Potrzeba pomocy odnośnie elektryki, brak iskry
Konstrukcja znajdywana pod nazwami:
Jianshe 250
BS250-S5
JS250-S5
Puma 250
To półautomat z wałem kardana
Modul zapłonowy jest zasilany napięciem zmiennym z dodatkowej cewki na iskrowniku.
Tutaj impulsator i cewka zasilająca moduł nie sa zmasowane, od kazdego z nich wychodza 2 przewody.
Impulsator, cewka zasilajaca moduł i uzwojenia cewki WN mają prawidłowy opór, według serwisówki
Przy kreceniu rozrusznikiem:
- impulsator daje sygnał 0.4V
- cewka zasilająca modul daje 62.3V
- Przewod wychodzący z modułu na cewkę WN daje 20V (mrowienie czuć dopiero na języku)
To chyba wskazywałoby, ze jest okej a iskry nie ma, a na przewodzie wychodzącym z cewki WN pojawia sie marne 0.4V.
Zmiana cewki WN też nie pomogła.
Grzebałem już z tym sporo i nic. Jakieś sugestie przed zmianą modułu?
A w ogóle stalo sie to tak, ze podczas jazdy zgasły mi lampy, ale chodził, wracam do domu, gaszę go, lampy i rozrusznik nie działają. Pogrzebałem przy masie, wróciło do normy i nagle nie ma iskry
Dzieki za wszelką pomoc!