Skocz do zawartości

jakie sportowo-turystyczne moto najlepsze dla pasażera?


Rekomendowane odpowiedzi

Ks-rider, po primo, nagroda archeologa roku jest twoja

 

Po drugie primo, ultimo, po 100 tys km, przekładnię robiłem raz. RAZ

 

Sprzęt ma teraz bez kilku km 200 tys.

Ile razy w podobnym przebiegu trzeba zmieniać napęd łańcuchowy?

Jakie średnie koszty?

 

 

Łańcuch zmieniasz dwa razy w ciągu tego przebiegu, koszt około 1000zł w sumie. A teraz porównajmy stopień skomplikowania obu operacji :)

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Łańcuch zmieniasz dwa razy w ciągu tego przebiegu, koszt około 1000zł w sumie. A teraz porównajmy stopień skomplikowania obu operacji :)

 

yyy....w ciągu którego przebiegu? dawno nie wymieniałem ale w gsx750 i w afryce nowe napędy wytrzymywały mi nie więcej niż 25-30kkm

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limo... Zgłaszaj tę przekładnię, w której ancug wytrzymuje 100 koła, do urzędu patentowego... NATYCHMIAST!!!

Ja z tego powodu iż sprzedałem Ci taki patent chcę tylko skromne 5% działy... :D

 

Chłopie jak wynajdziesz taki patent to będziesz milionerem :D

Kurde ancug co 100 koła wytrzymuje.... Chyba 530 wzmocniony w rowerze....

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"jakie sportowo-turystyczne moto najlepsze dla pasażera?"

 

aha... już wiem skąd część "specjalistów" ma tyle postów - temat panowie, trzymać się tematu! jestem tylko przeglądaczem forum, rzadko się udzielam bo w wielu kwestiach odnajduję odpowiedzi na nurtujące mnie pytania ale tym razem nie wytrzymałem! jest coraz więcej tematów , które w 95% jest zupełnie o czymś innym. Część z Was jest gorsza od bab na jarmarku!

 

:buttrock:

Edytowane przez erniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Poszukałem chwilkę ale nie mogę znaleść podobnego tematu.

 

Chodzi o to, że powoli odczuwam rosnącą potrzebę zamienienia ZR7 na coś bardziej drapieżnego. Od pewnego czasu z bijącym sercem patrzę na CBR600RR (lub nawet 1000RR). Niestety z tego co słyszałem (i nie trudno sie tego domyślić) to motocykl paskudny dla pasażera, o doborze kufrów już nie wspominam.

 

Chciałbym zebrać parę opinii na temat tego jak jeździ się z tyłu bądź co bądź sportowego CBR600RR, a także tego jak to wygląda w przypadku 600F4i, Fazera i innych sportowo-turystycznych motocykli?

 

Wreszcie, jaki motocykl byście polecili jeśli główne wymagania co do niego to: wygodna pozycja za kierownicą i na tylnym siedzeniu (żeby nie płakać po 400km), najlepiej pełna owiewka (żeby powyżej 150km/h nie chciało oderwać od motocykla), koni ~100 lub więcej, pojemność minimum 600, możliwość znalezienia kufrów i stelaży?

 

Pozdrawiam i z góry dzieki za odpowiedzi.

Na zadnym sporcie, raczej nie bedzie komfortu jazdy powyzej 400km. Tak dla odmiany, moze troche kontrowersyjnie, najlepsze warunki dla pasazera i kierowcy dala nam Electra :)

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee, mnie nie.

Siedzenie w pozycji sedesowej z nogami do przodu zbytnio obciaza kosc ogonowa i powoduje ze czesc uderzen przechodzacych przez zawieszenie laduje wlasnie tam - w tylku.

Najwygodniej siedzi mi sie w pozycji lekko pochylonej ze stopami na linii tylka i mozliwoscia amortyzowania uderzen nogami - tkzw pozycja Jody.

Miesnie core trzymaja cie w pozycji i nawet lekkie zwiekszenie szybkosci powoduje ze wiatr podtrzymuje cie z przodu.

Ta pozycje ma BMW i japonskie UJM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

I Strit Trypel... Perfekcejna pozycja drajwera, a plecak też nie ma źle.

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limo... Zgłaszaj tę przekładnię, w której ancug wytrzymuje 100 koła, do urzędu patentowego... NATYCHMIAST!!!

Ja z tego powodu iż sprzedałem Ci taki patent chcę tylko skromne 5% działy... :D

 

Chłopie jak wynajdziesz taki patent to będziesz milionerem :D

Kurde ancug co 100 koła wytrzymuje.... Chyba 530 wzmocniony w rowerze....

 

O czym Ty do mnie rozmawiasz chłopie. Po polsku proszę :)

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Część!

Podtrzymam nieco temat. Chciałbym zmienić moją CBF 500 na coś mocniejszego z owiewką (do max 15 tys zl) . Większość czasu spędzam w mieście więc nie może to być jakaś duża krowa. W planach są również wyjazdy bliższe i dalsze z plecaczkiem. Wskazana więc wygodna pozycja dla mojej pasażerki.

 

Moje przemyślenia:

Bardzo lubię CBFkę, w mieście spisuje się genialnie, jest zwrotna, mocy ma wystarczająco do przemieszczania się. Gorzej na trasie - brak mi w takich sytaucji jakiejś porządnej owiewki oraz większej mocy/elastyczności (szczególnie z pasażerką).

 

Szukam alternatywy aby niezbyt wiele (albo nic) nie stracić z wyżej wymienionych zalet, a wyeliminować minusy. Moje typy to XJ6s, CBF 600S, CBF 1000, VFR800. Czy jest coś jeszcze? Przesiadka na większą CBF wydaje się być najbezpieczniejszym (i najnudniejszym) wyborem. VFR mi się strasznie podoba, ale nie wiem czy pozycja nie jest zbyt pochylona (i niewygodna dla plecaka), XJ6s wydaje się być całkiem sensowna, ale przyrost mocy tak jak przy CBF 600 najmniejszy.

 

Macie jakieś przemyślenia i doświadczenia w takich kategoriach? Co będzie jednocześnie wygodne w mieście, dla pasażera i będzie dysponować odpowiednią mocą?

Edytowane przez martian1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w vfr zmieniasz kierownicę i jest baja ;)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak możesz nagiąć lekko budżet to polecam na taką przesiadkę cbr600f pc41. Do 20k kupisz sprzet miedzy 2011 a 2013. Warto szukać wersji z absem. A jak nie da rady to również polecam vfr. Ta jednak jest zdecydowanie cięższa i przesiadka z 500 będzie bardziej wymagająca. Ale to nic do czego sie nie da przyzwyczaić, bo znowu vfra to nie jest jakaś straszna krowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...