Pucjan Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Witam, Kupiłem TDM 850 98' ok. miesiąca temu (ściągnięty z Anglii) i zaczynają się z nią problemy :/ Sprzętem zrobiłem 1500km i nic mu nie dolegało, ale ostatnio pojawił się problem. Kiedy jest zimny chodzi ok, ale kiedy zrobię jakieś 10-15km to zaczyna szarpać nim na niskich obrotach (w praktyce jest to odczuwalne jak wyjadę zrobić rundkę za miastem i wracam , wtedy kiedy np.ruszam ze stopu to do ok 3 tyś obrotów sprzęt zaczyna jakby kuleć na jeden gar).Najpierw pomyślałem, że to nowe świece (wymieniałem kilka dni wcześniej) zmieniłem na stare, ale to nie pomogło :/Później rozebrałem gaźniki, wyczyściłem, wyregulowałem, ale dalej to samo :/W końcu zadzwoniłem do znajomego mechanika, powiedział, żebym zaczoł do sprawdzenia luzów zaworowych bo możliwe, że któryś zawór ssący ma za mały luz. Jak powiedział tak też zrobiłem, przy okazji wymieniłem łańcuszek rozrządu na DIDa SCR i wtedy myślałem, że znalazłem winowajcę bo rozrząd na ssących był przestawiony (zapewne moja wina po nieumiejętnym zdjęciu napinacza). Zrobiłem jeszcze regulację zaworów i złożyłem wszystko. Odpalam sprzęta, trasa standard ok. 15km wracam do miasta i znowu po odkręceniu manetki nierówno przygasa zamiast ciągnąć L Mam już dość grzebania przy tej TDMie, ale nie dam tak łatwo za wygraną. Następne co mi przychodzi na myśl to to, że gażniki mogą łapać lewe powietrze, chociaż wtedy chyba chodziłby nierówno zaraz po uruchomieniu??Kolejne na liście to może poziomy paliwa w gaźnikach??A może coś z z iskrą?? Napiszcie co Wam przychodzi do głowy bo może coś istotnego pominąłem. Pozdrawiam,Pucjan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 moze przegrzewać się cewka WN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 (edytowane) Kolego zapraszam na www.tdm.pl Edytowane 17 Września 2008 przez superfastmario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Na forum TDM też napisałem podobnego posta :biggrin: Lepiej zasięgnąć porad kilku lekarzy :icon_biggrin: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 synchronizację zapewne zrobiłeś, zobacz na który gar kuleje, i zamień cewki i sprawdź czy coś się zmieniło, nieszczelność gaźniki- głowica też jest możliwa, trzeba ją wykluczyć przy pomocy jakiegoś łatwopalnego aerozolu. Coś na temat kolorów świec? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 klimat mu nie słuzy:P Obstawiam ze to cos z instalacja WN, kable np. W gaxnikach sprawdź jednak poziom paliwa nigdy nic nie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Świece mają kolor kawy z mlekiem. Co do instalacji to chyba pójdę tym tropem i pożyczę od kumpla który też ma podobną TDM cewki i zobaczę co się będzie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.