KamiloV90 Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 witam :biggrin: drobne pytanie ... 200 km temu regulowałem zawory w klr 250, i po tym dystansie pokonanym w terenie objawy sa takie same jak przed regulacją zaworów ... czyz by kiepsko wykonana regulacja przez mojego mechanika czy jakas powazna usterka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Jeśli masz regulację "na śrubach" to możliwe że któraś kontra nie była odpowiednio dokręcona. Nic innego nie pozostaje jak podnieść pokrywę i zrobić pomiar. Pozdro all :biggrin: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 30 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 tak regulacja jest na śrubach, nie na płytkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barte Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 ja tez mam taki problem. co ustawie zawory to po krotkim czasie zaczną tzw klekotac ;/ i co tu zrobic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 (edytowane) Co sie dziwisz?KLR - KLekoteR Musisz określić w jakim stanie są zawory i gniazda. Nowe czy już śmigane? Edytowane 9 Listopada 2008 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmek Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Czy podczas następnej regulacji stwierdzasz powiększenie luzu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barte Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 (edytowane) sprawdzałem dla pewnosci i sa takie same . to moj pierwszy KLR 250 wiec nie wiem co i jak. KLR 250 2003 rocznik Edytowane 9 Listopada 2008 przez barte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmek Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Pisałeś, że robił to mechanik. Dokładnie znasz zalecany luz ? Wiesz chyba, że wraz z przebiegiem trzeba go trochę skorygować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 hej,spotkałem się kiedyś z błyskawicznym powiększaniem luzów na zaworach, w tamtym przypadku było to spowodowane wycierającymi się dźwigienkami zaworowymi i krzywkami wałka. Po starciu utwardzanej warstwy na tych elementach proces był bardzo szybki - ok. 1mm 'dodatkowego' luzu po 300 km. Upewnij się, że to nie to na wszelki wypadek - tam przyczyną było słabe smarowanie. pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 witam :D drobne pytanie ... 200 km temu regulowałem zawory w klr 250, i po tym dystansie pokonanym w terenie objawy sa takie same jak przed regulacją zaworów ... czyz by kiepsko wykonana regulacja przez mojego mechanika czy jakas powazna usterka ?Takie same to znaczy jakie??? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.