję, ale cieszę się, że wszystko skończyło się dobrze :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorka . A mógłbyś opisać gdzie znalazłeś wzmiankę o tym że w 97 roku wprowadzono jakieś zmiany ??? bo w życiu widziałem KILKA Gpz i w żadnych nie zauważyłem w tym roczniku zmian ale może mało widziałem :biggrin:

 

 

Oj coś mi się pomyliło i to ostro :banghead: :icon_biggrin: już nie pierwszy raz to pisałem ze w 97 ale jakoś nikt mnie wcześniej nie upomniał :bigrazz:

 

 

Poprawiam się i dokładam dla jasności :

 

 

 

Pierwszą wersje GPZ500 przedstawiono w 1986 roku i od razu po rozpoczęciu sprzedaży wyszły na jaw wady. A dotyczyły one przedniej tarczy hamulcowej pracującej z dwutłoczkowymi zaciskiem ,układ ten nie miał odpowiedniej skuteczności dlatego od 1988 roku GPZ 500 S miały podwójną tarcze hamulcową z dwoma jednotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Następne zmiany nastąpiły dopiero w 1994 roku wtedy to przygotowano zmodyfikowaną wersje GPZ500 S oczywiście modyfikacje dotyczyły głównie owiewek i kanapy zmieniono przednie koło na 17 calowe i zastosowano tylny hamulec tarczowy.Przednie tarcze otrzymały dwutłoczkowe zaciski a układ wydechowy doczekał się nowych tłumików.

 

 

Edytowane przez leszek88888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Pierwszą wersje GPZ500 przedstawiono w 1986 roku i od razu po rozpoczęciu sprzedaży wyszły na jaw wady. A dotyczyły one przedniej tarczy hamulcowej pracującej z dwutłoczkowymi zaciskiem ,układ ten nie miał odpowiedniej skuteczności dlatego od 1988 roku GPZ 500 S miały podwójną tarcze hamulcową z dwoma jednotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Następne zmiany nastąpiły dopiero w 1994 roku wtedy to przygotowano zmodyfikowaną wersje GPZ500 S oczywiście modyfikacje dotyczyły głównie owiewek i kanapy zmieniono przednie koło na 17 calowe i zastosowano tylny hamulec tarczowy.Przednie tarcze otrzymały dwutłoczkowe zaciski a układ wydechowy doczekał się nowych tłumików.

 

w tym co napisałeś (podejrzewam ze przekopiowane z jakiejś strony w necie) jest MAŁA nieścisłość - w 90 albo 91 roku (nie pamietam dokładnie) były małe modyfikacje kilku drobiazgów . najbardziej widoczna jest zmiana ilości żeberek chłodzących na silniku z 4 do 5 (szczerze mówiąc nie bardzo wiem po co taki zabieg ale....... nie kłóćmy się ze skośnookimi - może był potrzebny :biggrin: ) , nieco inne klamki (z regulacją) i jakieś typowe pierdoły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiler, zaskakujesz mnie tymi szczegółami... Co Ty studiowałeś budowę GPZta? :wink:

 

Ja to nie wiem co się tak wszyscy czepiali tej przedniej tarczy. Miałem, jeźdźiłem i dawała radę bardzo dobrze. Dopiero przy na prawdę ostrym dawaniu w palnik wymiękała, ale to chyba tylko przez gumowe i stare przewody. Nawet z obładowanym motocyklem dawały sobie radę. Nie wiem skąd te wypowiedzi w prasie :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

sorka . A mógłbyś opisać gdzie znalazłeś wzmiankę o tym że w 97 roku wprowadzono jakieś zmiany ??? bo w życiu widziałem KILKA Gpz i w żadnych nie zauważyłem w tym roczniku zmian ale może mało widziałem :biggrin:

 

 

Tak mnie to męczyło, że sobie w końcu przypomniałem, w 97 r. była zmiana, ale w THUNDERACE :biggrin: w skrzyni biegów i poprawi niby tą 2 .

Ot czasami się coś się w głowie pozmienia :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci polecam Xj 600. Wystarczy spojrzeć i od razu widać czy był dzwonek/gleba czy nie. Motocykl jest zrywny ale w gruncie rzeczy spokojny. Jak chcesz sporta to odpuść sobie ale jak jakiegoś śpiocha to też sobie odpuść. Ja przesiadłem się z 27KM na te 61 i nie dość, że nie czuję strachu przed 2x większą mocą to jeszcze jeździ się nim o niebo lepiej niż poprzednim. A i nie czuć tej wagi - środek ciężkość jest w odpowiednim miejscu :)

 

Mimo iż na mojej przejechałem dopiero ok 100km to zdecydowanie polecam - wg mnie wybór lepszy od GPZ 500 a i rocznikowo Yamaszkę kupisz nowszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt koledze zdaję się nie odpowiedział na pytanie o angliki. Otóż:

 

- po pierwsze primo chodzi o klimat, wilgotność powietrzna. Sprzęty rdzewieją aż miło, szybciej niż na kontynencie,

- z racji ruchu lewostronnego, inne są reflektory - światłocień jest "w drugą stronę" :) Czyli jadąc w Polsce na motocyklu z UK z "jukejowską" lampą, będziesz oślepiał ludzi. Co prawda takie moto nie powinno przejść 1 badania technicznego w PL, ale... polskie realia znamy :)

 

GSXF600 jest w miarę OK, ale ma prawie 80KM i sporo waży i jest długi. Moc to nie jest jedynym utrudnieniem jak się człowiek uczy, masa też. Im mniej motocykl waży, tym łatwiej się nauczyć go przerzucać w zakrętach itd. GS jest pod tym względem spoko, poza tym ma sztywną konstrukcję i nawet jedzie :) XJ600 znów swoje waży, ale to ułożony motorek, sprawdzający się spokojnie nawet w turystyce. Honda CB - może nieco nudna w stylistyce, ale to zajebiście niezawodny motocykl, choć też swoje waży. O GPZ się nie wypowiadam bo nie znam i nie jeździłem :)

 

Tu małe porównanko GS vs GPZ

http://www.motorbikes.be/en/compare/1339/1035/

 

Na tej stronie możesz sobie porównać inne motocykle... :)

 

pozdr

LYsY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

i jak kolego kupiłeś już sprzęta?? Ja 2 miesiace temu kupiłem GPZ 500 sprowadzonego z Wielkiej Brytani...Rzeczywiście mozna sie przyczepic do nieco szybciej rdzewiejacych czesci...ale tragedi z tym nie ma...papierek scierny faba olejna 2 piwka jedno popoludnie i zrobione - zabezpieczone tak aby nie rdzewiało dalej(oczywiscie nie mowie o powloce lakierniczej (bak, owiewki itd) tylko o np. ramie ..tam gdzie pod bakiem, pod siodłem jest ukryta). Moja jest z 1997 roku ma 13000 mil...mam kilka przejazdzek za sobą...i potwierdze to co piszą inni-to wilk w owczej skórze!! naprawde potrafi zawierzgać zwlaszcza gdy przekracza sie 7 tys obrotow na mokrej badz zmarznietej nawierzchni...hehe Jak masz jakies pytania to wal na priv chetnie pomoge bo przeciez 2 miechy temu to samo przezywałem.. ojj bardzo dlugo szukałem moje pierwsze moto az znalazłem :) ale gdyby ktos teraz dałmi 6 kpln to sprzedałbym ją :P i kupił samochod!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...