Jump to content
leber

Filtr Powietrza Ural

Recommended Posts

Drodzy rodacy! Czy filtr powietrza w Uralu M63 powinien mieć olej? Jeżel tak to jaki olej i ile go. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powinien być olej ale ile to niewiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

200ml

 

Goska


Dzika, tak jak natura chciała

Share this post


Link to post
Share on other sites

200ml

 

Goska

 

 

Jeszcze raz serdecznie dziękuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli mówisz o kominie do poziomu takiego przertłoczenia w filtrze. chyba wlasnie 200 ml, ale jak kiedyś tyle nalałem to zrezygnowałem z tej ilości, pojeździsz chwile po lesie, jakiś górkach, przyszpanujesz z koszem w górze a już nie masz większości oleju w filtrze, a jest nim upaćkana cała rama, skrzynia, silnik łącznie z nogawkami i butami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zalezy jaki tez masz wklad. zapewnie mowisz o tym oryginalnym :crossy:

to w samo w sobie jest porazka.

 

Goska


Dzika, tak jak natura chciała

Share this post


Link to post
Share on other sites

wlej tam tylko troszeczke na dno jakiegos gestego np przekladniowki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie! Sam się zastanawiam nad taką zamianą, ten filtr który widziałeś jest suchy i teoretycznie powinien wytrzymać na wiele lat o ile się nie rozsypie ze starości :lalag:

Wystarczy go przedmuchać sprężonym powietrzem, psiknąć aerozolem od K&N i dzida dalej.

Pozdro all ;)

Edited by Klapek

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtr olejowy na pewno jest skuteczniejszy niz suchy.. Ale Twoja sprawa z jakim bedziesz jezdzil-ma tu wlasnie znaczenie w jaki sposob chcesz uzytkowac motocykl, inni wypowiadali sie na temat wad olejaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

OOO, kolegooo, i tu sie mylisz, filtr olejowy po 1)szybko sie w terenie zapycha i przestaje działac, 2)cięzko go wyczyscic w warunkach bojowych, 3)wyłapuje cięzsze syfy drobinki puszczajac luzem 4)masz pochlapane buty przy ostrej jezdzie:-) czemu był stosowany? nie była kiedys takich technologii jak dzis, buziaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

O, kolego, bede dyskutowal.

ad1.Filtr olejowy zapcha sie wtedy gdy naleci do niego tyle piachu ze olej zamieni sie w bloto, a to dosc dlugo potrwa przy ilosci oleju ok 150 ml.

ad2.Ciezko go wyczyscic-wystarczy wylac olej, przeplukac benzyna i wlac olej, chyba nie problem wozic olej w koszu?a moze powiesz ze latwiej w terenie wyczyscic inny wklad? Poza tym nowoczesne wklady sie wymienia a nie czysci..

ad3.Drobinki po zawirowaniu tak samo przykleje sie do oleju jak i ciezsze kawalki zanieczyszczen

ad 4 Pochlapane buty-fakt ale pisalem ze to zalezy jak sie uzytkuje moto-co kto lubi

ad5-takie filtry do dzis stosuje sie w niektorych ciagnikach rolniczych bo sa po prostu tanie i skuteczne wiec nie wiem o co halo z tymi "technologiami"

Pozdrawiam serdecznie!:buttrock:

Edited by cyborg78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby filtr olejowy byl taki hiper super to nauka poprzestalaby na nim i nie wynalezionyby filtrow papierowych ktore jak pisal granat duzo lepiej wychwytuja wszelkie zanieczyszczenia, przy tym tak nie brudza i sa duzo latwiejsze do wymiany, przy czym ich czas uzytkowania jest znacznie dluzszy niz filtrow olejowych i nie wymagaja tak czestej obslugi...

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyszukiwarka sie popsuła? Zamiast sie madrzyć to piewcy suchych filtórw poczytali by o tym w czym stosuje sie mokre filtry i czemu w czym sa lepsze. Jedyny minus w moto, mokrego to ryzyko oleju na gaciach bo buty swietnie konserwuje xD

Tak, tak. Można jeżdzić bez gaci, itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prince przestan sie wymadrzac bo to na nic sie nie zda, flitry olejowe na rowni z twoja wiedza odeszly do lamusa i z powodzeniem zostaly zastapione we wszystkich srodkach lokomocji przez filtry papierowe...

:icon_rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moc, nie unos sie w swoim stylu bo znowu masz tylko czesciowo racje.. Filtry mokre stosuje sie nadal do urzadzen pracujacych w duzym zapyleniu bo sa w takiej sytuacji niezastapione-tam wklad suchy zatkalby sie w krotkim czasie. A to ze odchodza w wiekszosci pojazdow do lamusa wynika po prostu z wygody uzytkowania filtrow suchych a nie z ich rzekomo lepszego filtrowania. Jest taka "mala" roznica ze filtr suchy w czasie eksploatacji w sposob ciagly zmniejsza swa przepustowosc ktora i tak nie jest od poczatku idealna.. A to jak powinienes wiedziec przyczynia sie do pogorszenia parametrow pracy silnika oraz zwiekszenia zuzycia paliwa.. wiec nie mow tu o filtrach suchych jako cudzie techniki bo do tego im daleko chociazby w porownaniu do filtrow mokrych..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...