Skocz do zawartości

otomasz

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Myszków

Osiągnięcia otomasz

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki Panowie za odpowiedzi. A co myślicie o Street Triple? Trochę przeraża mnie ta moc, ale podobno dobrze pasuje dla wyższych kierowców. Mam na oku jeden egzemplarz. Również pochodzi z importu i jest po poprawkach lakierniczych-podobno bez poważniejszych uszkodzeń. Co do cen motocykli to rzeczywiście jest to zaskakujące. Już przed założeniem tego tematu sprawdzałem niemiecki rynek i wydawał się droższy od polskiego...
  2. Cześć! Piszę do Was z prośbą o poradę. Przymierzam się do zakupu pierwszego poważnego nakeda. Mam kilka typów i serdecznie proszę o poradę. Trochę o mnie: 188cm, 90kg, za młodu jeździłem w motocrossie i enduro, od kilku lat używam chińskiego choppera 150 cm3. Mam 30 lat. Jakiego motocykla szukam: Ma dawać frajdę z jazdy, przede wszystkim. Poza tym dobrze gdyby można go było używać na co dzień. Od czasu do czasu chciałbym wyskoczyć w trochę dłuższą trasę, rzędu 200-300 km. Chciałbym wydać coś pomiędzy 13k a 18k. Dolna granica zarezerwowana jest dla sprzętów trochę starszych, z pewnymi mankamentami, jednak jestem w stanie je zaakceptować w zamian za niższą cenę. Górna granica wprost przeciwnie-gdy znajdzie się coś naprawdę godnego polecenia, świeżego, gotowego do sezonu, to nie widzę przeszkód. Mowa oczywiście o pieniądzach na sam motocykl. Jak na razie kilka sprzętów, które przykuły moją uwagę: 1. Oczywiście MT 07. Właściwie wszystko mi się podoba technicznie i wizualnie. Mam jedynie zastrzeżenia co do wielkości tej Yamahy. Podobno jest to dosyć mały motocykl, z racji czego boję się że będzie się na nim jeździć bardzo niewygodnie. Jest ich dużo na rynku, z dotychczasowych rozmów wynika, że ceny zaczynają się od około 14k i za taką cenę można kupić krajową maszynę. 2. Street Triple. Moc jest najwyższa w całej stawce i to może być problem. Poza tym celuję w rocznik 2012-2013, a te nie zawsze mają ABS. Zdania są podzielone-czytałem dużo opinii, że sprawuje się dobrze jako pierwszy poważny sprzęt, jak i kilka, że jest po prostu za mocny. 3. CB650F. Sprzęt łagodny i z ABS. Podobno nadaje się dla wyższych kierowców. Wydają się trochę tańsza od dwóch wcześniejszych 4. XJ6N. Właściwie mam podobne wrażenia co do CB650F, ale ma mniej mocy. Większość ofert dotyczy trochę starszych egzemplarzy. Chętnie wysłucham sugestii co do innych motocykli. Pytanie dodatkowe: czy warto szukać maszyn krajowych? Po cenach mógłbym stwierdzić, że te z importu są tańsze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...