arek400 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 problem wygląda tak jadac na 1 biegu dodaje szybko gazu i ok 4 tys obr jest szarpnięcie i motocykl nie przespiesz po chwili szarpania normalnie się wkreca na obroty objawy te sa tym większe im większy bieg, i tu pytanie co jest przyczyna tego nagłego spadku mocy , moze ktos pomoze bede wdzieczny :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 sprawdź filtr powietrza,wyczyść i wyreguluj gaźniki, przydałyby sie też nowe świece. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek400 Opublikowano 23 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 miałem taką przygodę że olej zalał air box przez waz odpowietrzajacy komorę korbową i myśle ze to mogło byc przyczyna bo filtr tez byl troche przesiakniety olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek400 Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 sprawdź filtr powietrza,wyczyść i wyreguluj gaźniki, przydałyby sie też nowe świece.gażniki zrobione, świece też objawy nie ustapiły w moim odczuciu jest tak że na jednym cylindrze nie ma iskry przez ta chwilę ale dlaczego, ;) :biggrin: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 skoro masz takie podejrzenie, to zapal silnik daj mu się zagrzać i sprawdź czy oba gary pracują "równo", po prostu tryśnij spryskiwaczem do szyb (lub podobnym) na kolanka wydechowe i zobacz czy mniej-więcej równo odparowywuje. Na biegu jałowym też jest takie zadławienie? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek400 Opublikowano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 skoro masz takie podejrzenie, to zapal silnik daj mu się zagrzać i sprawdź czy oba gary pracują "równo", po prostu tryśnij spryskiwaczem do szyb (lub podobnym) na kolanka wydechowe i zobacz czy mniej-więcej równo odparowywuje. Na biegu jałowym też jest takie zadławienie?na jałowym nic takiego sie nie dzieje, juz mam tego dość, moze filtr powietrza ale nie ma jak tego za bardzo wytłumaczyć bo przy wyższych obrotach idzie normalnie , ale i tak go wymienie bo jest dość brudny i przesiąkniety olejem z odmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.