Skocz do zawartości

Kawasaki GTR 1400


Rekomendowane odpowiedzi

A tak z ciekawości, te negatywne opinie to od posiadaczy i użytkowników kawasaki czy od osób co gdzieś coś słyszały ?

A tam dajmy temu spokój,czyli GTR jak najbardziej dla mnie biorąc pod uwage moje gabaryty [185cm 125kg]dam spokojnie rade.

Moze by pan luknoł na tego GTRa z otomoto ,duzo fotek moze pan cos zauwazy niepokojacego, rok 2010 cena 27.900 szary

Edytowane przez maro1970
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdziłem GTR 3 lata. Ja swojego kupiłem nowego w salonie w 2016 , przez ten okres zrobiłem 26 tys km, w tym czasie padła tylko bateria transpordera. Motocykl naprawdę bardzo fajny i godny polecenia. Sprzedałem tylko dlatego , że dla mnie był za wściekły. Równolegle posiadałem GL1800 w najwyższej wersji też kupiony w polskim salonie i uważam ,że to jest moto do wszystkiego i lepszego na razie nie ma, ale GTR jak najbardziej ok, tylko trzeba rozsądnie operować manetką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza seria... Total stock... Byle nie brytol coby lamp nie mieniać, a nie ogłądałem wszystkich fot. Dają VIN to sobie sprawdzisz przeszłość... Jak był dobrze serwisowany i regularnie to on dopiero co dotarty jest ;)

Fajny motorek, ale na miasto i tor się za bardzo nie nadaje i pić potrafi na mieście jak głupi...

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza seria... Total stock... Byle nie brytol coby lamp nie mieniać, a nie ogłądałem wszystkich fot. Dają VIN to sobie sprawdzisz przeszłość... Jak był dobrze serwisowany i regularnie to on dopiero co dotarty jest ;)

Fajny motorek, ale na miasto i tor się za bardzo nie nadaje i pić potrafi na mieście jak głupi...

to ile to pali napisz kilka przykładów miasto trasa, co znaczy pierwsza seria jest druga z 2010?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ile to pali napisz kilka przykładów miasto trasa, co znaczy pierwsza seria jest druga z 2010?

Mialem Gtr z 2008r moto rewelacja jak dla mnie.swietny sport turystyk.spalanie miedzy 6 a 7 litrów,silnik z butow wyrywa jak trzeba.skrzynia i kardan pracują pierwsza klasa.Jedyne co to szybe wymienilem na wyższą bo standardowa prz wzroscie powyzej 180cm słabo chroni przy przelotach powyzej 140km/h.zmieniłem go po dwoch sezonach,ale również na gtr-a ale z 2017 r.:))Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem Gtr z 2008r moto rewelacja jak dla mnie.swietny sport turystyk.spalanie miedzy 6 a 7 litrów,silnik z butow wyrywa jak trzeba.skrzynia i kardan pracują pierwsza klasa.Jedyne co to szybe wymienilem na wyższą bo standardowa prz wzroscie powyzej 180cm słabo chroni przy przelotach powyzej 140km/h.zmieniłem go po dwoch sezonach,ale również na gtr-a ale z 2017 r. :))Pozdrawiam

To czemu ten mój serwisant mnie straszy,nie bierz Kawasaki bo bedziemy sie często widywać,wiele motocykli serwisował to chyba jakies pojecie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czemu ten mój serwisant mnie straszy,nie bierz Kawasaki bo bedziemy sie często widywać,wiele motocykli serwisował to chyba jakies pojecie ma

Serwisant chyba do konca nie wie co mówi:)

Słyszal pewnie od brata kolegi matki corki itp. To nie ma nic wspólnego z tym modelem

Jest pare testow długodystansowych nie tylko polskich i nigdzie nie wyszly jakies typowe awarie.Te silniki przejezdzaja grubo ponad 100tys tylko oczywoscie trzeba o nie dbac jak o kazdy inny silnik.olej filtry itp.Na innym forum koles kupił taka z przebiegiem 160tys i jakos ja dalej ujezdza bez remontu.ja oleju nigdy nie dolewalem a nie jezdze wolno.od zmiany do zmiany ciagle stan był ok.te motocykle da naprawde bardzo mało awaryjne.tylko paliwo i jazda😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisant chyba do konca nie wie co mówi:)

Słyszal pewnie od brata kolegi matki corki itp. To nie ma nic wspólnego z tym modelem

Jest pare testow długodystansowych nie tylko polskich i nigdzie nie wyszly jakies typowe awarie.Te silniki przejezdzaja grubo ponad 100tys tylko oczywoscie trzeba o nie dbac jak o kazdy inny silnik.olej filtry itp.Na innym forum koles kupił taka z przebiegiem 160tys i jakos ja dalej ujezdza bez remontu.ja oleju nigdy nie dolewalem a nie jezdze wolno.od zmiany do zmiany ciagle stan był ok.te motocykle da naprawde bardzo mało awaryjne.tylko paliwo i j

Do czego jest pokretło pod lewą manetką na obudowie na wysokosci baku jedne modele to maja inne nie,ten którego mam na oku tego nie ma jest z roku2010 ale oglądałem gtr na youtubie i ten miał a był z tego samego roku

 

Do czego jest pokretło pod lewą manetką na obudowie na wysokosci baku jedne modele to maja inne nie,ten którego mam na oku tego nie ma jest z roku2010 ale oglądałem gtr na youtubie i ten miał a był z tego samego roku

na tym filmiku to pokrętło widac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTR-a to nie jest moj pierwszy motorek ale pierwszy ktorego tak dlugo trzymam (9 sezon) Gdyby on byl tak problematyczny jak niektorzy twierdza po max 2 sezonach poszedl by w swiat.Co do spalania w moim przypadku , tak mniej wiecej z grubsza na oko: 3 kufry , 60% przez miasta , 30 % poza miastem , 10% autostrady , wyszlo mi dzisiaj niecale 6L (5,86) Normalne latanie bez palowania.

 

Edytowane przez Taurus 61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modele po 2010 tzn po lifcie mają w standardzie podgrzewane manetki i system KTRC.wyzej umiejscowione lusterka inne wloty w sekcji bocznej.Szukałbym na Twoim miejscu własnie takiego eglemplarza.

Czy modele z 2011 to juz wszystkie są po lifcie,czy te modele po lifcie jakos inaczej sie oznaczaja czy poprostu trzeba patrzec po owiewkach?Czy ten lift jest od 2010?Sory panowie ze wam truje dupska ale nie znam sie za bardzo a dostałem jakiejs gorączki z powodu tego gtr,spac przez skubańca nie moge :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Edytowane przez maro1970
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy modele z 2011 to juz wszystkie są po lifcie,czy te modele po lifcie jakos inaczej sie oznaczaja czy poprostu trzeba patrzec po owiewkach?Czy ten lift jest od 2010?Sory panowie ze wam truje dupska ale nie znam sie za bardzo a dostałem jakiejs gorączki z powodu tego gtr,spac przez skubańca nie moge :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Od 2010.Możesz patrzeć na owiewki😏

Jezeli sie nie myle to w 2013 zmienili kolor felg na czarne i w 2015 szyba przednia otrzymała otwierany wlot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak poprzednik pisze , modele po liftingu zaczynaly sie od r. 2010.

 

Przed :wink:

KAWASAKIGTR1400-2753_2.jpg

 

Po :wink:

kawasaki_1400gtr_2010_1.jpg

Ps.Najzdrowszym wyjsciem dla Ciebie bedzie zakup gtr`a.Tabletki od bulu glowy to nic zdrowego , a i spanie sie Tobie poprawi.To samo przezylem 9 lat temu. :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Edytowane przez Taurus 61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...