Skocz do zawartości

TDM 850 98' kuleje na jeden gar po ok.15km :(


Pucjan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Kupiłem TDM 850 98' ok. miesiąca temu (ściągnięty z Anglii) i zaczynają się z nią problemy :/

Sprzętem zrobiłem 1500km i nic mu nie dolegało, ale ostatnio pojawił się problem. Kiedy jest zimny chodzi ok, ale kiedy zrobię jakieś 10-15km to zaczyna szarpać nim na niskich obrotach (w praktyce jest to odczuwalne jak wyjadę zrobić rundkę za miastem i wracam , wtedy kiedy np.ruszam ze stopu to do ok 3 tyś obrotów sprzęt zaczyna jakby kuleć na jeden gar).

Najpierw pomyślałem, że to nowe świece (wymieniałem kilka dni wcześniej) zmieniłem na stare, ale to nie pomogło :/

Później rozebrałem gaźniki, wyczyściłem, wyregulowałem, ale dalej to samo :/

W końcu zadzwoniłem do znajomego mechanika, powiedział, żebym zaczoł do sprawdzenia luzów zaworowych bo możliwe, że któryś zawór ssący ma za mały luz. Jak powiedział tak też zrobiłem, przy okazji wymieniłem łańcuszek rozrządu na DIDa SCR i wtedy myślałem, że znalazłem winowajcę bo rozrząd na ssących był przestawiony (zapewne moja wina po nieumiejętnym zdjęciu napinacza). Zrobiłem jeszcze regulację zaworów i złożyłem wszystko.

Odpalam sprzęta, trasa standard ok. 15km wracam do miasta i znowu po odkręceniu manetki nierówno przygasa zamiast ciągnąć L

 

Mam już dość grzebania przy tej TDMie, ale nie dam tak łatwo za wygraną.

 

Następne co mi przychodzi na myśl to to, że gażniki mogą łapać lewe powietrze, chociaż wtedy chyba chodziłby nierówno zaraz po uruchomieniu??

Kolejne na liście to może poziomy paliwa w gaźnikach??

A może coś z z iskrą??

 

Napiszcie co Wam przychodzi do głowy bo może coś istotnego pominąłem.

 

Pozdrawiam,

Pucjan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

synchronizację zapewne zrobiłeś, zobacz na który gar kuleje, i zamień cewki i sprawdź czy coś się zmieniło, nieszczelność gaźniki- głowica też jest możliwa, trzeba ją wykluczyć przy pomocy jakiegoś łatwopalnego aerozolu. Coś na temat kolorów świec?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...