Skocz do zawartości

Podczas zwalniania lub wolniejszej jazdy gaśnie sam z siebie,dziwna sprawa


Tobik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Napotkałem dzisiaj dziwny problem w swojej VFRze. Jakoś tydzień wcześniej napotkałem cos podobnego,ale myslałem że to przypadek. Więc tak: jade sobie kulturalnie przez miasto i gdy zwalniam,redukuje biegi to jak wskazówka obrotomierza jest przy 1 (obrotow) to spada do około 0,5 nawet, zdarza się że spada niżej i motocykl gaśnie. Dziwna sprawa. Kilka razy mi sie to dzisiaj zdarzyło. Nie jestem do końca pewien, ale problem chyba wystepuje jak śmigam na krótkich światłach. Zazwyczaj jeźdze cały czas na długich i gasł mi, gdy przełączyłem na normalne to nie zdarzyło mi sie to. Ale musze to jeszcze dokładnie sprawdzić, tego nie jestem pewien na 100% czy na długich sie tylko tak dzieje, ale bardzo bardzo prawdopodobne ze tylko na długich. Akumulator jest w bardzo dobrym stanie, bezobsługowy, marki nie pamiętam, ale żadna rewelacja chyba. Motocykl jest jakieś 2 tys km po czyszczeniu i synchro gaźników oraz regulacji zaworów. Filtr powietrza nie wiem w jakim stanie, chyba jest dobry. Nie sprawdzałem jakie ładowanie jest, podejrzewam że tez w normie. Aha, najważniejsze to to, że jest tam jakis hmm customowy regulator napięcia. Ma radiator i w ogóle. Przez cały czas uzytkowania tego sprzeta, występują jakies tam ciekawostki, np jak jak jade badź stoje VFRą i przełącze na długie światła to wskazówka od temperatury skacze zauważalnie do góry. Ale wszystko na dobrą sprawe działą bez zarzutu, chłodzi, wentylator sie włacza. Natrzaskałem juz tak koło 6-7 tys km. Wracając do sedna, nie mam pojęcia dlaczego gaśnie? Może macie jakies pomysły:)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz brudne gazniki, to wszystko.

 

Adam M.

 

Adamie Tobik napisał że gażniki są po czyszczeniu i synchro,ale trochę mnie to dziwi ze nie wie w jakim stanie jest filtr powietrza,czyżby mechanik który np.wyczyścił gażniki zostawił np.brudny filtr.proponuje zajrzec do filtra żeby się upewnic,a potem pomierzy prąd ladowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ładowanie... miałem tak w VFR że regulator napięcie(pięta Achillesowa Hondy) się pożegnał i dawał za duży prąd i po jakimś czasie moto zaczynało gasnąć,kichać, jak się odczekało to po chwili znów jakiś czas chodził dobrze a jazda na długich srawia że masz większy pobór prądu z aku i trochę dłużej pochodzi sprzęt.Poprostu zmierz ile masz V ładowania.

Edytowane przez Baza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...