Skocz do zawartości

jakie sportowo-turystyczne moto najlepsze dla pasażera?


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za rady. Jeszcze mam tylko pytanko - ktoś może z własnych opisać doświadczenia CBF vs VFR w warunkach, o których wspominałem 2 posty wcześniej? Najbardziej obawiam się pozycji (tu z wymiarami moimi i mojej dziewoi):

 

CBF

https://i.imgur.com/2i5AFjH.png

 

VFR

https://i.imgur.com/Bgqyiq2.png

 

Czy rzeczywiście róznica jest tak znacząca? Na CBF mi wygodnie i rozum podpowiada bezpieczne przejście z CBF 500 na 600/1000 (identyczna geometria). VFR wybiera serce, ale bardzo obawiam się wygody mojej i pasażera przy bardziej pochylonej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z perspektywy osoby jeżdżącej prawie całe życie na sportach vfr jest ultra wyprostowana. Ale jak wspominał Konrad wymiana kierownicy w niej na wyższą to nie problem. CBF znowu kojarzy mi się z brakiem stabilności przy wyzszych prędkościach i tendencji do shimmy przy jeździe z kufrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...