Greedo Opublikowano 20 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 Uczyłem wujka jezdzic (glupio bylo odmowic, od niego dostalem kase na MZ)padał snieg i bylo mokro, ja wiedzialem podswiadomie ze to sie zle skonczy, ale nie chcialem odmawiac... spanikowal i nie puscil gazu... ani sprzegla nie wcisnął.... malo nie przyjebał w latarnie... szlif taki ze podnozek wyrył rów w kostce chodnika, iskry poszły. Jak myslicie rama prosta? jak to sprawdzic? troche wgniotła sie obrecz koła ale raczej nie uderzył przodem w nic Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwoździu Opublikowano 20 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 Raczej sie nie skrzywila ale jesli chcesz miec spokojne saumienie tonajprosciej sprawdzic jesli ktos przytrzyma Etunie z przednim kołem prosto, a Ty przykucniesz pare metrów przed motorkiem i skontrolujesz czy kola są w jednej linii, ew. czy przednie kolo wypada na srodku tylnego (bo tylny kapeć jest szerszy)Jesliby cos bylo krzywo to zobaczysz Drugi sposob to rozpedzic się do ok 90-100km/h kolanami scisnac bak i puścić kierownice. Jesli maszynka bedzie trzymac kierunek to jest prosta jak strzala ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 20 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 niee rozpedz sie do ~60kmh wejdz nogami na kanape, pusc fajere i powoli wstawaj.....jak wyprostujesz nogi i staniesz jak na deskorolce, i moto jedzie prosto, toooo masz prosta rame ;) :) :( :( moja jezdzila prosto w takich sytuacjach :D:D:D:D:D ehh...fajne byly czasy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 20 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 a tak na serio to jestem dobrej mysli....mzki raczej maja slaba rame, ale zeby ja skrzywic to tez trzeba sie postarac,a z twojego poisu niewyglada to na powazny wypadek...wiec...glowa do gory ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 zauważyłem ze prowadzac ja po takiej kratce metalowej odpływowej-raczej prostej- tylne koło odstaja wyraznie w lewo... listwa raczej sladowosci nie sprawdze, jak sprawdzic sama sladowsoc kół?? bo boje sie najgorszego... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 ja bym jeszcze sprawdzil podczas jazdy czy sciaga na ktoras strone.....jest jeszcze inna opcja: popros znajomego z samochodem lub motocyklem i przejedzcie sie.....ty jedziesz z przodu, a kolega za toba....pojezdzijcie po okolicy, spokojnie zakrety w lewo ,prawo...po prostej.....no tak spokojnie sie przejedzcie....i wtedy bedzie wyraznie widac, czy motocykl, a raczej czy kola trzymaja geometrie....ale bez paniki...tylne kolo moglo sie samo przestawic podczas wypadku, jesli czujesz ze to raczej z przodem jest cos nietak, to poluzuj lagi w pokach i skrec jeszcze raz, mozliwe ze tam tez cos sie moglo przestawic...spokojnie cos sie wymysli, niepodejzewaj najgorszego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 Wypadek wygladał groznie i byl przy sporej szybkosci wiec cos sie moglo zniszczyc... pozatym jak pisalem wyglada jakby kolo sie przesunelo...... :cry: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 Profesjonalny pomiar ramy kosztuje tyle że sobie podaruj, zresztą przyrządów do pomiaru ram motocyklowych nie ma w Polsce aż tak wiele. Jeżeli obręcz się wgniotła to znaczy że moto dostało szlag w przód i nie ma wątpliwości że uderzenie było mocne. Pozostaje po kolei sprawdzać co poszło. Cyzli najpierw lagi, potem półki a na końcu ramę. Deformacje ramy często widać po spękaniach lakieru w miejscach odkształcenia. Lagi najlepiej wymontować i zobaczyć czy są proste. Zresztą często sam demontaż i powtórny montaż przedniego zawieszenia pomaga, bo wszystkie elementy które się mogły przemieścić względem siebie wracają na swoje miejsce. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 22 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 jednak felgą nie dostał. była od kupienia taka. za to prawą czescia kierownicy otarł o latarnie. od upadku mogly sie półki uszkodzic czy tylko lagi zmienic?? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 22 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 nie panikuj....nic niekupuj i niewymieniaj...niech zerknie na to ktos kto sie na tym zna.....i dokona ogledzin...moze to nic powaznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 22 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 ja na swojej ecie mialem dosc powazna krakse pojechalem na lewym boczku ze 20 metrow polamalem pole na patelnie i zgialem kierownice .Wymienilem polke wyprostowalem kierwonice (nawet chrom nie odpadl ;) ) i dalej katalem rama byla cala malo mozliwe aby rama sie zgiela musial bys ostro walnac w przod najpierw poszly by lagi a potem rama wiec sadze ze spoko mozna katac dalej ety to maszyny dosc odporne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 22 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 przód z półkami 400 zł nowy. obciąże tym wujka niewątpliwie, bo zmienie go całego Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.