Skocz do zawartości

miloszgnk

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    BB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia miloszgnk

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. gaszak działa poprawnie impulsator i cewka... no w tym iskrowniku nie są zmasowane i miernik też tak pokazuje nie mam już pojęcia, a śnieg też stopniał to już mniej zależy jeszcze jakieś sugestie przed zmianą modułu?
  2. Potrzeba pomocy odnośnie elektryki, brak iskry Konstrukcja znajdywana pod nazwami: Jianshe 250 BS250-S5 JS250-S5 Puma 250 To półautomat z wałem kardana Modul zapłonowy jest zasilany napięciem zmiennym z dodatkowej cewki na iskrowniku. Tutaj impulsator i cewka zasilająca moduł nie sa zmasowane, od kazdego z nich wychodza 2 przewody. Impulsator, cewka zasilajaca moduł i uzwojenia cewki WN mają prawidłowy opór, według serwisówki Przy kreceniu rozrusznikiem: - impulsator daje sygnał 0.4V - cewka zasilająca modul daje 62.3V - Przewod wychodzący z modułu na cewkę WN daje 20V (mrowienie czuć dopiero na języku) To chyba wskazywałoby, ze jest okej a iskry nie ma, a na przewodzie wychodzącym z cewki WN pojawia sie marne 0.4V. Zmiana cewki WN też nie pomogła. Grzebałem już z tym sporo i nic. Jakieś sugestie przed zmianą modułu? A w ogóle stalo sie to tak, ze podczas jazdy zgasły mi lampy, ale chodził, wracam do domu, gaszę go, lampy i rozrusznik nie działają. Pogrzebałem przy masie, wróciło do normy i nagle nie ma iskry Dzieki za wszelką pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...